کد خبر 1373582
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
معاون نخست‌وزیر کوبا به تهران سفر می‌کند

«ریکاردو کابرسیاس» معاون نخست وزیر کوبا در رأس هیأتی برای شرکت در هجدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا به تهران سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از برگزاری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و کوبا ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ و در تهران خبر داد.  

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه افزود: در راستای توسعه روابط دوستانه موجود بین جمهوری اسلامی ایران و کوبا و تلاش برای افزایش سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قرار است «ریکاردو کابرسیاس» معاون نخست‌وزیر کوبا در رأس هیأتی از مقامات اقتصادی و شرکت‌های بزرگ کوبایی به تهران سفر کند.

وی گفت که در حاشیه برگزاری نشست، دیدارهای دوجانبه‌ای بین شرکت‌های بزرگ کوبایی با شرکت‌ها و همتایان ایرانی انجام خواهد شد.  

در این کمیسیون مقرر است ۲۱ کمیته تخصصی در حوزه‌های مختلف همچون تجارت، سرمایه گذاری، ترانزیت و حمل و نقل، برق و انرژی، نفت و گاز، گمرک، بانکی و مالی، استاندارد، بهداشت و موارد مهم دیگر برگزار شود. همچنین قرار است در حاشیه برگزاری این اجلاس، اسنادی در زمینه دارویی، کشاورزی، گمرکی، مواد غذایی و واکسن به امضای طرفین برسد.

شایان ذکر است از طرف کشورمان وزیر بهداشت و از طرف کوبایی معاون نخست وزیر مسؤولیت برگزاری کمیسیون مشترک را بر عهده دارند. ‌ 

هفدهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور در دی ماه ۱۳۹۷در هاوانا برگزار شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس