کاوه مدنی

وب سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی از سخنرانی کاوه مدنی در نشست آن گروه خبر داد!

سرویس سیاست مشرق-روز گذشته وب‌سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی (NUFDI) اعلام کرد که نشستی را با حضور چهره‌های ضد ایرانی برگزار خواهد کرد. در این نشست دو عضو سابقه کابینه ترامپ سخنرانی خواهند کرد. الیوت آبرامز نماینده سابق آمریکا در امور ایران و نیز برایان هوک ازجمله حاضران در این همایش خواهند بود. نکته جالب در این نشست حضور کاوه مدنی به‌عنوان سخنران دریکی از پنل های این نشست است. کاوه مدنی، معاون عیسی کلانتری در سازمان محیط‌زیست در دولت روحانی بوده است. مدنی به اتهام جاسوسی مدتی نیز در بازداشت به سر برده و پس‌ازآن از کشور متواری شده است.

حضور کاوه مدنی در کنفرانس سازمان صهیونیستی/ نخبه اصلاح‌طلب جاسوسی خود را تایید کرد! + عکس


دادستان تهران وقت تهران در ۲۱ بهمن ۹۶، در توضیح این بازداشت مدنی و ۶ جاسوس محیط زیستی دیگر گفته است: «متهمان پرونده با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد مأموریت‌های سه‌گانه‌ای را شامل موضوعات زیست‌محیطی، نفوذ در جامعه علمی ایران و جمع‌آوری اطلاعات از اماکن حساس و حیاتی کشور ازجمله پایگاه‌های موشکی کشور، دنبال می‌کرده‌اند» و «برخی متهمان به انجام سفرهای متعدد به سرزمین‌های اشغالی ازجمله به‌منظور شرکت در کنفرانس منارید که با حضور افسر اطلاعاتی موساد در رژیم صهیونیستی برگزارشده، اقرار و اذعان کرده‌اند».طبق توضیح مقام قضایی وقت، اعضای این شبکه در برخی از مناطق استراتژیک کشور تعدادی دوربین در ظاهر برای رصد امور زیست‌محیطی نصب‌کرده بودند که درواقع پوششی برای رصد فعالیت‌های موشکی کشور بوده و تصاویر و اطلاعات ثبت‌شده را برای بیگانگان ارسال می‌کرده‌اند.

حضور کاوه مدنی در کنفرانس سازمان صهیونیستی/ نخبه اصلاح‌طلب جاسوسی خود را تایید کرد! + عکس


در ۲۷ فرودین ۹۷، اخباری منتشر شد که معاون سابق بین‌الملل، نوآوری و مشارکت فرهنگی-اجتماعی سازمان حفاظت محیط‌زیست، کاوه مدنی کشور را ترک کرده است. این در حالی بود که او درروند تحقیقات قضائی درباره پرونده جاسوسی محیط‌زیست قرار داشت و خروج او از کشور، یک اتفاق ساده نبود. بعدتر، در ۹ اردیبهشت آن سال، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، سخنگوی وقت دستگاه قضا، در نشست خبری خود گفت که به‌صورت قانونی از کشور خارج‌شده و تقاضای رفع ممنوع‌الخروجی وی توسط معاونت ذی‌ربطی در وزارت اطلاعات صورت گرفته است.

ازجمله اتفاقات مهم در آن زمان مواضع عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط‌زیست در دفاع از کاوه مدنی بود. کلانتری، کسی از روز اول بازداشت متهمان جاسوسی، تا آخرین روز حضور در دولت به‌صورت سفت‌وسخت از آن‌ها دفاع کرده و نهاد امنیتی و قوه قضائیه را بابت این قضیه تخطئه می‌کرد.

پس از متواری شدن مدنی از ایران؛ محمود صادقی نماینده لیست امید در مجلس دهم در توئیتی با ردگم‌کنی و نخبه خواندن کاوه مدنی نوشت «امروز از یک منبع موثق شنیدم کاوه مدنی معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست، ایران را ترک کرده است. همسر او نیز که ممنوع‌الخروج شده بود با رفع ممنوع‌الخروجی کشور را ترک کرد. درس عبرتی برای نخبگان ایرانی مقیم خارج از کشور!»

حضور کاوه مدنی در کنفرانس سازمان صهیونیستی/ نخبه اصلاح‌طلب جاسوسی خود را تایید کرد! + عکس


نزدیک به سه سال پس از فراری دادن کاوه مدنی از ایران؛ حضور او در یک همایش صهیونیستی با مشارکت بخش گسترده‌ای از ضدانقلاب، این سؤال را در رسانه‌ها مطرح کرده است که ن یکی از سر شبکه‌های اصلی جاسوسی و نفوذ در داخل را فراری داده‌اند، سطح نفوذ این افراد در دولت وقت به حدی بوده است که جیسون رضاییان جاسوس هسته‌ای در شرح آن نوشته است که حتی مزه آدامس پرزیدنت ایران (حسن روحانی) را نیز می‌دانستیم!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    62 9
    خدا لعنتشون کنه
    • SE ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      26 8
      اصلاحات را
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      17 2
      متاسفانه در دولت های متعدد لیبرال غرب زده اصلاح طلبان ایران بهشت جاسوسان گردید و منافع ملی ایرانیان در همین راستا بسیار صدمه دید
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      9 3
      حداقل یه لیست از افراد فراری اصلاحات بدین
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      3 0
      نخبه؟؟!! 1- ایشون نه در دانشگاه شریف و تهران و امیر کبیر و نه حتی در دانشگاه علم و صنعت و شهید بهشتی و صنعتی اصفهان قبول نشد. تو کنکور سراسری در دانشگاه تبریز آن هم نه رشته برق و مکانیک بلکه عمران پذیرفته شد ، که قبولی اش کار سختی نیست. 2- ایشون رشته اش مهندسی عمران بود که مربوط به گروه ریاضی است اما خودش را بعنوان فعال و متخصص محیط زیست جا زده است. در حالی که رشته محیط زیست در اصل برای گروه علوم تجربی است و از لیسانس با عنوان " منابع طبیعی- محیط زیست" در دانشگاه ها وجود دارد.
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      4 0
      اسم اصلی اش کاوه مدنی ؟
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    58 10
    جیسون رضاییان و کاوه مدنی فقط دم مارمولک هستند. واقعا امریکا نیازی داشته نوع آدامس روحانی را بداند؟ چرا خود روحانی و عملکرد 50 ساله اش از قبل انقلاب تاکنون را بررسی نمی کنید؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      45 8
      عجیب تر اینکه چرا به مردم جواب نمی دهند که چرا افراد نفوذی با عملکردی خائنانه هنوز محاکمه نشده اند و این خیانت ها بی مجازات مانده اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      9 7
      سرچشمه شاید گرفتن به بیل /چو پر شد نشاید گرفتن به پیل کسی که مدرک تحصیلی دکتری از آکسفورد تقدیمش کردند،غیر از اینست که یک جاسوس انگلیسی به ریاست جمهوری رسیده!؟.هیچکدام از عملکرد این ملعون در راستای پیشرفت مملکت بوده!؟.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    31 8
    جالبه که این گوگل صهیون هم وقتی که اسم دانشگاه تبریز رو سرچ می کنیم اسم این جاسوس رو به همراه بقیه لامذهبان به عنوان فارغ التحصیلان شاخص؟!! دانشگاه تبریز معرفی می کنه.
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      5 0
      این است دستپخت ودست اموزاصلاحات مزدوروقتی میگن اصلاحات منبع جاسوسه وهرکدامش مشکوک به سرسپردگی یامزدوری وهابی ویهودیانه نفاقشون جرمیخوره میگن توهین و... اصلاحات دقیقاجناح نتیانیاهو یاجمهوری خواه امریکادرایرانه بهمین راحتی یه جاسوس گردن کلفت راازادکردند؟؟ اگه یه شخص عادی ازیه اماکن کوچکی عکس گرفته بودیایه تلفن میزد به اپوریسیون تااعدام پیش میرفت امااین یاروچطورازادشده
  • DE ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    24 4
    وب سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی از سخنرانی کاوه مدنی در نشست آن گروه خبر داد// دو شگرد و زیر بنای استعماری صهیونیستی جورج سوروسی. اولا ملغی کردن قوانین اعدام است تا جاسوسانشان جرات پیدا کنند و ثانیا آشتی ملی یا همان اتحاد و یا اتحادیه ملی برای دمکراسی. زیرا اول با لغو اعدام و همزمان خلع سلاح پلیس و بستن دست پلیس ، دست اراذل و اوباش را باز میگذارند و چون حکم اعدام وجود ندارد او را از زندان میخرند حالا ۱۰ میلیارد تومان هم شده بشه !! و بعد که ۳۲ سال ملت را چاپیدند و غارت کردند و به نابودی کشاندند برای در رفتن از دست قانون آشتی ملی و یا اتحاد ملی را پیش میکشند .تا بتوانند حساب و بدهکاری و بزهکاری نجومی خودشان را صفر کنند و پس از یک عمر خلاف و دزدی و جاسوسی پرونده شان پاک شود و حرکت از نو. بیچاره غربگداها و اصلاح تبه کاران که چقدر بیسواد و عقب مانده اند. خودشان به ملت ما رحم نمیکنند بعد با حماقت تمام چشم امید به کدخدا بسته اند که دشمن به ما رحم کند.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    12 21
    جرمش؟
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      22 3
      هیچی بابا بنده خدا جاسوس ساده بوده فقط کاری نمیکرده
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      19 9
      وطن فروشی اگه ناراحت نمیشید .
    • DE ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      3 0
      جرمش؟؟ جرمی نکرده بیچاره وظیفه خودش رو انجام داده . مگر وقتی کفتارها به گوزن و آهو حمله میکنند و آنها را تکه تکه میکنند و میبلعند جرمی کرده اند ؟؟ نه بابا مجبورن اونها هم وظیفه خودشون رو انجام میدهند چون بالاخره کفتاره هم زن و بچه داره و باید زنده بمونه. بیچاره . جرمی نکرده . حالا نتانیابو که بارها اعلام کرده این غربگداها و اصلاح تبه کاران بازوی رژیم صهیونیستی در ایران هستند جرمی کرده؟؟ نه با با اون هم مثل اون کفتارهای خون آشام مجبوره کودک کُشی کنه و سرزمین دزدی و قتل و غارت وگرنه رای نمیآورد بیچاره .جرمش؟ کودوم جرم
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 1
      جاسوسی و وطن فروشی کلیت هست. لطفا مصداق کاری که وطن فروشی و جاسوسیه بفرمایید
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      3 0
      به اسم محیط زیست جاسوسی میکرد همه میدانند
  • سید فروزان CH ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    31 3
    اینکه عیسی کلانتری با پرونده سیاهش هیچگاه به محاکمه کشیده نشده بیشتر جای تعجب است تا حضور مدنی جاسوس در این اینگونه برنامه ها
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      4 0
      سالهاست گلوی خودمان پاره کردیم که محیط زیست را از سیطره این مهندسان سازه و عمران آزاد کنید اما کو گوش شنوا. این یکی هم جاسوس بود وگرنه حالا حالا ها تو محیط زیست جولان می داد. حالا ببینید ما دانش آموختگان رشته محیط زیست چی از دست این عمرانی هاکشیدیم. اینها با اینکه رشته و تخصص شان چیز دیگری بود اما وارد رشته محیط زیست شدند و در فرصت های شغلی و حتی استادی در دانشگاه ها را اشغال کردند.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    33 0
    آیا نباید از وزارت اطلاعات دولت روحانی که مجوز خروج از کشور این جاسوس را صادر کرد تحقیق و تفحص بعمل آید؟؟
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      11 0
      دقیقاً
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      1 0
      كاوه مدني همون كسيه كه مهر عليزاده تومناظره هاش اسمشو مياورد وميگفت نخبه هادارند فرار مي كنند
  • احد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    32 8
    صادقی درست گفته توی جاسوسی ایشون نخبه بوده
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    28 3
    اقای صادقی اگر کسان دیگر ی را هم میشناسید ،،، معرفی کنید.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    9 3
    خود روحانی ....
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 3
    مقر همایش با موشک بزنین
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    9 3
    آقای روحانی و کابینه اش خیلی گل و بلبلی بودند. برخی از آن ها وصل به دشمنان بودند و برخی نیز دشمن داخلی بودند. البتّه منظورم انسان های خدومی نیست که در دولت آقای روحانی بودند، منظورم همین نوع نوکر صفت هاست. پشتیبانی از این جاسوس ها هم می تواند به دلیل سادگی یا خدای نکرده هم دستی باشد.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 3
    محمود صادقی فکر کنم تو هم نخبه باشی
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    12 3
    اصلاح طلب سالم هم داریم؟ ای لعنت خدا بر همه شون.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    14 4
    هر جا سخن از خیانت و اغتشاش است نام مدعیان اصلاحات می‌درخشد
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    شخص حسن روحانی
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    کلانتری
  • DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    کاوه مدنی جاسوس صهیونیست به‌صورت قانونی از کشور خارج‌شده و تقاضای رفع ممنوع‌الخروجی وی توسط « معاونت ذی‌ربط در وزارت اطلاعات » صورت گرفته است !! .. پیدا کنید پرتقال فروش را
  • ماحسون IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    فکر کنم جای ظالم ومظلوم عوض شده،هرچی جنایت بیشترکنی مظلوم تر وهرچی مظلوم باشی جنایت کر،چرا خروج این نوکر هیونیست رو دادن جای تعجبه،علی برکت الله
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    11 5
    باور نکنید این اقا مهره خود اطلاعات ایران است که داره برای ما جاسوسی میکنه .جاسوس دوجانبه
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 3
    باید همه اصلاح طلب ها رو زندانی و ممنوع الملاقات کرد.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    13 9
    شما خوبید
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      3 0
      مثلأ حرف زدی.
  • US ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    12 0
    کی ممنوع الخروج بودن آنها را رفع کرده ! خودش باید پاسخگوی فراری دادنش باشد .
  • DE ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    13 9
    خاک بر سر این خائن که اسم اش رانخبه می گذارند. حنما نخبه درخیانت وجاسوسی!
  • محمدایوب IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    جای تأسف دارد این همه جاسوس در دولت روحانی
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 1
    اصلاحات مزدور آمریکا شیطان بزرگ هستند وخاین به ملت وملیت ایرانی، کافیست ببینید فرزندان ، همفکران ونزدیکان محمدخاتمی الان کجاهستن.....
  • CA ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 0
    قریب به یقین تمام بازماندگان اصلاح طلبان به سرکردگی ه- ر جاسوس بوده وهستند مگر خلاف آن ثابت شود
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    مزه آدامس
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    هم جاسوس بودن خودش را ثابت کرد هم نفوذی بودن عیسی کلانتری را تأیید کرد اگرچه اظهر من الشمس بود.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    3 0
    خدا نگذرد از این اصلاح طلبها که گند زدن به مملکت یا دزد هستند یا جاسوس
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 1
    چند بار مصاحبه او را در بی بی سی دیدم. بنظر میامد که داشت خیلی تلاش میکرد که دنبالش بفرستند بیاد ایران اما بالاخره باین نتیجه رسید که چنین اتفاقی نخواهد افتاد در عوض ب کمک همایش صیهونیست ها شتافت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس