کد خبر 1312969
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
مقایسه فورد برانکو اسپورت با سوبارو اوت بک

فورد برانکو اسپورت و سوبارو اوت بک از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن‌ها پرداخته ایم.

به گزارش مشرق، بسیاری از خودروهای شاسی بلند هستند که در بازارهای جهانی خواهان زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به سوبارو کراس تراک و سوبارو اوت بک اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد. در حقیقت، سوبارو کراس تراک و سوبارو اوت بک این روزها خودروهای مورد پسندی هستند و می توان آنها را جزو بهترین  خودروهای شاسی بلند در نظر گرفت.

هر دوی این کراس اوورهای مستحکم از شهرت بالایی برخوردار هستند؛ فورد برانکو اسپرت برای مدل سال ۲۰۲۱ خودنمایی می‌کند و در گوشه دیگر سوبارو اوت بک، پرچمدار واقعی این برند ژاپنی قرار دارد.

برانکو اسپرت: تمام مدل های برانکو اسپرت‌، از سیستم SYNC۳ فورد استفاده می‌کنند و قسمت‌های داخلی آن ساده است. این سریعترین سیستم موجود نیست، اما کار را با Apple CarPlay استاندارد (سیمی) و Android Auto انجام می‌دهد.  چهار خروجی USB در فضای داخلی به اضافه یک پد شارژ بی سیم وجود دارد، بنابراین همه می‌توانند تلفن همراه خود را شارژ نگه دارند.

سیستم صوتی Bang & Olufsen خوب است، به خصوص برای کسانی که به دنبال بیس هستند. Badlands همچنین یک دوربین جلو اضافه می‌کند که باید در مسیرها مفید باشد.

اوت بک: صفحه نمایش بزرگ ۱۱.۶ اینچی سوبارو مزیت اولیه را به این خودرو می‌دهد. واضح است، به راحتی می‌توان با آن رانندگی کرد و دارای امکانات خوبی است. در جلوی همگام‌سازی CarPlay ol's یکپارچه نیست. همانطور که برانکو دارای سیتم BroSpo است؛ این خودرو نیز دارای یک چهار درگاه شارژ به اضافه یک پد بی سیم است.

برانکو اسپرت: بیشتر برانکو اسپورت‌ها با پیشرانه ۱.۵ لیتری اکوبوست سه سیلندر فورد عرضه می‌شوند، اما Badlands یک سیلندر اضافی اضافه می‌کند. موتور ۲.۰ لیتری ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۷ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که حرکت شگفت انگیزی را به این جعبه کوچک هدیه می‌دهد. ارسال این نیرو به هر چهار چرخ یک اتوماتیک هشت سرعته است. Bronco Sport با موقعیت نشستن بلند و بدنه جعبه‌ای بیرونی، در مسیرهای خاکی و پس‌زمینه‌های شمال غربی تورنتو بسیار جذاب است.

از بین این دو، BroSpo در جاده پر سر و صداتر است؛ بیشتر در اطراف آینه‌های جانبی متمرکز است. دیواره‌های جانبی ضخیم و تنظیم سیستم تعلیق نرم برای یک سواری راحت ترکیب می‌شوند. مهمتر از همه، برونکو اسپرت فرمان سبکی دارد، اما چرخش تیز است. 

 اوت بک: این خودرو به موتور پرقدرت در خط تولید اوت بک پایبند است و دارای یک موتور ۲.۴ لیتری باکسر چهار توربوشارژر قدرت بیشتری نسبت به Bronco Sport (۲۶۰ اسب بخار) تولید می‌کند، اما حداکثر گشتاور آن برابر است (۲۷۷ پوند فوت) است. نسخه ارتقا یافته گیربکس متغیر پیوسته سوبارو، قدرت را به سیستم متقارن متقارن این برند می‌فرستد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس