کد خبر 1335202
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
سردار جوانی: احتمال آشوب داخلی در آمریکا زیاد است/ سطح آماده باش نیروهای امنیتی آمریکا بالا رفته است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا جوانان را به انقلاب اسلامی بدبین کرده و با راه انداختن جنگ شناختی، در ذهن آن‌ها تردید ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین یادواره شهدای حقوقدان استان بوشهر اظهار داشت: سنت و تجربه خداوندی به ما می‌گوید اگر یک جامعه بخواهد در مسیر انسانیت، رشد، کمال و تعالی قرار گیرد دشمن دارد و این دشمن در هر زمانی در مقابل نظام دینی و اسلامی ایستاده و صف‌آرایی می‌کند بنابراین لازم است در برابر این دشمن ایستادگی و جهاد کنیم.

وی اظهار کرد: اگر همه ما بپذیریم که جهاد در جامعه دینی یک تکلیف حتمی، قطعی و مستمر است آن وقت لازم است تشخیص دهیم که هر کس در هر موقعیتی چطور باید جهاد خود را انجام دهد و امروز جهاد کنونی ما در چه عرصه‌ای است.

سردار جوانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز همه را به جهاد بزرگ عصر ما یعنی جهاد تبیین فرا می‌خواند و همه ما لازم است بدانیم وقتی که مبحث جهاد با قیدی مطرح می‌شود یعنی این که دشمن ورودی جدی به آن عرصه پیدا کرده است و تمام امکاناتش را در نقطه‌ای متمرکز کرده و در آن جا سرمایه‌گذاری کرده است و ما نیز وظیفه داریم بر روی آن عرصه متمرکز شویم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به این دلیل که ملت ایران به برکت ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌هایش در بسیاری از عرصه‌ها به موقعیت بازدارندگی رسیده است و به خاطر این که متوجه شده‌اند که امکان ندارد در جنگ نظامی با ملت ایران به پیروزی برسند جنگ تمام عیاری را با عنوان «جنگ شناختی» بر علیه ملت ما به راه انداخته‌اند.

سردار جوانی بیان کرد: حوزه اصلی جنگ شناختی، فکر، ذهن و تصمیماتی است که به افکار شکل می‌دهد و امروز دشمنی که ۴۳ سال نتوانسته است از راه‌های مختلف جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد تلاش می‌کند تا با گذشت زمان زیادی از مبدأ انقلاب اسلامی و جابجایی نسل‌ها به اهداف خود برسد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جوان امروز ما زمانی به انقلاب، امام و شهدای خود افتخار می‌کند که شناخت لازم را درباره آن‌ها داشته باشد اما دشمن تلاش می‌کند تا این چنین شناختی نسبت به قبل از انقلاب اسلامی در ذهن او ایجاد نشود.

وی تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا جوانان را به انقلاب اسلامی بدبین کرده و با راه انداختن جنگ شناختی، در ذهن آن‌ها تردید ایجاد کنند که راهبرد اصلی مقابله با این جنگ دشمن، جهاد تبیین است و جهادگران این عرصه لازم است این هنر را داشته باشند که به مردم آگاهی و شناخت درست بدهند.

در این آیین از خانواده‌های شهیدان حجت الاسلام حاج حسین خاتمی معاون قضایی دادگستری استان بوشهر و میربهزاد شهریاری نماینده مردم رودباران (دشتی، تنگستان، دیر و کنگان) در مجلس شورای اسلامی از شهدای حقوقدان استان بوشهر تجلیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس