ورود کارمندان به ادارات منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا یا داشتن PCR منفی

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران ورود کارمندان به ادارات را منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا یا داشتن نتیجه تست PCR منفی بیان کرد.

به گزارش مشرق، محسن نایبی در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در خصوص عدم حضور استاندار تهران و علیرضا زالی فرمانده عملیات این ستاد، گفت: استاندار تهران در جلسه نشست استانداران در وزارت کشور حضور پیدا کرده و آقای دکتر زالی نیز جلسه ای بیرون از مجموعه داشتند به همین دلیل نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند.

وی افزود: در جلسه امروز دوشنبه گزارشات خوبی ارائه شد و موضوع کنترل مبادی ورودی و مرزها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به بازدید از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) مباحثی مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر فردی که به کشور وارد می شود باید مطمئن شویم که مبتلا به ویروس کرونا نیست. سامانه امید نیز از روز یکشنبه در کل کشور اجرایی شده و امیدواریم بتواند نقش موثر خود را در کنترل این بیماری ایفا کند.

نایبی افزود: موضوع کنترل ورود مسافرین به کشور شامل دو بخش است؛ نخست افراد ایرانی که از خارج از کشور باز می گردند که ممکن است تزریق دو دز واکسن آنها در داخل انجام شده باشد. قسمت دوم افراد خارجی است که به کشور وارد می شوند که در این راستا شرکت های هواپیمایی موظف هستند در هنگام فروش بلیت به این دسته از مسافران، تزریق دو دز واکسن افراد را کنترل کنند و یا از آنها نتیجه تست PCR منفی دریافت کنند.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: در فاز نخست اجرای سامانه امید، ورود کارمندان به ادارات به گونه ای در نظر گرفته شده که یا باید در سامانه تزریق دو دوز واکسن آنها ثبت شده باشد و یا تست منفی PCR خود را ارائه کند. بی تردید با توجه به ابلاغی که به همه دستگاه ها شده همه آنها موظف هستند پیگیری فاز به فاز طرح سامانه امید را در دستورکار خود قرار دهند. بی تردید این مهم اقدامی خواهد بود که به بازگشت شرایط عادی کمک خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    54 0
    دیوار کوتاه تر از دیوار کارمن ها پیدا نکردید ؟!!!!!!
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    19 0
    همانطورکه کارمند شدن همانطور هم بدون واکسن وارد اداره میشن
  • دانشجو DE ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    131 0
    واکسن آزمایشی که برای سویه جدید طراحی نشده با چه عقل و منطقی میخواید اجبار کنید که مردم بزنن. وقتی 6 میلیون نفر در ایران کرونا گرفته اند و ایمنی سلولی دارند و آنتی بادی دارند چرا باید مجبورمون کنید واکسن آزمایشی بزنیم . واکسن برای افراد آسیب پذیر هست نه جوانان. من کرونا گرفته ام و دوست ندارم دوباره واکسن بزنم چون ایمنی سلولی دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس