قاب افق رنگ و بوی وحدت گرفت / مستندهای شبکه افق در هفته جاری

شبکه افق سیما با مستندهای متنوع در هفته جاری مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

به گزارش مشرق، به منظور اهمیت و تاثیرگذاری بیشتر انتقال اطلاعات از روش تولید محتواهای چند رسانه‌ای در قالب مستند، طبق روال هر هفته با چندین مستند و مجموعه مستند به صورت موضوع و مناسبتی که در قاب خود جای داده، مهمان خانه مخاطبین شده است.

به دنبال صلح در سرزمین رافدین
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد مهدی خالقی تولیده شده و با روایتی از زندگی و فعالیت‌های حجت الاسلام حمید رضا غریبرضا، مدیر موسسه گفتگوی دینی وحدت، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را امروز (شنبه) ساعت ۱۷ و تکرار آن را روز بعد ساعت  ۰۱:۳۰ و ۱۲ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

آن پیامبر
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی محمد کاشانی و کارگردانی محسن فضلی تولیده شده و با موضوع بومی سازی در صنایع مختلف تولیدی در ایران مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را امروز (شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

طوفان
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی محمد علی فارسی و کارگردانی مهدی فارسی تولیده شده و با روایتی از زندگی دکتر علی عماری، بنیانگذار مرکز اسلامی هامبورگ، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را امروز (شنبه) ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ٠٢:٠٠ و ١٢:٣٠ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

اهل گنبد
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی محمد امین مهتدی جعفری و کارگردانی امیر حسین خلیل زاده تولیده شده و با موضوع آشنایی با مردم شهر گنبد کاووس و شناخت فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را یکشنبه ساعت  ۱۷ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۶:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

خورشید هر روز از قرقی طلوع میکند
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی مسعود کارگر و کارگردانی یحیی آزادی تولیده شده و با موضوع بررسی مشکلات تحصیلی دانش آموزان افغانستانی در دوران کرونا، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را یکشنبه ساعت ۱۹:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۱:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

ارونه ماد
این مجموعه مستند در سه قسمت به تهیه کنندگی  مجید حدادی و کارگردانی محمد ملا عباسی تولید شده است و با موضوع بررسی تاریخچه قوم تات و تشریح زبات ناتی، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
علاقه مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۷ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۶:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

رفقای آمریکایی
این مجموعه مستند در سه قسمت به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی سید حسین محمودی فر تولید شده و با موضوع روایتی از تحولات سیاسی و اجتماعی افغانستان ، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
علاقه مندان به این مجموعه می‌توانند آن را از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۹:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۱:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

خارجی
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی مالک شیخی و کارگردانی بهناز رفائیل زاده تولیده شده و با موضوع روایتی از زندگی پروفسور رحمت الله قدیمی چرمهینی، دانشمندان ایرانی پیشین ناسا، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را دوشنبه ساعت ۲۱ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

سنگ‌ها  را بسته‌اند
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی سیامک مختاری تولیده شده و با موضوع صنعت سنگ و استفاده از ظایعات آن مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را سه شنبه ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲ و ۰۷ و ۱۲:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند. 

روی سبز بیابان
این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی و کارگردانی فتح الله امیری تولیده شده و با موضوع فعالیت‌های زیست محیطی معدن سرب و روی مهدی آباد یزد، مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. 
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را چهارشنبه ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲ و ۰۷ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس