کد خبر 1377695
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
هفته سینمای «مقاومت و پایداری» در شبکه نمایش

شبکه نمایش سیما به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، در هفته جاری آثار مرتبط با سینمای مقاومت و پایداری را مرور می‌کند.

به گزارش مشرق، شبکه نمایش در هفته پیش رو، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر به مرور فیلم‌های مقاومت و پایداری در سینمای کشورمان می‌پردازد.


ساعت ۱۳:


فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ماه پخش خواهند شد: «فصل نرگس»، «لکنت»، « جاده»، «کلاه سبزها»، «تپه آدم برفی»، «اینجا خانه من است» و «چ»  نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۹:  


فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش هستند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «ما یک باغ وحش خریدیم»، «سفر به تاریخ»، « پزشک زبردست»، «رکسان» ، «بقایای روز»، «برادران باد» و «پرواز جی ال ۵۰».

ساعت ۲۱:


همزمان با یورش ناجوانمردانه صدام و رژیم بعث عراق به کشورمان، این رژیم قصد داشت به صورت ضربتی و سریع خرمشهر را فتح کند. اما مقاومت جانانه مردم جان برکفمان روزها طول کشید و ارتش بعث را زمین گیر کرد. در نهایت با وجود تمام ایستادگی ها در چهارم آبان سال ۵۹ خرمشهر سقوط کرد. پس از ۵۷۵ روز و در سوم خرداد سال ۶۱ و طی عملیات بیت المقدس پس از جانفشانی های بسیار، خرمشهر دوباره آزاد شد. به مناسبت این روز تاریخی، شبکه نمایش قصد دارد به مرور فیلم های "سینمای مقاومت و پایداری" بپردازد. فیلم های منتخب این هفته در ساعت ۲۱ به ترتیب روز پخش ، از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا جمعه ۶ خرداد شامل این عناوین خواهد بود: «عقاب ها»، «کانی مانگا»، « روز سوم»، «ویلایی ها» ، «مزرعه پدری»، «از کرخه تا راین» و «شب واقعه».

ساعت ۲۳:


فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «خاک»، « دروازه بان»، «انتقام»، «او را به دام بیانداز»، « زندانیان»، «هریت» و «خلبان».

ساعت ۱ بامداد:  


منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «ارتش 5 نفره»، «ستارگان زندان»، «جاناتان مرغ دریایی»، «آخرین موج»، «پسران خیابان پال»، «جاگرنات» و «دو جریب زمین» هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس