کد خبر 1381429
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
پشت پرده اعتراض استقلال به اسکوچیچ؛ پای رکورد گلر استقلال در میان است!

استقلالی‌ها برای بازی کردن گلر ملی‌پوش خود در بازی برابر نفت مسجدسلیمان اصرار بیشتری دارند.

به گزارش مشرق، برنامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر درحالی از سوی سازمان لیگ اعلام شد که زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در هاله از ابهام قرار گرفته بود. دیروز اعلام شد که اگر پرسپولیس موفق شود شهرخودرو را شکست دهد یا با تساوی مقابل این تیم متوقف شود بازی استقلال مقابل حریف جنوبی به‌همراه مراسم جشن قهرمانی عصر امروز برگزار می‌شود و در غیر این صورت با برتری پدیده مقابل شاگردان گل‌محمدی دیدار آبی‌پوشان نیز به پنجشنبه موکول خواهد شد. (هر چند با نتیجه دیشب پرسپولیس بازی استقلال و جشن قهرمانی این تیم امروز برگزار می شود)

بیشتر بخوانید:

برنامه حضور پیشکسوتان استقلال در جشن قهرمانی

همه اینها درحالی است که اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مخالفت خود را با حضور ملی‌پوشان استقلال در دیدار روز پایانی این تیم اعلام کرد و به‌نظر می‌رسد ملی‌پوشان استقلال نمی‌توانند این تیم را برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کنند. هرچند ممانعتی برای همراهی در جشن قهرمانی توسط استقلالی‌ها وجود نخواهد داشت و این درحالی است که این بی‌برنامگی‌ها اعتراض استقلالی‌ها را به‌همراه داشته است.

طبق شنیده‌ها گویا توافقات شفاهی بین سرمربیان استقلال و تیم ملی انجام شده است تا یکی، دو بازیکن ملی‌پوش استقلال بتوانند این تیم را در دیدارش همراهی کنند. در این بین گویا اصرارها برای همراهی سیدحسین حسینی برای این دیدار جدی‌تر از بقیه بوده؛ چراکه حسینی در صورتی که بتواند یک دیدار دیگر را با کلین‌شیت پشت سر بگذارد از این حیث در تاریخ لیگ برتر همراه نیلسون رکورددار می‌شود و گویا استقلالی‌ها حاضر نیستند به این راحتی این رکورد انفرادی را هم از دست بدهند. همچنین با توجه به دست خالی مجیدی در خط دفاعی احتمالا با موافقت سرمربی تیم ملی، غلامی نیز در دیدار روز پایانی استقلال، تیمش را همراهی می‌کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس