کد خبر 1383046
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
وضعیت ترافیکی معابر منتهی به حرم امام خمینی(ره)

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ترافیک معابر بهشت زهرا(س) تحت کنترل است و ترددها و عبور و مرور در حال انجام است.

به گزارش مشرق، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام حضور صد درصدی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و منتهی به بهشت زهرا(س)، به ممنوعیت‌های توقف از ساعت ۲۴ روز جمعه نیز اشاره داشت و افزود: توقف تمام وسایل نقلیه در مدخل‌های ورودی، خروجی و خیابان‌های فرعی منتهی به پارکینگ‌ها و نیز خیابان‌های اصلی محوطه بهشت زهرا(س) ممنوع است.

وی افزود : توقف تمام وسایط نقلیه در طول بلوار علامه عسگری در هر دو مسیر از سه راهی باقر شهر تا پل حرم (خلیج فارس) و توقف کلیه وسایل نقلیه در طول بزرگراه شهید هاشمی(صالح آباد) از پل صنیع‌خانی تا علامه عسگری‌ ممنوع است.

سردار حمیدی توصیه داشت: با توجه به اختصاص ۱۷ پارکینگ مختص و مجزی به هر استان، تمام مراجعین نهایت همکاری را با پلیس راهور در ترددها، محدودیت ها و ممنوعیت ها داشته باشند و به تمام تابلوها و علایم اهتمام و توجه داشته باشند و همچنین از توقف‌ها در ورودی پارکینگ‌ها خودداری کرده و از ورود به پارکینگ هایی که مربوط به استان آنها نیست خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ترافیک معابر بهشت زهرا(س) تحت کنترل است و ترددها و عبور و مرور در حال انجام است، گفت: مراجعین به این نکته توجه داشته باشند توقف در حاشیه معابر خصوصا بزرگراه‌ها ممنوع است.

وی در پایان تاکید ویژه داشت که عابرین پیاده در ترددهای عرضی از محل‌های ناایمن و غیر مجاز مانند بزرگراه‌ها و در ساعات تاریکی و مخصوصا شب‌ها با توجه به خطرات بسیار زیاد این کار توجه ویژه  داشته و از این اقدام خودداری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس