کد خبر 1342038
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

هدایای تبلیغاتی سالیان سال است که به عنوان یک روش جذاب و تاثیرگذار بر مشتریان و مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات برای انواع کسب و کارها از جمله استارتاپ‌ها و سایر برندها و مشاغل قدیمی و شناخته شده مناسب هستند.

5 مزیت خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

استفاده از این هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای نوپا بهترین روش برای شناساندن محصولات و یا خدمات است. پس اگر شما نیز در اول راه هستید، بهتر است با این مزایای این روش محبوب و بسیار موثر در میان شرکت‌های مختلف آشنا شوید.

اولین مزیت: تاثیرگذاری در ارتباط مشتری با برند شما

حتما شما نیز بارها تاثیر هدایای تبلیغاتی بر ارتباط مشتریان با برندها به شنیده‌اید. برای اطمینان یافتن از این گفته کافی است به وبسایت Sageworld.com مراجعه کرده و یکی از بررسی‌های جالب آن در این خصوص را مطالعه کنید. بر اساس این تحقیات که در آمریکا انجام شده از ده مشتری دریافت کننده هدایای تبلیغاتی، هشت نفر از این محصولات استفاده می‌کنند.

یک آمار جالب دیگر نیز در این خصوص وجود دارد. حدود 85 درصد از مشتریانی که از سوی یک برند هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، تمایل بیشتری برای انجام خرید از این برند نشان داده‌اند. بر اساس همین تحقیقات 89 درصد از مشتریانی که این هدایا را دریافت کرده‌اند، حتی پس از گذشت مدت طولانی نیز به برند تعهد داشته‌اند.

باتوجه به این آمار و ارقام می‌توان گفت که این هدایای به ظاهر ساده، تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای بر پیشرفت کسب و کار شما خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که این آمار و ارقام زمانی به تحقق خواهند پیوست که شما هدایای را به درستی انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آراهنر مراجعه کرده و از میان گزینه‌های بسیار زیاد هدایای تبلیغاتی آراهنر یکی را انتخاب کنید.

دومین مزیت: مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی

اگر فکر می‌کنید که هدایای تبلیغاتی ممکن است هزینه زیادی روی دست شما بگذارند، حتما از هزینه دیگر روش‌های تبلیغاتی خبر ندارید. در میان انواع روش‌های تبلیغاتی تهیه هدیه برای مشتریان علاوه بر اینکه تاثیر بسیار خوبی دارد بسیار مقرون به صرفه‌تر نیز است.

برای مثال آخرین گزینه‌ای که یک استارتاپ نوپا باید به آن فکر کند، شرکت در کمپین‌های بزرگ تبلیغاتی مطابق با شرکت‌های قدرتمند است. بهترین روش برای تبلیغات چنین کسب و کارهایی استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

البته انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی نیز به هزینه و بودجه موردنظر شرکت شما بستگی دارد. برای مثال شرکت‌های بزرگ معمولا از هدایای لوکس برای تبلیغاتی استفاده می‌کنند در حالیکه شرکت‌های نوپا گزینه‌های ارزان قیمت‌تری را به کار می‌گیرند. فروشگاه آراهنر را به خاطر دارید؟ در این فروشگاه بر اساس بودجه بخش تبلیغات و بازاریابی خود می‌توانید انواع هدایای تبلیغاتی میان رده، ارزان و لوکس را تهیه کنید.

5 مزیت خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

مزیت سوم: شناخت برند شما برای همیشه!

معمولا در ذهن نگه داشتن برندها و لوگوهای مختلف کار سختی است مگر اینکه این برند با مشتریان ارتباط تنگاتنگی داشته باشد. برای مثال مشهورترین برندهای پوشاک در جهان را به یاد بیاورید، لوگوی این برندها حتی توسط کودکان نیز قابل تشخیص است. علت این مسئله تنها و تنها مربوط به تبلیغات گسترده این برندها است.

وقتی شما هدیه‌ای را به مشتریان ارائه می‌کنید، احتمال به خاطر سپاری نام و برند شما توسط افراد مختلف افزایش پیدا می‌کند. چه بسا با در ذهن نگه داشتن این نام، مشتریان در خریدهای خود سراغ برند شما بیایند.

برای اینکه این مزیت پررنگ‌تر شود باید هدیه‌ای خلاقانه و در عین حال بسیار کاربردی تهیه کنید. هدیه‌ای که مدت طولانی توسط فرد قابل استفاده باشد و مشتری بتواند حتی در زندگی روزمره خود نیز آن را به کار ببرد.

پس اگر می‌خواهید از این مزیت هدایای تبلیغاتی بهره‌مند شوید بهتر است سراغ هدایایی درست بروید. برای انتخاب چنین هدایای لازم است فروشگاه موردنظر خود را نیز از میان اسامی معتبر و فروشگاه‌های شناخته شده انتخاب کنید. برای مثال یکی از هدایای جالب برای مشتریان ایرانی و حتی خارجی هدیه صنایع دستی مختلف است که به راحتی می‌توانید از آراهنر خریداری کنید.

مزیت چهارم: قرارگیری کسب و کار در معرض دید عموم

در واقع هدف از انجام تبلیغات با روش‌های مختلف جذب مشتریان بالقوه است. برای مثال تبلیغات در بیلبوردهای سطح شهر و یا تلویزیون هرچند بسیار مناسب هستند اما ماندگاری چندانی ندارند و به سرعت از مقابل چشم مشتری عبور می‌کنند. پس بهتر است به دنبال روش‌های با تاثیرگذاری بیشتر روی مشتریان باشید. این روش چیزی نیست جز هدایای تبلیغاتی!

این هدایا مدت بیشتری در مقابل چشم مشتری قرار می‌گیرند و با انتخاب درست آن ممکن است مشتری مدت زیادی از آن استفاده کند و یا در دکور منزل و محل کار خود آن را به کار ببرد. علاوه بر این مشتری ممکن است کیف دستی و یا محصولی که به وی هدیه کرده‌اید را در مکان‌های عمومی به کار بگیرد. همین مسئله به قرارگیری برند در معرض دید عموم کمک بسیار زیادی می‌کند.

بر اساس آمار استخراج شده از یک مطالعه در آمریکا، مشتریان نام برندی را که از آن هدیه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند را  نسبت به برندی که تنها تبلیغات آن را در تلویزیون دیده‌اند بهتر توانستند به خاطر بیاورند. پس اگر می‌خواهید علاوه بر یک مشتری، برای تعداد زیادی از افراد تبلیغات انجام دهید، حتما و حتما باید سراغ هدایای تبلیغاتی بروید. این هدایا به تبلیغات شما شکل پویاتری خواهند داد.

مزیت پنچم: هدایای تبلیغاتی به عنوان کارت ویزیت کسب و کار!

خب، یک کارت ویزیت چه نقشی را برعهده دارد؟ یک کارت ویزیت اطلاعتی از قبیل نام برند، نوع محصولات و یا حیطه فعالیت، شماره تلفن و آدرس و بسیاری دیگر از اطلاعات کسب و کار شما را به افراد معرفی می‌کند. اما باید توجه داشته‌ باشید که کارت ویزیت‌های کاغذی دیگر قدیمی شده‌اند و بسیاری از افراد حتی بدون اینکه به آن‌ها نگاهی بیندارند، دور می‌ریزند.

پس باید به دنبال روشی باشیم که همین خاصیت کارت ویزیت را داشته باشد اما در نظر مشتریان جذاب‌تر دیده شود. بله درست حدس زدید! هدایای تبلیغاتی می‌توانند همین کار را به شیوه بسیار بهتری برای شما انجام دهند.

5 مزیت خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خودتان را جای مشتریان بگذارید؟ آیا دریافت یک کارت کاغذی ساده تاثیرگذار تر است یا یک هدیه جذاب و کاربردی؟ مسلما یک هدیه زیرا مشتریان واقعا خواهان آن هستند بدون اینکه شما چیزی را به آنان تحمیل کنید. البته توجه داشته باشید که نوع هدایا نقش بسیار زیادی در این تاثیرگذاری و علاقمندی مشتریان دارند.

شما با ارائه یک هدیه رایگان به نوعی حس وفاداری را نیز درمشتریان ایجاد می‌کنید. همین احساس در برگشت مشتریان به سمت برند شما در خریدهای بعدی بسیار موثر است. در واقع شما با ارائه هدیه تبلیغاتی با یک تیر دونشان می‌زنید. علاوه بر اینکه برندتان را معرفی می‌کنید، نظر مشتریان را نیز به سمت خود جلب می‌نمایید. همین خاطره شیرین برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری بالفعل کافی خواهد بود.

چه موقع هدیه تبلیغاتی چنین مزایایی خواهد داشت؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز بارهای به آن اشاره کردیم، باید هدایای تبلیغاتی به درستی انتخاب شوند. درواقع اگر هدایا مناسب نباشند هیچ کدام از این مزایای پنجگانه نصیب کسب و کار شما نخواهد شد. بنابراین توجه داشته باشید که هدیه در چه دسته‌بندی قرار می‌گیرند و از چه فروشگاهی انتخاب می‌شود. با انتخاب هدایای تبلیغاتی از فروشگاه‌هایی مشهور و محبوب همانند آراهنر می‌توانید از همه مزایای بالای خرید نواع هدیه از جمله هدایای مدیریتی و هدایای سازمانی بهره‌مند شده و کسب و کار خود را ارتقا دهید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس