کد خبر 1291940
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
انفجار هولناک در سقز

انفجار شدید منزل مسکونی در سقز منجر به مصدومیت ۲ نفر و خسارات مالی فراوان شد.

به گزارش مشرق، امیر مرادی مدیرعامل آتش نشانی سقز در گفتگویی در تشریح حادثه گفت: حوالی ساعت ۹/۱۰صبح امروز انفجار یکباب منزل مسکونی در انتهای خیابان امام (پشت کلانتری ۱۱) سقز رخ داد که تیمهای امداد و نجات ایستگاه مرکزی و شماره ۲ شهدا سریعا به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

 مرادی افزود: در پی این حادثه بخش زیادی از منزل مسکونی تخریب و خسارات مالی فراوانی روی داد و دو نفر از ساکنان منزل که دچار سوختگی شده بودند بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی سقز در پایان گفت : شدت انفجار موجب تخریب و وارد شدن خسارات زیادی به منزل ، ۲ خودرو و به منازل مجاور نیز شد که با توجه به نظر آتش نشانی بدلیل نبود ایمنی لازم ، محل تخلیه و با نوار خطر مسدود گردید.

علت حادثه در دست بررسی است.

انفجار هولناک در سقز +عکس

انفجار هولناک در سقز +عکس

انفجار هولناک در سقز +عکس

انفجار هولناک در سقز +عکس

انفجار هولناک در سقز +عکس

انفجار هولناک در سقز +عکس

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    1 1
    خیلی عجیبه که علت حادثه مشخص نیست یعنی اگه علت حادثه مثل همیشه گاز نبوده لابد کلاج و ترمز و آینه بغل علت انفجار بودند.!!! یعنی اینجا گاندوی ۱ زندگی میکرده کمربندش رو زیادی صفت کرده؟
    • US ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      0 0
      3-4 تا کوچه بالاتر از ما هم 10 سال پیش همین اتفاق افتاد؛ گاز خونه باز بوده، زن و بچه هم احتمالا سر گاز گرفتی از دنیا رفتن، مرد که میره خونه لامپو میزنه احتمالا انفجار رخ میده و زن و بچه از دنیا میرن و مرد هم میره بیمارستان، خونه خودشو و همسایه هارو هم .... تا حالا دیدی یه فلکه گاز رو باز کنن، گاز با چه فشاری خارج میشه و چقدر صدا داره؟ بعید میدونم، دست کم نگیر این گازو، جدا چیز خطرناکی هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس