مجمع روحانیون

تشکل اصلاح‌طلب "مجمع روحانیون مبارز" طی بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)؛ آینده کشور را وحشتناک توصیف کرد.

سرویس سیاست مشرق _ مقام معظم رهبری در بیانات روز شنبه خود که به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایراد شد؛ در بخش‌های مکرری از سخنان خود به مفهوم امیدآفرینی و مذمت القای "شرایط بن‌بست" پرداختند.

آنچه که در ادامه می‌خوانید، گزیده‌هایی از بیانات معظم‌له پیرامون مفاهیم مذکور است:

_ «امید به آینده» از جمله خصوصیات بارز امام راحل بود.

_ حرکت امام در دوران مبارزه چند نقطه برجسته داشت که عبارتند از نترسیدن، صراحت با مردم، اعتماد به مردم، قدردان مجاهدت مردم بودن و دمیدن امید به دلها.

_ عده‌ای یا از روی غفلت و یا بخاطر پول، کارشان القاء به بن‌بست رسیدن کشور است البته در زمان امام هم عده‌ای در روزنامه‌ها نوشتند کشور به بن‌بست رسیده است که امام فرمودند این شما هستید که به بن‌بست رسیده‌اید نه جمهوری اسلامی.[1]

"مجمع روحانیون" درگیر غفلت یا پول؟!/ به خط شدن انقلابیون پشیمان علیه خط امام

*طبعا این انتظار عقلانی وجود دارد که خواص کشور، جریانات و احزاب سیاسی در پیامد این راهبردهای مستدل و مستند به صحنه بیایند و در پیروی از مقام معظم رهبری و سیر انقلاب اسلامی به "جهاد تبیین" بپردازند. از مثبتات و نکات امیدآفرین حرف بزنند، اسناد مثبت بودن روند پیشرفت نظام اسلامی و تباهی "تئوری بن‌بست" را برای مردم بازگو کنند و مهمتر از همه اینکه در سمت بدخواهی‌ها و تهدیداتی که نظام و مردم را هدف گرفته و رهبر انقلاب نیز به آنها اشاره کردند؛ قرار نگیرند.

مع‌الوصف نه از باب تلخ کردن کام مردم که از باب "جهاد تبیین" و روشن کردن اینکه دشمن به کدام نقاط در داخل ایران طمع کرده و چه کسانی به مصداق "حمالّ الخطایا" بار اهداف دشمن را به دوش می‌کشند باید گفت که عده‌ای در برخی جریانات سیاسی هستند که دقیقا بر خلاف مسیر این انتظار عقلانی حرکت می‌کنند. و همین امر است که می‌تواند در کند شدن روند پیشرفت کشور تأثیر بگذارد و سبب‌ساز ایجاد مشکلات شود.

شاید عجیب به نظر برسد اما به مصداق تجربه‌ای که از دوران حکومت امیرالمؤمنین(ع) داریم؛ این همراهی نکردن با ولی فقیه و مهمتر از آن اخذ رویکرد معارضه با حرکت عمومی مردم و نظام اسلامی توسط کسانی از خواص می‌تواند منجر به بروز جریانات ظلم و فساد، ناامنی و مهمتر از همه تهدیدی به نام از دست رفتن نظام اسلامی شود.

تهدیدی که راه چاره آن در وهله اول "جهاد تبیین" است...

"مجمع روحانیون" درگیر غفلت یا پول؟!/ به خط شدن انقلابیون پشیمان علیه خط امام

*القای شرایط بن‌بست در یوم بزرگداشت امام راحل/ "روحانیون مبارز" علیه امام

پس از این مقدمه لازم است که نگاهی عقلانی و از سر تحلیل درست داشته باشیم نسبت به بیانیه اخیر "مجمع روحانیون مبارز" در سالگرد رحلت امام خمینی. بیانیه‌ای که امروز (شنبه) و همزمان با بیانات رهبر معظم انقلاب در برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب منتشر شد و البته حاوی ناامیدسازی و القای شرایط بن‌بست است! (بیانیه‌ای که چه بسا سخنان رهبری پاسخی به مضامین سیاه آن بوده باشد)

در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم:

"هزاران افسوس که امروز کشور و ملت در پی برخی بی تدبیری ها و ناخالصی ها در گرداب هولناکی از مشکلات چنان گرفتار آمده است که نه تنها امروزش تیره و تار است که آینده اش وحشتناک تر از امروز است."

بیانیه مذکور همچنین می‌افزاید:‌ اگر امروز فساد در اشکال مختلف خود در نظام اداری و مدیریتی کشور فراگیر شده نتیجه انحراف از راه و روشی بود که آن بزرگوار در پیش روی ملت گشود که یکی از آن ها عدم دخالت برخی از نهاد ها در سیاست و در اموری که مربوط به آن ها نیست بود و امروز بگونه ای عمل می شود که گویا امام به عکس آن توصیه فرموده است. امروز به جای آن که با منشأ پیدایش فساد مبارزه شود سرگرم نمایشی از این مبارزه هستند و کارشان مصداق این سخن است که «خانه از پای بست ویران است، خواجه در فکر نقش ایوان است».

مجمع روحانیون در ادامه بیانیه خود نیز با تقلای بیشتر برای بزرگنمایی از مشکلات کشور تصریح می‌کند: دردناک تر این که به علت همه این آسیب های روحی و مادی و معنوی که بر جامعه وارد می شود آمادگی بروز حوادث فاجعه بار در آن بیشتر می شود.[2]

*دقت شود که مجمع روحانیون درست در همان روزی اصرار دارد که آینده مردم وحشتناک است و خانه از پای‌بست ویران است و حوادث فاجعه‌بار در کمین‌اند که رهبر معظم انقلاب تصریح کردند امام راحل مخالف بن‌بست‌نمایی بودند و به موارد زیادی از نقاط پر از امید در ایران اسلامی اشاره کردند.

بگذریم از اینکه بیانیه مجمع روحانیون اساسا فاقد منطق و استناد نیز هست و آقایان اگرچه در کبر سن اما به مصداق مشتی کودک‌ دهن بین "از روی غفلت و یا ..." این بیانیه را نوشته‌اند.

چه اینکه "مشکل" جزئی جدا نشدنی از حکمرانی است (به شرط اینکه مسیر عمومی حکومت به سمت حل آن باشد) و حتی در حکومت امام معصوم نیز شاهد مشکل و یا حتی فساد بوده‌ایم. مسئله عجیب اما اینست که عده‌ای به بهانه یکسری رخداد روزمره که در تمام حاکمیت‌های جهان نیز شیوع دارند؛ راه امید مردم را مسدود کنند و بدتر آنکه با القای شرایط بن‌بست؛ آینده را در ذهن مردم از بین ببرند.

و این همان نکته‌ای است که امام راحل با آن مخالف بود و رهبر انقلاب نیز به سیاق امام عظیم‌الشأن علیه آن قیام کرده است. اگرچه تنها و اگرچه در زمانه‌ای که عده‌ای از یاران سابق انقلاب و مدعیان خط امام؛ این گفتمان و این هدف را "از روی غلفت یا ..." رها کرده‌اند.

بیانیه سراسر سیاه‌نما و ملقّن بن‌بست مجمع روحانیون در سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلال اسلامی، حاوی عبرت‌ها و هشدارهای بزرگی است که البته از آن بوی فتنه اقتصادی به مشام می‌رسد.

مجمع روحانیون پیش از این نیز در بیانیه دیگری به مناسبت 22 بهمن، به ترویج معنای انحرافی "رهبری مقبول" و ناموفق جلوه دادن انقلاب اسلامی پرداخته بود.[3] رخدادی که طبعا اگر با پاسخ مناسب و جهاد تبیین خواص، مهار شده بود امروز جرأت القای ناامیدی در سالگرد رحلت امامی که مروّج امید بود را نمی‌داشت...

***

1_mshrgh.ir/1383151

2_http://sobhema.news/?p=21414

3_mshrgh.ir/1333861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 131
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    19 8
    چه فرقی میکنه که درگیر چه موضوعی باشن؟!
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      36 10
      حسن خمینی یکی از دلدادگان این جمع است والبته داماد عزیز موسوی بجنوردی!!!! انتظار دارید ملت با دیدنش غش و ضعف کند!! والله که مردم نجیبی داریم !
    • وهاب IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      21 3
      البته جامعه روحانیت مبارز هم قسمتی از انقلاب هست و لذا فرق میکنه درگیر چه موضوعی باشن، ولی خب، اونا اوضاع و احوال خودشون رو در اداره انقلاب رو دارن میبینن؛ لذا آینده سیاسی و منافع حزبی خودشون رو به تصویر کشیدن، مخصوصا اونجایی که میگن: آینده وحشتناک در انتظاره، یعنی آینده این طرز فکر با بن بست و اضمحلال روبه رو هست.
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      11 28
      یه تحلیلی هم در باره اونای که سخنرانی نوه امام (ره) را برهم میزنن میزاشتید.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      26 5
      ان شاءالله آینده کشور و مردم ایران روشن است افساد طلبان بانیان وضع موجودند و بهتره سکوت کنند و لجن پراکنی نکنند.
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      26 5
      تا اصلاح طلب هست آشوب و فتنه و تحریم هم هست تنها راه نجات ایران حذف اصلاح طلبان فرصت طلب از چرخه سیاسی و مدیریتی کشور است.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      25 1
      پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد
    • NL ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      21 1
      اینها باید به درگاه خدا توبه کنند.فسادی که در سینما هست حاصل دوم خرداده که مثل لجن پخش شده
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      20 1
      باید به این اپوزیسیون محترم گفت ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      21 1
      اینها از اول هم انقلابی نبودند فقط نان به نرخ روز حورند
    • DE ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      9 0
      البته موارد ذیل هیچ ربطی به مجمع روحانیون نداشته و تشابه اسمیست و در حقیقت مواضع مجتمع روخوانی های مسلح میباشد..... اینطوری . امروز بعد از ۳۲ سالی که دولت و مدیریت ها و مسئولیت ها و راهای رسیدن به زر و زور و تزویر دست اصلاح طمعکاران رانتخواران دلالها و شیتیبگریان ..بود نتیجه این شده که فساد در اشکال مختلف خود در نظام اداری و مدیریتی ارثیه اصلاح طلبان و اشرافیون در کشور فراگیر شده و البته نتیجه انحراف اصلاح طلبان و بریده ها و غربگداها و ارباب پرست ها از راه و روشی بود که آن بزرگوار در پیش روی ملت گشود که یکی از آن ها عدم دخالت افراد بیسواد و دزد و رانتخوار و دادچ و آقازا ه و رفقا در مسوولیت ها و حتی در برخی از نهاد ها که بعضا با سیاست خارجی کشور باید پیام عزت و اسقلال و صلابت ایران را اعلام کنند نه جلوی دشمن سینه خیز بروند.و برای استحاله انقلاب از هیچ چیزی فرو گزار نکنند. . امروز به جای آن که افرادیکه منشأ پیدایش فساد بودند توبه کنند و به انقلاب تمکین کنند ، با دشمن فالوده میخورند و‌ به ملت خیانت میکنند و آدرس تحریمهای گزنده و کمر شکن میدهند. و اشک تمساح برای انقلاب و خط امام میریز ند. باید به اینان گفت توبه کنید و طلبکار مردم نباشید و سیاست چرخ و فلک نیست که منتظر هستید باز سوار شوید دور بزنید. شما اصلاح طلبها کلا از بنیان و دکترین و ایده غلط و اشتباهی هستید وگرنه امید دشمنان ایران نمیشدید. شما با این بزک کردن خوتان و نقش بازی و ادعای مسلمان بودن فقط مصداق این سخن هستید که «خانه تان ز پای بست ویران است، فکرتان ارث شاهنشهی ایران است.
    • DE ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      8 0
      از بیکاری حوصله شون سر نمیره'؟؟؟
    • سعید MD ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      2 0
      نفاق و کفر به لباس نیست علما بین اسرائیل همه کافر بودند و داستان بین اسرائیل برای عبرت ما بوده است
    • سعید MD ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      2 0
      تمام حرکات مجمع روحانیون و اصلاحطلبها منافقانه و شرک الود و غرب پرستانه است
  • عباس خسروی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    30 7
    همه این موجودات فرصت طلب خائن را باید داخل یک تانکر بزرگ کرد و در جو رها کنیم و تا آنجا که مقدور است هزینه ای برای معدوم نمودن آنها نشود
    • حاجی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      11 11
      شتر درخواب بیند پنبه دانه
    • امید IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      14 0
      اگه تانکر جا داره این حاجی مون رو هم یه جوری جا بدید پیش رفیقاش باشه
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      6 0
      حاجی حواسم بهت هست در پیامهای مختلف منافق بودنت رو نشون میدی
    • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      1 0
      از آنجا که مجمع غیر شرعی و غیر قانونی روحانیون مبارز،پیوند وثیقی با صهیونیسم دارد بلکه خود جزئی از آنست همه چیز را سیاه و تیره میبیند،چرا که در آخرالزمان مهلت شیطان به سر رسیده و به جهنم فرستاده شد است،لذا فرزندان شیطان که همان یأجوج و مأجوج هستند آینده ای را برای خود متصور نیستند و جز سیاهی و خسران،اندوخته ای برای خود نمیبینند! شرایط امروز معلول فساد افراد معلوم الحال و بیخردی هست که انجمن عقلا یا گفتگوی تمدنها تشکیل دادند
    • FR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      3 0
      امام فرمودند این شما هستید که به بن‌بست رسیده‌اید نه جمهوری اسلامی
  • روشن IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    38 2
    خیلی بی وجدانی نیاز است تا افرادی که خود با غلط و غفلت و اعتماد به دشمن شماره یک کشور و ملت که امام خمینی ره آن را شیطان بزرگ نامید، اقتصاد کشور را با تورمی سنگین مواجه و امروز اینگونه پس از سالها صحنه گردانی و ریاست طلبی بی شرمانه گند و کثافت کاری خود را به دیگران نسبت میدهند. اینها مصداق بارز اسلام آمریکایی و به تعبیر دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران عزیز به بن بست رسیدگان هستند.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    26 2
    اصلاحات مشت پرتری از صهیونیسم ندارد. وقتی رییس دولت رژیم صهیونیستی کودک کش، از فروپاشی این رژیم یخن می‌گوید، دیری نباشد که اصلاح‌طلبان که خود از پای‌بست ویران هستند، به فروپاشی خود اعتراف کنند. این جماعت که از زمان ظهورشان در دوره بازرگان و بنی‌صدر هر روز عده و عده‌شان به تقلیل رفته و هر بار به دامن صنفی چون دانشجو و سلبریتی و ... چنگ میزنند تا دوباره جانی بگیرند، تنها امیدوار بودند تا با القای ناامیدی و سیاهی و تباهی، هواداران خمینی و خامنه‌ای و سلیمانی را خانه نشین کنند؛ بلکه اندک مجالی برای چند نفس آخر محتضرشان فراهم شود. اما تنها یک سرود سلام فرمانده نشان داد که انقلاب اسلامی در نسل‌های ایرانیان ریشه دوانده و سربازان خمینی همواره از گهواره‌ها برمی‌خیزند.
  • FR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    29 4
    چرا ننویسید که اکثر این جمع گرفتار نوعی بهاییگری هستند !
  • سوخته IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    42 2
    مرگ بر منافق در هر لباس
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    36 4
    افسادیون 8 سال گند زدن یه اعتراف نکردن به بیکفایتی خودشون الانم طلبکارن چرا اینقدر رو دارید
  • عطا IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    36 3
    بانیان وضع موجود حالا بیانیه صادر میکنند. مردم کاملا ذات این افراد رو میشناسند و این نقشه ها قدیمی شده. یک نمونه از گندکاری اصلاح طلبان و حامیان آنها قتل عام ساختمان متروپل هست
  • یوسف IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    22 0
    جبهه حق ازاول خلقت همواره دشمن داشته حتی خود خداوندتعالی که مظهر حق است وفرشتگان ورسولانش مورد دشمنی کافران بوده اند(من کان عدوّا لله وملائکته ورسله....فان الله عدوُُ للکافرین ۹۸بقره) وبه تبع آنها مومنان نیز درطول تاریخ مورد دشمنی کافران بوده اند(ان الکافرین کانوا لکم عدوا مبینا ۱۰۱نسا) این آیه هم شیاطین اعم ازانسانهاو وجن ها را دشمنان انبیا معرفی کرده(وکذالک جعلنا لکل نبی عدوا شیاطین الانس والجن ۱۱۲ انعام) واین آیه شریفه هم مجرمین را دشمنان انبیا که پیام آوران خداوند تعالی هستند معرفی نموده است(وکذالک جعلنا لکل نبی عدوا من المجرمین۳۱فرقان)نظام جمهوری اسلامی ایران که باخون پاک هزاران شهید موحد به پیروزی رسیده وباخون صدها هزار شهید عاشق حق تداوم پیداکرده درمیان نظام های ناحق جهان معیارخوبی برای تشخیص مجرمین، کافرین وشیاطین میباشد چرا که در راس دشمنانش آمریکای کافر ومجرم وبه تعبیر امام راحل شیطان بزرگ ودر مراتب پائین همه فواحش ، دزدان،زورگویان ،چپاولگران،رشوه وربا خواران، سلیبریتی های بی سواد ،منافقان ومشرکان و.......قراردارند ودردرمقابل، همه انسانهای آزاده درسراسر جهان ومومنان ومستضعفان طرفدار ودوستدار این نظام مظلوم می باشند همه کسانی که با این نظام عداوت ودشمنی میکنند اگر غافل وناآگاه نباشند به بیان قران درجرگه یکی ازاین سه گروه قرار دارند کافران،شیاطین ومجرمان
  • عبدالله IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    28 9
    کسانیکه این بیانیه را نوشته اند مطمئن باشند بزودی ضربه مهلکی از طرف ملت دریافت خواهند کرد.
    • سعید IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      8 19
      ملت خخخخ اگه از نظر تو ملت اونایی که رفتن ورزشکاه ازادی سلام فرمانده و اینجا نظرهاشونو میزاره مشرق اره ملت اینان
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      11 2
      نه پس !! ملت انهایی هستند که روبان سبز وبنفش به گردن سگهاشون بستند و هرروز خبر تجاوز و تعرض به یکی از زنهاشون رسانه ای میشه و د جشنواره های کشکی سینمایی مثل دلقکها لباس میپوشند و معلق میزنند !!!
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      6 0
      اگه از نظر تو ملت اونایی که رفتن ورزشکاه ازادی سلام فرمانده و اینجا نظرهاشونو میزاره مشرق اره ملت اینان/// نه ملت اونان که رفتن فستیوال فرانسه! یا اون عنکبوت هایی که تو فیلم بازی کردن. شایدم ملت اونایی باشن که تو نترآشغال و بی بی سی مزدوری بن سلاخ و انگلیس رو می کنن!!
  • مهران IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    23 4
    با سلام اصلاح طلبها می‌گویند کشور به بن بست رسیده تا در پاسخ اینکه اگر از آنها سوال کنیم چگونه کشور را را از بن بست بیرون در آوریم ، آنها پاسخ دهند با برجام. اما واقعیت آنست که چیزی که به بن بست رسیده این قیافه و عقل نداشته این آقایان است که به دیوار بر خورده و به بن بست رسیده، وگرنه برای یک مسلمان بن بست معنایی ندارد.
  • مسعود IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    26 3
    حضرات کافی است آدرس کنونی محل سکونتشان را پای بیانیه بنویسند ، اونوقت معلوم میشه فساد چه مجاری و کانال هایی پیدا کرده ، در لباس قناعت پیامبر ولی در زندگی اشرافی آروغ ناشتا زدن ؟!! جهاد تبیین ی‌ی همین نشان دادن فاصله ی کنونی حضرات با عموم مردم و لال بودنشان در ۸ سال نکبت روحانی است
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    12 35
    در دل این مطلب کثیف یه چندتا چهره نورانی بود که اونارم سانسور کردید دیگه فقط تاریکی محض ماند.سلام بر محمد خاتمی
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      24 9
      نورانی!!! محمد خاتمی!!! بله البته با بوتاکس و لایه بردای و مش و هایلایت بسیار درخشان و تو دل برو است !!!!!
    • عبدالله IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      22 7
      لعنت خدا و رسول خدا بر خاتمی فتنه گر.
    • حقجو IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      21 3
      اتفاقا این جرثومه بلاهت، خود محور فتنه و بغی بر ایران و انقلاب مردمی اسلامی است. لعنت خدا بر او باد
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      17 2
      البته دوستمان درست میگه!!! در این جمع همه سرو ته یک کرباسند !! فقط خاتمی را شطرنجی کردن انصاف نیست همه را با یک سطل رنگ قهوه ای کنید !!!
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      10 4
      خاتمی سرکرده این منافقین و خائنین است. برای همین "نورش" چشمت را زده! لعنت بر خاتمی دورو و منافق و دروغگوی بدذات.
    • تبریزی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      5 0
      آره باهاش مهشور بشی و نتانیابو و رفقاش
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      7 0
      الیته ایشون از بس نورانی بودن سوخته شدن. برای همینم نمیشه نشونشون داد.
    • حاجی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      عبدالله
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    6 33
    به مسلمان هر تهمتی رو می زنید اصلا شما مسلملن هستید؟؟مدل نگارشتان مدل صهیونیستی است
    • AE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      19 4
      منافق هم مسلمان است نه ارمنی . جو سازی نکن مطالعه کن
    • عبدالله IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      23 4
      اتفاقاًبه اعتراف خود صهیونیستها این طایفه فاسد فتنه گر سرمایه های صهیونیست ها هستن.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    13 3
    همه ما داستان اون سربازی که وسط میدان مین یک چهارپا رو به دوش گرفته بود تا کشته نشه رو شنیدیم. اون سرباز عاشق چهارپا نبود بلکه به این فکر میکرد که اون توی میدان مین جفتک نندازه و خودش و گروهان سربازها رو به کشتن نده. حکایت مماشات کردن نظام با خیلی از این اقایون دقیقا حکایت همین داستان سرباز و چهارپا هست.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    19 2
    خانه از آن زمان ویرانه شد که در زمان حیات امام امت ره عده ای مسول نما بر خلاف موج انقلاب حرکت میکردند ، و امام فرمودند بر خلاف این موج حرکت نکنید که دست و پایتان شکسته خواهد شد و حرکت کردند و رو سیاه دو عالم شدند و زعم این بیانیه اخیر که پس از بیانات حضرت آقا قلم فرسایی کردند مسول مستقیم وضع موجود میراث فضاحت بار دوستان همین اهل سقیفه ای که است در قالب دولت تدبیر و امید به ملت تحمیل گردید ، این نهایت بی شرمی و جهل مرکبی است که عده ای روحانی نما تحمل دیدن خورشید را ندارند .
  • DE ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    20 2
    « شما به بن بست رسیدید! اشتباه می‌کنید. مملکت اسلام که به بن بست نمی‌رسد. همین مردم، همین پیرزنها و پیرمردها و جوانها و بچه‌ها، از این بن بستها بیرون می‌آورند این مملکت را. شماها به بن بست رسیدید، می‌گویید خوب، چه بکنیم؛ بگذارید اسلام نباشد تا ما باشیم! بگذارید ایران نباشد، شما ایستاده‌اید تا پای اینکه ایران نباشد! دست بردارید از فضولیها! برای خدا کار بکنید. برای خدا آرامش بگیرید. »
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    15 1
    آخه این بیانیه با آنچه دشمنان قسم خورده کشور و ملت در لندن و آمریکا و آلبانی نوشخواری می کنند چه تفاوتی داره؟
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    7 1
    فرات جزء تاریخ عاشورا و و واقعه کربلا است. و سد ایسیلو سعی در پاک کردن آثار کربلا دارد
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    17 1
    خوارج مدرن عامل و باعث مشکلات خود ایشان هستند بقول معروف پیدا کنید پرتقال فروش را
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    11 1
    8 سال هاشمی 8 سال خاتمی 8 سال روحانی 4 سال واندی احمدی نزاد جمعا نزدیک 29 سال ادم هایی سرکار امدند که نتیجه ان این اوضاع مردم است هنوز دست بردار نیستند خدا به ما کمک خواهد کرد تا زمانی که هرچیز خوبی را برای خود میخواهیم برای دیگران نیز بخواهیم
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      11 2
      4 سال و اندی؟! یعنی درست از آنروزی که جلوی زیاده خواهی رئیس وقت مجلس و یاران کرسی طلبش ایستاد؟! شما هیچ نسبتی با آموزه های انقلاب عظیم این ملت و امام راحل ،ره، ندارید، در نوشابه را ببند و انقلاب را با سرنوشت تاریک خودتان به قهقرا نبر.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      4 11
      درود بر دکتر محمود احمدی‌نژاد که شبیه هیچ کدام اینها نیست
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      5 0
      8 سال روحانی رو جاانداختی
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    16 1
    ۶ کریه القلب
  • US ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    10 0
    پول
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    14 0
    کثیف تر از سیاست، خود محق پنداریست شاید؛ جرا که فرد طی آن خودشیفته میشود.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    2 11
    خدایا به ما تحمل عقیده ی مخالف عنایت کن.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      9 0
      خدایا به همه بصیرت عطا کن
  • دلسوز IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    9 0
    "ویل دورانت" هیچ تمدنی از بیرون مغلوب نخواهد شد مگر آنکه از درون نابود شده باشد. برادرم،پسر خاله ام،پسر دایی ام،پسر عمه ام و سه تا از پسر عمو هام،که دانش آموز هم بودند.در جنگ بین ایران و عراق به درجه شهادت نائل شدند. فیلم "معصومیت از دست رفته "به درد این جامعه می خورد. فقط صلوات
  • ایمان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    5 16
    چرا چهره خاتمی بزرگ رو تار کردی؟؟؟
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      9 0
      بزرگ؟!!!
  • حسين DE ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    9 1
    واژه و يا مفهوم انقلاب يك واژه مقدس ميباشد، همچنين فرد انقلابى ،هيچ يك از اين افراد نه تنها نميتوانند انقلاب را تعريف كنند بلكه حتى كوچكترين دركى از آن ندارند،ولى يك نكته را بخوبى ميدانند كه در صورت تحقق آرمانهاى انقلاب اين جريانات و امثال آن محو خواهند شد.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    5 0
    چرا بر طبل نومیدی بکوبیم __اگر بهتر زچوب و یا ز میخیم __ والّا یک هالو ، آنهم ز بیخیم __چوبن سلمان درست مانند سیخیم ___
  • محمدایوب IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    11 2
    قبل ها می گفتند امام زمان عج ظهور کنند گردن بسیاری از اینها را میزند. آن موقع من دبیرستان میرفتم و کسانی را که می شناختم انسانهای شریفی بودند با خود میگفتم مگر میشود. اما امروز این دزدان لباس پیامبر را که می بینم واقعیت را درک میکنم
  • خخخ IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    3 0
    اصلا معلوم نیست اون وسطی کیه؟ یعنی کی میتونه باشه؟
  • FR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    9 0
    یقینا اگر قادر متعال بشخصه وبااراده خودش کار انقلابو پیش نبره .بلایی که مفتخورها برسر اسلام بعد ازپیامبر آوردند .مدعیان اصلاح برسر انقلاب خمینی مانند آورد.گرچه تاکنون خیانت‌های وحشتناکی برعلیه نهضت وملت انجام داده آند اما ارزوشون نابودی انقلاب و ایران بدون ریاست خودشونو .
  • محمدایوب IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    13 2
    عزیزان مشرق به جای اینکه عکس این افراد را بیاندازید ودل مردم را خون کنید لطف کنید آدرس خانه های قدیمی واول انقلاب واموال آنان را درآورید ومحل سکونت واموال وویلاهای اینها وفرزندان در خارج اینها را دربیاورید تا مردم ببینند این حرام خواران نمکدان شکن چقدر بی وجدان هستند یک نمونه لیدر افسادطلبان برای نجفی زن کش چند میلیارد وثیقه گذاشت از کجا اورده آن دانشجویان عدالت طلب کجایند چرا خفه خون گرفتند
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    10 2
    این اصلاح طلبان یک نکته درست گفتند و آنهم بی‌تدبیری که مخصوص خودشان است و حد اعلای بی تدبیری در دولت تخریب عمدی حسن فریدون بود. و از طرفی ترس این گروه از بی ایمانی آنهاست. که خودشان در فساد و ظلمت غرق شده اند و فکر می کنند کشور دارد غرق می شود.
  • مهماندار هواپیما IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    11 1
    از جماعت فاسد اصلاح طلب که بیشتر شان دنبال.... و رانت و ارتباط با انگلیس هستن بیشتر از این توقع نمی ره
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 2
    شتر درخواب بیند پنبه دانه __همان باری که خود آورده خانه __ ولی اکنون تمام مورچه ها جمع __شده ،ریز ریز برندش توی لانه __
  • علیرضا IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 16
    آقای مشرق کسی که هشت سال رییس جمهور این مملکت و ده سال وزیر ارشاد و پنج سال رییس کتابخونه ملی این مملکت بوده رو عکسش رو مات نمیکنن چون طرز فکر ایشون با شما هماهنگ نیست دست به این کار زدید
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      6 0
      لطفا بقیش هم بگو. از نقشش در فتنه 88 و عدم عذرخواهی. و از نقشش در رئیس جمهورشدن بلای آسمانی (شیخ بنفش). تکرار می کنم که یادتون نرفته؟ اگه کسی این کارهارو تو چین کرده بود باهاش چکار می کردن؟ بازم راست راست راه می رفت؟
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      موافقم.
    • محمدرضا IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      درود بر شما.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    9 0
    درد قدرت دارند.وقتی توی کشور پاسخگو بودن یک امر خیالی بشه نتیجش این میشه که بدهکار طلبکار میشه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    6 0
    از بیانیه آقایان اینطور فهم می‌شود که این آقایان ازتدابیر هیئت مدیره دهکده جهانی برای حکم رانی با ثبات وحفظ هژم‌نی خود برجهان ندارندیکی ازتدابیرمهم آنها اینست که نگذارند که دیگرکشورها مثل آنها درجاده پیشرفت قدم بگذارند ونوع تقسیم کارش را قبول کنند اگر هم اینده وحشتناکی درانتظار باشد که نیست محصول قبول واجرای سیاست های اقتصادی کدخذا توسط شماها دردولتهای بعد از انقلاب است اینقدر به کج روی‌های خودننازید
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 4
    موسوی خویینی، پیر روسیه دیده و خدای جنگ نرم. دریابید این پیر مرد سایه نشین را.
  • مصلح آبادی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    8 1
    وافعا اینا درست میگن با این گندی که دولت منتسب به جریان مجمع روحانیون و اصلاح طلبها, اعتدالیون بی منطق وبا این فجایعی که در غارت بیت المال ,فساد,تبعیض,بی بندوباری , گدایی از غرب,و.... بوجود آوردند , واقعاکه آینده این جریان وحشتناک بوده و باید آرزوی رسیدن دوباره به به حکومت را به گور ببرند واینا میدونند که فقط در مرفهین بی درد جایگاه دارند و خوب است که با کمک آنها ,زندگی در اروپا و یا قبرستان را برگزیند
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 9
    محو کردن صورت خاتمی چه معنایی داره؟! موافقش نیستم اما شما هم خودتان را مصداق انقلاب و خط امام تصور نکنید!
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    2 7
    تمام علمای دین از وضع اقتصادی ناراحت هستند .چرا فقط از مجمع روحانیون نام می برید . چرا آبروی دین و دین داران را می برید ؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    2 6
    همه این موجودات فرصت طلب خائن را باید داخل یک تانکر بزرگ کرد و در جو رها کنیم...جواب ...شما این هستید .خودتان را در آینه ببینید .
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      اشتباه مثبت دادم
  • مقدس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    كدام انقلابيون ؟؟!! حافظه تاريخى تان كجاست چه زود فراموش كرديد ؟؟!! اين جماعت پول پرست دنيا طلب خائن نفوذى و بعضا عوامل سرويس هاى بيگانه از همان ابتداء هم با منش و روش و نظريات امام بزرگوار زاويه داشتند ، در زمان حيات مباركشان چه خون دلها به آن بزرگوار ندادند .
  • امید IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    5 0
    از بیانیه مجمع روحانیون و بیانیه های دیگری که از طیف اصلاح طلب در این روز ها صادر می شود بر می آید که مسببین وضع موجود دو باره برای بدست گرفتن قدرت خیز برداشته اند.عملکرد این طیف نشان میدهد که هر گاه شهوت قدرت در آنان به قلیان در می آید سه کار را تواما انجام میدهند: ۱-وضع جامعه و کشور را تیره و تار ، مردم را بریده از نظام و کشور را در معرض فروپاشی و جنگ توصیف می کنند. ۲- رقیب سیاسی و با کنایه رهبری معظم انقلاب را عامل این سیاهی ها و بد بختی معرفی می کنند. ۳- و خود صاحب مرده شأن را فرشته نجات بخش کشور معرفی میکنند. اما براستی جریان منحط ، بی کفایت و دشمن صفت اصلاحات که در دولت های هاشمی ، خاتمی و روحانی و مجالس مختلف و شوراهای متعدد بر اریکه قدرت سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور چنبره زده بودند ،چرا سهم خود را در این سیاهی ها و ناکامی ها مشخص نکردند, هشت سال کشور معطل برجام ماند ، در حالی که رییس بانک مرکزی دولت روحانی گفت نتیجه اش برای ما تقریبا صفر بود . شما زمانی که با کرونا روزانه جان ه‍فتصد نفر را میگرفتید ، چرا با خالی شدن ذخایر ارزی و طلای کشور و رانت زایی ارز ۴۵۰۰تومانی کشور را تیره تار، وحشتناک و در معرض سقوط نمی دیدید.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    روحانیون مبارز! چه اسم بی مسمایی، لازمه روحانی داشتن امید و ثمره آن دادن امید است. مبارز به جای نالیدن از مشکل راه حل ارایه داده و با توکل برمشکل غلبه می کند.
  • محمود IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    5 0
    یادمون باشد این قطار انقلاب تا میاد به سر منزل مقصود برسد خیلی ها را پیاده میکند.وانهای که ضعف در ایمان و عقیده دارند.زودتر خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.ودست اخر همچون آن عزیز سفر کرده حاج قاسم با سربلندی و دست پر از این دنیای خاکی سفر کنیم ایشااله
  • علی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    5 0
    مجمع روحانیون سالهاست که منحرف شده اند.از فتنه گران ۸۸ و حامیان فساد خاتمی و روحانی و اشرافیت طلب های غربگدا بیش از این انتظاری نیست
  • ابوالفضل IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 6
    اگر این شرایط بن بست نیست اسمش چیه
  • امیر IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 9
    زنده باد سید محمد خاتمی
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    حتی در حکومت امام معصوم نیز شاهد مشکل و یا حتی فساد بوده‌ایم. حداقل یک گزارش در مورد این برید، که حداقل ماهم مصداقی برای دفاع داشته باشیم
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    اسلام مرزهمه چیزرامشخص کرده است کافرومنافق همه معلومند مشخصاتشان هم هست
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    پس عیب ندارد بیاید محاکمه بشید برای وضعیت موجود.......
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    آینده تیره و تار خود را به نظام تعمیم می‌دهد. بله بنده معتقدم آینده منحرفین از راه امام تیره و تار است
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 4
    حالا اگه. خاتمی رو شترنجی. نکنی. چی میشه قیافه. شو یعنی کسی نمیشناسه. چه وضعشه اخه.
  • US ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    عکسه خیلی ضایع و خنده داره. تو رو خدا با این کارهاتون لج مردم رو در نیارید. این فتنه گر از خداشه که شما عکسشو اینجوری نشون بدید.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    این اقایان ملت ایران را فریب دادند. و امروز نتیجه عملکرد انها را میبینیم
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 4
    همه بد هستند شماها خوبین!!!!! دلیلش هم اینه که الان مملکت را گلستان کرده اید!!!!
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      4 0
      لااقل ٣٠سال بعد از انقلاب مملكت در بست دست اقايون بوده!٨سال دوره احمدي نژاد كمي از اختياراتشون كم شد كه با توطئه و خرابكاري دوباره به قدرت برگشتند!! الان هم مثل گرگ در كمينند تا دوباره صندلي ها را بدست بياورند!! به نظر شما مملكت بايد گل و بلبل باشه!؟
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      داداچ. یه بسته مرغ به این بده تا صداش بیفته. اینا معیار سنجش شون مرغ ارزونه!
  • محمدایوب IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    5 0
    یادگار یادگار امام عزادارشد افسادطلبان یک رسانه خود را ازدست دادند اطلاعات آزاد شد قلب امام شاد شد
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    3 0
    این مجمع با تغیییر نام دریای کاسپین به خز ر در زمان خاتمی نشان داد درخط سوروس است نه امام
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    مجمع دزدان لباس مقدس
  • DE ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    هر گروهی یک اساسنامه و مرامنامه و دکترین و مانیفست دارد اصلاح طمعکاران فقط مانی صفت دارند .صفت و محکم چسبیده اند به مانی .ای شیطون های مامانی. ولی جدا جای تشکر و قدر دارنی دارد از سران اصلاحات که هرچه دزد و رانتخوار و شیتیلگیر و ضد انقلاب و غربگدا و لاتچری بود را زیر یک پرچم جمع کردند که پخش نشوند در دیگر احزاب و دستجات آنجا را هم اصلاحات مالی کنند. لذا اصلاحات مچگیریم .منظور اصلاحات مچکریم.
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    اینها خودشان را به شیطان ، مشتی پول و رفاهیات زود گذر، که انهم با رانت جمع کرده اند فروخته اند
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    کسانی که خطر شان از ضد انقلاب بزای این انقلاب با لا تر است خداوند ریشه اینها را بکند امین یا رب العا لمین
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 0
    اگه شما انقلابی بودید چرا این همه مواد مخدر در کشور وجود دارد .چرا آمار طلاقبابا است .چرا جوانان بی کار هستند .چرا دختران بی شوهر موندن .
  • سعید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 3
    خاتمی دوست داشته باشید یا نه محبوب است
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    4 0
    مردم باور قلبی دارند که هیچکس همچون حضرت آقا نمی توانسته و نخواهد توانست کشور را از بین این طوفانهای سهمگین عداوت و دشمنی که در تمام دنیا بی سابقه است و هریک بتنهایی می توانند کشوری را از پا در بیاورد به سلامت عبور دهد و کاری که حضرت آقا در طول این سه دهه انجام داده اند بی شباهت به معجزه و امداد غیبی الهی نیست.
  • اویس US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 0
    نکته سئوالی اینجاست که این جماعت فرتوت وبی مزه خود را در چه جایگاهی تصور میکنند که هرز چندگاهی از تاریک خانه محفلی شان بیانیه ای تولید ومنتشر میکنند با وجود نداشتن مخاطب داخلی و پایگاه ومقبولیت مردمی میخواهند خودشان را به کی اثبات کنند اگر تحلیل گران در رسانه ها به ایشان نپردازند حتی وجودشان نیز احساس نمی شود فقط نهادهای امنیتی میباست مواظبت کنندفتنه ای از گورشان بد نشود و بس
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    این انقلاب صاحب دارد به امید خدا اسراییل و امریکا تا چند وقت دیگر سقوط می کنن و این عناصر بهایی و فراماسون از بین می روند انوقت می شود کار کرد تا این باند های مافیایی بهایی و فراماسونی هستند کار کردن سخت است
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    آب افتاده بود لانه مورچه ها داد می زدند دنیا را آب برد حکایت اینهاست که چون خودشان به بن بست رسیده اند فکر می کنند کل کشور به بن بست رسیده است چون خودشان از آینده نامیدند همه مردم را نا امید می دانند کافر همه را به کیش خود پندارد این جریان ناقص الخلقه چون در همه زمینه ها شکست خورده اند دولت و مجلس را از دست داده اند و نمی توانند در سایه هیچ کسی رانتخواری کنند و دولت امروز کمر به نابودی رانتخواران بسته است مجمع روحانیون نیز از رانتخواران اصلی کشور هستند ما هم به همه آنها حق میدهیم که همانند آن مورچه ها داد بزنند که دنیا را آب برد خوب راست می گویند دنیایای آنها توسط رای ملت از بین رفته است و هر روز توطئه می کنند بلکه دوباره ملت را گول بزنند اما ملت اینبار گول آنها را نخواهد خورد
  • حسين DE ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    اين بيانيه در حقيقت يك اعلان جنگ است از جانب اين مجمع معلوم الحال بر عليه كليت نظام،صرف نظر از متن بيانيه كه تراوشات ذهنيت عليل و بيمار صادر كنندگان آن ميباشد اين نكته را هم ياد آورى ميكند كه ياران جورج سوروس به بن بست كامل رسيده اند و حالا تصميم گرفتند كه به اصطلاح خودشان شمشير را از رو ببندند،لازم به گفتن است كه بخش عمده ائى از مشكلات اقتصادى امروز جامعه ما ناشى از عملكرد حاكميت همين جريانات اصلاح طلبان از جمله همين مجمع كه در خط رفسنحانی است
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    ریشه فساد در بین فتنه گران است و حامیان آنها. شرم بر همه به اصطلاح اصلاح طلبان که به چیزی جز منافع گروهی و بخور بخور فکر نکرده و نمی کنند. مملکت کی از شر شماها راحت خواهد شد؟
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    مجمع روحانیون ردیف بودجه داره؟؟
  • DE ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    شما اصلاح طلبها کلا از بنیان و دکترین و ایده غلط و اشتباهی هستید وگرنه امید دشمنان ایران نمیشدید. شما با این بزک کردن خوتان و نقش بازی و ادعای مسلمانی فقط مصداق این سخن هستید که «خانه تان ز پای بست ویران است، فکرتان ارث شاهنشهی ایران است
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    1 0
    براستی ماسونهای زمانه ما چه کسانی هستند؟
  • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 2
    قرار بود آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق و اشغال این دو کشور به ایران حمله کند ولی انتخاب خاتمی به ریاست جمهوری ایران را نجات داد. نمی دانید بدانید.
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      خاتمی سال۷۶رییس جمهور شد امریکاسال۸۰ به عراق حمله کرد در همان سال هم جورج بوش ایران را محور شیطان نامید یعنیبه واسطه خاتمی محور شیطان شدیم قابل توجه غربگرایان زلنسک پرست
  • FR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    اعتماد به مردم
  • UA ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    در خط امام تا وقتی که کاره ای باشیم درست هست!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    این جماعت اگه تحلیل داشتند و توانی ، ابتدا خودشان را از این وضعیت خودساخته نجات میدادند. همان جمله که حضرت امام فرمودند : شما خودتان به بن بست رسیدید . حقیقتا شرایط این حضرات غیر از این است ؟
  • متین IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    یه اصلاحطلب ندیدیم فکر درد مردم باشه
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    عناصر مجمع روحانیون مبارز مثل اقای سید محمد خاتمی و شرکای سیاسی و اقتصادیشان مثل کارگزاران سازندگی و مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت و دولت اقای حسن روحانی نزدیک 30 سال تمام اختیارات اجرایی و بعضا قانونگذاری کشور را در انحصار و اختیار کامل خود داشتند . بخش بزرگی از انباشت معضلات و مفاسد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و تنشهای سیاست خارجی و بحران در پرونده هسته ای امروز جامعه ایران قطعا خروجی و حاصل تصمیمات نابخردانه و انحراف از اصول و محکمات راه امام و انقلاب وحتی انحراف از قانون اساسی همین جماعت مدعی است .
  • ناشناس IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    کی غارتگران به درک واصل می شوند؟
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    با سلام و احترام بر خوانندگان عزیز ، قبل از همه بخود ناچیز م و سپس به کسانی که دوست دارند واقعاََ در راه امامین انقلاب حرکت کنند عرض می کنم : امام خمینی سلام الله تعالی علیه فرمودند « بهشتی یک امت بود» . گر علم وعقل کافی داری دم از بهشتی __می زن وگرنه ساکت ، زیرا که بذر زشتی __در سرزمین هستی از خویشتن بپاشی __چون کار جاهلانه ، سر می زند ز ناشی __پس باش مراقب خویش ، دهان مکن گشوده ___بیجا و هرزه گوئی هر گز مکن بیهوده __رسوا مکن خودت را دربین نکته دانان __می کوش رسانی خود را در مرتبه به آنان __ با عرض ادب و ارادت ، محمد مهدی اسلامی .
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    دقیقا موقعی که رئیس رژیم صهیونیستی اظهار کرد که اسرائیل در حال فروپاشی و بمبسته این آقایون هم همین ادعا را کردند جریان چیه آقا؟ این آقایون جزو رژیم صهیونیستی هستند ؟ همدردی کردند؟ یا منظورشون اینه که تو می تونی ایران را تخریب کنی چون وضع ما خراب تره؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    الا لعنت الله علی القوم المفسدین الکاذبین الخاعنین الکدخداپرستین
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    1 0
    خدایی این عناصر برای اسلام وانقلاب خطرناکترند یا امریکای خبیث جنایتکار.
  • ذو IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    هر دو/ ذو مشکلین!!!!!!!!!!!!!1

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس