کد خبر 1385447
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۹
۱۸ نفر از اراذل و اوباش نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نقده گفت: ۱۸ نفر از اراذل و اوباش این شهرستان که اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی کرده بودند در یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کیومرث پاکدل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برابر اخبار رسیده از شهروندان مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با قدرت‌نمایی، ایجاد نزاع، درگیری و مزاحمت در اماکن عمومی موجب سلب آسایش عمومی شهروندان شده‌اند دستگیری این افراد با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی، تشرف اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت‌های ویژه محل تردد و مخفیگاه متهمان را مورد شناسایی و در یک عملیات ضربتی تعداد ۱۸ نفر را دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی نقده ادامه داد: از متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی و تعدادی قمه و سلاح سرد کشف و ضبط شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که موارد فوق از خط قرمزهای پلیس بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقای امنیت اجتماعی با مخلان نظم و امنیت بدون اغماض برابر مقررات برخورد می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    1 0
    زحمت نکشین فردا همشون تومحلن پرروتر و وحشی تر
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      0 0
      حرف صهیونیستی نزن هرتزل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس