کد خبر 1311682
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
صدای توریست‌های پرسپولیس در آمد: تکلیف ما را زودتر مشخص کنید!

دو خرید تاجیکستانی پرسپولیس از وضعیت خود راضی نیستند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار به تساوی دو - دو در هفته نهم لیگ برتر فوتبال رسید تا ۱۶ امتیازی شده و با چند پله سقوط در رده ششم جدول قرار گیرد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به تساوی رسیدند که بار دیگر خبری از حضور خریدهای تاجیکستانی در ترکیب نبود.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که ۱۷ آبان ماه با توافقی به مدت دو سال وارد تهران شدند به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات هنوز نتوانستند بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

مدافع جدید پرسپولیس در آسیا بهترین شد +عکس

باشگاه پرسپولیس همچنان از پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون و خواکین مربیان پیشین این تیم باز مانده است تا تاجیک‌ها که فعلاً با هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشده اند از وضع موجود اعلام نا رضایتی کنند.

مدیر برنامه‌های هنانوف و صفروف دلخوری خریدهای تاجیک یحیی را به گوش مجید صدری رسانده است تا سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده‌ای دوباره درباره آنها بدهد. باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده بود قسط سوم و نهایی را قبل از دربی پایتخت به حساب این مربی در سوئیس واریز می‌کند هنوز موفق به انجام این کار نشده است تا صدای صفروف و هنانوف بابت بازی نکردن در بیاید.

این دو بازیکن با وجود اینکه در تمرینات حضور دارند اما به دلیل عدم ثبت قراردادهایشان جایی در تاکتیک‌های یحیی گل محمدی ندارند تا این مربی نیز نسبت به این موضوع ناراضی باشد و در نشست خبری قبل از ستاوی با هوادار نیز از انها به عنوان «توریست» ی اد کند.

به نظر می‌رسد هنانوف و صفروف به طور قطع در دیدار چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس با پیکان نیز غایب هستند و نمی‌توانند برای سرخ‌ها بازی کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 11
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بابامسعود را برگردانید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • پرسپولیس 6 تایی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      7 2
      به جاش برای کیسه کشا بابا نصرا... آوردن
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      12 2
      آخه آدم عاقل مگه زمان سلطانی فر چند بار پنجره پرسپولیس بسته نشد؟ و سلطانیفر یک قرون به پرسپولیس پول داد؟ زحمت بازیکنان پرسپولیس را چرا ضایع میکنید؟؟ انشالله هر کاری کنی خدا زحمتت را ضایع کند‌ . مرد حسابی مردم با زحمت خودشون افتخاری کسب میکنن چرا باید با حسادت اینطور سخن بگویی. وضعیت امروز پرسپولیس بخاطر همین امثال سلطانی فر است . تیم های دولتی و شبه دولتی هر چه خواستند از سفره دولت برداشتند نوبت که به پرسپولیس می‌رسد چشمه خشک می‌شود. اگر امثال سلطانیفر برای ورزش و افتخار مملکت ارزشی قائل بودند.و به پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا می‌رسیدند الان پرسپولیس بجای الهلال قهرمان آسیا بود.
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      15 4
      در مدت پنچ و شش سال گذشته کل بازیکنان پرسپولیس را فراری دادند . پول به پرسپولیس نمیدهند. در بدترین شرایط پنجره نقل و انتقالاتی را میبستند . بعد یک مشت آدم قدر نشناس حسود میگویند ((اگر بابا مسعود نبود شما قهرمان نمیشدید)). و با گفتارشان و زخم زبانشان زحمات یک عده جوان ضایع میکنند. ای طرفداران و ای کادر فنی استقلال مگر شما نایب قهرمان شدید که ادعا دارید. یک تیم رده سومی که دیگر این حرفها ندارد. از طرفی جای تأسف بسیار دارد که مربیان پیشکسوتان و مسئولین تیم استقلال همانند هوادار نما های ترقه بدست کری برای تیم مقابل میخوانند که در جهان فوتبال کم سابقه است.
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      9 2
      چقدر شما استقلالیها سلسله جبال نمک تشریف دارید بابا مسعود بابا مسعود میکنین
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      10 1
      بکوری چشمشون قهرمان میشیم حتی اگه نذارن پنجره مون واشه و بازیکنامون برن و قهرمان نشیم، بازهم شما قهرمان بشو نیستین! برو خودتو مسخره کن الانم که همه جوره همه چی براتون ردیفه بازم چیزی نشدین! من فقط وایسادم ببینم واسه پول استراماچونی چیکار میکنین!!!
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    5 4
    چرا وزارت ورزش به استقلال پول میدهد ولی به پرسپولیس نمیدهد
    • دوچرخه سواران IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      3 2
      بابا مسعود بابا مسعود کجایی تو عشق لنگی هایی از وقتی بابا مسعود رفت ، باشگاه لُنگ لباس عزا به تن کرد . خدا هیچ خانواده ای را بی بابا نکنه اگرچه مامان آذر هم نبودش برا لنگیها سخته ولی بابامسعود یک چیز دیگه است .
  • عمه جان بابایم ک..... IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    3 2
    خخخخخخخخخخخ مشکل لنگ وحدت و منوچهر نیستند بلکه مشکل لنگ نبود بابا مسعود و مامان آذر ،یه چیز جالب علینژاد دست راست بابا مسعود در وزارت ورزش هم دک شد چون کمک های ماورایش برای لنگییا رو شده بود
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      2 3
      انترخان بابا مسعود که بود؟ دقیقا برای پرسپولیس چه کرد ؟ دو نمره
    • 666666 IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 2
      یادش بخیر عمه اشرفتون یه سفر میرفت امارات با یه ستاره رو کیسه برمیگشت
  • علی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    3 1
    آخه اون ستاره شما حالا حالا باید دنبالش بدوید ‌فقط میتونید از دور نگاه کنید حالا که بابا مسعود هم نیس جالبه که لنگی میگن بابا مسعود بهشون کمک نکرده سه قهرمانی تو 15سال پنج قهرمانی تو پنج سال مصادف با ریاست بابا مسعود رفتن بابا مسعود مصادف با بی پولی پنجره بسته و غیره یعنی خودتون هم شک نمی‌کنید
    • پرسپولیس 6 تایی CA ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      2 0
      آخه تو اون مخ نداشتت کیسه کش استفراقی عزیز در زمان همین وزیر ورزش بود که پنجره پرسپولیس بزرگ بسته بود و تا نایب قهرمانی آسیا پیش رفتیم نکنه وزرای ما تو جام باشگاه های آسیا هم میتونن دخالت کنن یکم فکر کن بعد حرف بزن استفراقی عزیز
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 3
    بابا مسعود بابا مسعود کجایی تو عشق لنگی هایی $ از وقتی بابا مسعود رفت ، باشگاه لُنگ لباس عزا به تن کرد . خدا هیچ خانواده ای را بی بابا نکنه اگرچه مامان آذر هم نبودش برا لنگیها سخته ولی بابامسعود یک چیز دیگه است .
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 1
    این کیسه کشا چقدر نمک نشناسن این همه بابا مسعود کیسه میلیاردها تومان داد به کیسه جام نیورد شد بابا مسعود لنگ 🤣 یکی از کیسه کشا نوشته به بابا حمید لنگ من گفتم آخر فصل میگویند بابا حمید لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس