وعده میرکاظمی برای تقدیم لایحه بودجه در موعد قانونی/ تغییرات در ساختار بودجه

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تنظیم لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و طبق قانون در تاریخ ۱۵ آذرماه به مجلس تقدیم کنیم.

به گزارش مشرق، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با تاثیر برگزاری نشست مشترک بین دولت و مجلس، گفت: معمولا جلسات مشترک بین دولت و مجلس نتایج مثبتی به همراه داشته و باعث همزبانی، همدلی و تشکیک مساعی در جهت حل مشکلات مردم می‌شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: هم‌اکنون که در فصل بودجه قرار داریم تغییری در ساختار بودجه در حال شکل‌گیری است و حتما ارائه نظر و همراهی مجلس در این مورد مهم است و باید نقطه نظرات نمایندگان و نکاتی که کمیسیون‌ها در این مورد دارند، مدنظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: ما تلاش کردیم قبل از اینکه لایحه بودجه را به دولت ببریم با برخی از کمیسیون‌های مجلس جلسه داشته باشیم و نقطه نظرات آنها را گرفتیم و تغییراتی که قرار است در آنچه که در گذشته تحت عنوان لایحه بودجه ارائه شده بود، اعمال کنیم را به آنها انتقال دادیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت تاکید کرد: تنظیم لایحه بودجه در سازمان برنامه و بودجه به اتمام رسیده است و دو جلسه در دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم آن را به موقع و طبق قانون در تاریخ ۱۵ آذرماه به مجلس تقدیم کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    اگه حقوقا با این وضعیت گرونی خوب افزایش پیدا نکننن وای به حالتون آقای میر کاظمی و دیگران خوب دقت کنید به خدا
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    پاداش بازنشستگان دو ساله که عقب افتاده، دولت تدبیر که فقط وعده داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس