کد خبر 1287760
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش مجازی

چهار سارق زورگیر که با تهدید قمه اموال با ارزش مردم از جمله طلا، ساعت، گوشی و تلفن همراه را سرقت می‌کردند از سوی پلیس البرز دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، از حدود ۱۵ روز قبل به‌دنبال شکایت تعدادی از شهروندان در محدوده فردیس و کرج مبنی‌ بر سرقت مقرون به آزار چهار سرنشین خودروی سمند مشکی رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس استان البرز قرار گرفت و با تحقیقات گسترده سرانجام کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت توانستند هر چهار سارق را که سوار بر خودروی سمند با پلاک مخدوش بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ محمد نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره گفت: این چهار سارق سابقه‌دار تاکنون به اتهام سرقت چندین مرتبه بازداشت شده‌اند. براساس اظهارات مالباخته‌ها این چهار سارق در ساعات غروب و شب در نقاط خلوت رهگذران را خفت کرده و با تهدید سلاح گوشی و اقلام گرانقیمت آنها را می‌دزدیدند. متهمان به‌نام‌های عرفان، هومن، اشکان و مجید حدود ۳۰ سال سن دارند که تاکنون به ۲۰ فقره سرقت مقرون به آزار اعتراف کردند و شش مالباخته نیز شناسایی شده‌اند. پرونده این افراد برای ادامه تحقیقات تحویل مرجع قضایی شد.

این پرونده در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج تحت رسیدگی قرار دارد و با توجه به اینکه این افراد متهم به سرقت مقرون به آزار با سلاح سرد هستند و احتمال می‌رود جرایم بیشتری مرتکب شده باشند قاضی پرونده با درخواست انتشار تصویر متهمان از کسانی که از سوی این افراد مورد سرقت و آزار قرار گرفته‌اند خواست تا برای شکایت و پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج مراجعه کنند.

پایان شرارت‌های ۴ مرد شرور +عکس

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • صبا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    5 1
    سلام راه حل اجرای حدود اسلامی در منظر عمومی و بدون کم و کاست است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس