تصویب تفحص از تقسیمات کشوری در کمیسیون شوراهای مجلس

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در بخش اول جلسه امروز موادی از طرح تشکیل، تشکل های صنفی و تخصصی بررسی شد.

وی با اشاره به مصوبات کمیسیون در این طرح، ادامه داد: ترکیب اعضا و حق رای اعضای هیئت های اجرایی در این تشکل ها به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نماینده شیراز در مجلس درباره دستور کار بعدی این کمیسیون، اظهار داشت: تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری بین سال‌های ۹۲ تاکنون  با حضور معاون سیاسی وزارت کشور و مسئولان مربوطه بررسی شد و نهایتا این موضوع در کمیسیون رای آورد و برای بررسی بیشتر به صحن علنی پارلمان ارجاع می شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به دستور کار سوم امروز کمیسیون، گفت: آقای زاکانی شهردار تهران در جلسه حضور پیدا کرد و گزارشی از عملکرد این شهرداری درباره حمل و نقل، ترافیک و تامین منابع برای این طرح ها به نمایندگان ارائه کرد.

نجابت تصریح کرد: پس از استماع نظرات نمایندگان، زاکانی در جمع بندی خود اعلام کرد که افق روشنی را در شهرداری تهران می بیند و به دنبال ایجاد هماهنگی حاکمیتی برای مدیریت  شهرداری تهران است و رویکرد دیگرش تلاش برای مجاب کردن مردم برای به دست گرفتن امور اداره شهر و هوشمندسازی امور است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس