سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: با انعقاد قراردادهای تسلیحاتی و اجرای آن در آینده نزدیک، مناسبات ایران و روسیه بطور چشمگیری گسترش خواهد یافت.

به گزارش مشرق، بندر آستراخان در شمال دریای خزر، سومین مقصد سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در روسیه است.
 
سردار سرلشکر محمد باقری پس از مذاکره و رایزنی فشرده با مقامات عالی رتبه دفاعی روسیه در مسکو و سن‌پترزبورگ، بامداد پنجشنبه با استقبال سرکنسول جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقامات ارشد این استان وارد فرودگاه بین‌المللی آستراخان شد.
 
سرلشکر باقری قرار است از زیرساخت‌های دریانوردی نظامی و تجاری بندر آستراخان بازدید کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران و جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه هم دیروز در سن پطرز بورگ دیدار و درباره گسترش مناسبات دفاعی رایزنی کردند.

سردار باقری گفت: با انعقاد قراردادهای تسلیحاتی و اجرای آن در آینده نزدیک، مناسبات ایران و روسیه بطور چشمگیری گسترش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    10 0
    خیلی هم عالی، احتمالأ غربگداهای زیادی بزودی دق مرگ خواهند شد!!!!!
  • US ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    4 0
    فقط انتقال تکنولوژی سوخو ۷۵ چک میت (با ۵۷ اشتباه نگیرید) که ما را به لبه تکنولوژی ساخت جنگنده می‌رساند و انقلابی‌ در رزم هوایی است. و گر نه اصلا جنگنده پایینتری نخرید که حیف پول است چون در برابر آمریکا و اسراییل و ترکیه کارایی‌ ندارند و فقط باعث ساقط شدن و از دست دادن خلبان و روحیه میشوند. بجای خریدن جنگنده پایین روی پهپاد‌های و موشک‌ها سرمایه گذاری کنید. نداشتن جنگنده بهتر از داشتن جنگنده ضعیف است.
    • افشین IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      خوشبختانه در کشور ما در هر سوراخی یک فوق کارشناس داریم. شما الان خلبان جنگنده هستي؟؟ مهندس،فنی هستی؟ یا کف هواپیمای مسافربر رو جارو ميکني؟؟ آخه ابلح سوخوی ۷۵ تا جنگنده بشه و به تولید برسه از همین الان بین ده تا بیست سال طول می کشه. بعد ما صبر کنیم که این بیاد. تا اون موقع ما خودمون به سطح قابل قبولي در ساخت جنگنده رسیدیم. ما الان جنگنده میخوایم و لازم داریم و اونیکه باید تشخیص بده چی لازم داریم من و تو نیستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس