پلیس بلژیک به معترضان کرونایی با گاز اشک آور حمله ور شد

در پی به خشونت کشیده شدن تظاهرات در بروکسل، پلیس به ایجاد موانع و بستن چند خیابان این شهر و همچنین شلیک گاز اشک آور به سمت معترضین به محدودیت های کرونایی اقدام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی جدید از سوی دولت بلژیک در این کشور، امروز صدها تن از مردم بروکسل با برپایی تجمع اعتراضی، به خیابان‌های پایتخت سرازیر شدند.

بر اساس این گزارش، در پی به خشونت کشیده شدن تظاهرات، پلیس اقدام به ایجاد موانع و بستن چند خیابان بروکسل و همچنین شلیک گاز اشک‌آور به سمت معترضین نمود.

چهارشنبه گذشته، دولت بلژیک در بحبوحه موج چهارم کرونا در این کشور، محدودیت‌ها را افزایش داد. بر اساس مقررات جدید، تمامی شهروندان بالاتر از ۱۰ سال می‌بایست در همه مکان‌های عمومی به جز مدارس از ماسک استفاده کنند. از کارفرمایان نیز خواسته شده تا دستکم چهار روز در هفته برای کارکنان خود شیفت دورکاری در نظر بگیرند.

در راستای ادامه تظاهرات در شهرهای مختلف اروپا علیه محدودیت‌های کرونایی جدید، امشب در روتردام هلند نیز تظاهرات همچنان ادامه داشته و خبرها حاکی از بازداشت دستکم ۴۰ نفر و زخمی شدن ۵ افسر پلیس در این شهر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس