استقلال با سرمربی فیورنتینا مذاکره کرده است/ نکونام تمام شرایط سرمربیگری را داشت

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام تمام شرایط سرمربیگری را داشت و بین مربیان جوان کمتر کسی مانند او وجود دارد.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در گفت‌وگویی در خصوص شرایط پیچیده‌ای که باشگاه استقلال بعد از قهرمانی به خاطر جدایی فرهاد مجیدی تجربه می‌کند، اظهار داشت: در فوتبال هیچ جایی خالی نمی‌ماند. ما همیشه این جدایی‌ها را دیده‌ایم و همیشه نفر بعدی می‌آید و آن را پر می‌کند.

تکلیف سرمربی باید هرچه زودتر مشخص شود

وی افزود: به دست آوردن قهرمانی کار سختی است اما حفظ کردن آن خیلی سخت‌تر است. به همین خاطر الان شرایط طوری نیست که جایگزین مناسبی برای فرهاد مجیدی پیدا شود. امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و نفر اول فنی تیم مشخص شود چون زمان برای اینکه سرمربی جدید تیم را بسازد و همچنین مدیران باشگاه نفرات دلخواه او را جذب کنند، خیلی مهم است. من هم مثل هواداران از جدایی فرهاد مجیدی شوکه شدم اما در فوتبال حرفه‌ای این اتفاقات می‌افتد. نباید همه فکرمان را معطوف این ماجرا کنیم. مهم‌ترین مساله این است که هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم مشخص شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی عنوان کرد: اوایل صحبت از این بود که سرمربی خارجی در برنامه هیات مدیره نیست اما الان گفته می‌شود با چزاره پراندلی سرمربی فصل گذشته فیورنتینا صحبت کرده‌اند. او کارنامه درخشانی دارد. هم در تیم ملی ایتالیا بوده و هم در سری A کار کرده، ظاهرا گابریل پین با او صحبت کرده است. این اخباری است که جسته و گریخته می‌شنویم. بعد از جواب منفی نکونام گفته می‌شود هیات مدیره به دنبال فردی خارجی است اما در کل هر کسی قرار است سرمربی تیم شود این اتفاق باید زودتر بیفتد چون هواداران نگران سال آینده هستند.

هر کسی نمی‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند

بیانی گفت‌: از نظر احساسی هواداران می‌گویند مجیدی باید می‌ماند و به کارش ادامه می‌داد اما این کار در فوتبال حرفه‌ای اتفاقی معمولی است. استقلال تیم بزرگی است و هر کسی نمی‌تواند بیاید و روی نیمکتش بنشیند. این تیم با تیم‌های دیگر فرق دارد و نمی‌توانند هر فردی را برای سرمربیگری‌اش انتخاب کنند. هواداران میلیونی استقلال در هر شرایطی قهرمانی می‌خواهند. مخصوصا الان که تیم بدون باخت به قهرمانی رسیده و سرمربی بعدی که قرار است بیاید می‌داند اگر در چند بازی نتیجه نگیرد، واکنش منفی هواداران را خواهد دید.

کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: محبوبیت فرهاد مجیدی خیلی به او کمک کرد تا بماند، کار کند و موفق شود. این خیلی مهم است که او فرصت داشت. هواداران نمی‌توانند تمام احساس‌شان به فرهاد را به فرد دیگری داشته باشند. به همین خاطر ممکن است اگر در چند بازی اول تیم نتیجه نگیرد، آن‌ها برخورد منفی داشته باشند. این تیم بزرگ است و نفر اول فنی‌اش هم باید بزرگ باشد. در این صورت می‌تواند موفق شود.

نکونام تمام شرایط سرمربیگری استقلال را داشت

بیانی در مورد فشارهای فضای مجازی روی گزینه‌های ایرانی مانند نکونام، اظهار داشت: در فوتبال ما طبیعی است که هواداران تیم‌های بزرگ مثل استقلال، در شبکه‌های مجازی نسبت به هر فردی که می‌خواهد بیاید موضع‌گیری داشته باشد. مهم این است که آن شخص با این جو آشنایی داشته باشد. فرهاد این تجربه را داشت و نکونام هم از این قاعده مستثنی نیست. او کارنامه درخشانی داشته، در مربیگری موفق بوده،‌ بازیکن استقلال و تیم ملی بوده است. نکونام تمام شرایط فردی که باید سکان استقلال را به دست بگیرد داشت. در مربیان جوان کمتر موردی مثل نکونام داریم که از این فاکتورها برخوردار باشد.

وی افزود: با این حال به نظر من باشگاه باید به مربی خارجی بزرگ رو بیاورد تا هواداران قبول کنند یک مربی در سطح استراماچونی روی نیمکت تیم نشسته است. فکر می‌کنم آجورلو الان به این نتیجه رسیده که بعد از جواب منفی نکونام، فکرش را روی گزینه خارجی بگذارد و در این صورت موفق‌تر خواهند بود. الان هواداران نگران هستند. بعد از قهرمانی خوشحالی آن‌ها یکی دو شب بیشتر دوام نداشت اما نام و شخصیت استقلال آنقدر بزرگ است که در بدترین شرایط هم شانس اول قهرمانی است. هر کسی روی نیمکتش بنشیند، هواداران از او قهرمانی می‌خواهند و امیدوارم انتخاب سرمربی جدید هرچه سریع‌تر اتفاق بیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    2 0
    مذاکره با این و آن خیلی اهمیتی ندارد مهم این است سرمربی انتخاب شود
    • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      0 0
      توهم زده بالا. مورینیو هم گزینه خوبیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس