توقیف ۵ خودروی شوتی/ کشف ۱ میلیارد تومانی کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۵خودروی شوتی و کشف ۱ میلیارد تومانی کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی در یک عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مأموران امنیت اقتصادی تهران در راستای کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی به شهر تهران به ۵ دستگاه خودروی سواری تیز رو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) مشکوک شده و مراقبت های ویژه پلیسی را آغاز کردند.

وی در ادامه به تعقیب خودرو ها توسط ماموران اشاره و اظهار داشت: ماموران در یک عملیات پلیسی هر ۵ دستگاه خودروی سواری را در محدوده خیابان خیام توقیف و به بررسی مدارک رانندگان پرداختند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران خاطرنشان کرد: در بررسی انجام شده از وسائط نقلیه توقیفی، ۵ هزار و ۷۷۲ ثوب پوشاک خارجی فاقد هرگونه مدرک گمرکی کشف و متهمان در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی معترف شدند.

سرهنگ ولی پور گودرزی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از ۱۰ میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ متهم دستگیر شده و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    شبها بیا تو اتوبانها و جاده های خارج از شهر ببین چه خبره.پر از ماشبنهای شوتیه که با سرعت سرسام اوری تردد میکنند
  • جواد IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    پس اونایی که ۸سال قدرت تو دستشون بود و ۸۰سال زندگی مردم رو بردن عقب و ۸سال تمام دروغ تحویل ملت دادن پتن ریختن توی صنعت هسته ایمون تمام آقا زادهاشون شاه شدن دلار ۳هزاری رو کردن ۳۲هزار سفره مردم رو کوچیکتر کردن و هزاران بدبختی رو سر این مردم از شمال تا جنوب از غرب تا شرق این کشور کردن اونا رو کی دست گیر میکنید تا به جرمشون اعتراف کنن. اینا هم بار بر هستن کسایی که اقتصاد مملکت رو ریختن به هم همون تهران توی ویلاهاشون نشستن نه این بار بر های بیچاره که برای یه لقمه نون این همه راه رو میکوبن که شما ها انگ قاچاقچی رو بهشون بزنید
  • ناشناس IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    برید حال کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس