تظاهرات ضد خشونت مسلحانه در آمریکا

هزاران آمریکایی در اعتراض به تکرار خشونت‌های مرگبار، امروز در سراسر این کشور تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، در پی همه گیری موج خشونت‌های مرگبار در آمریکا ده‌ها هزار نفر در این کشور قرار است امروز در تظاهرات ضد خشونت مسلحانه در واشنگتن و سراسر این کشور شرکت کنند.

تظاهرکنندگان آمریکایی قرار است در تجمعات امروز خود از قانونگذاران این کشور بخواهند برای جلوگیری از تداوم چنین خشونت‌های مرگباری که ماه گذشته در تگزاس به مرگ دردناک دهها کودک دبستانی منجر شد، قوانینی را تصویب کنند.

آنگونه که برگزارکنندگان این تظاهرات می‌گویند: قریب به ۴۵۰ تظاهرات در سراسر آمریکا از جمله در شهرهای نیویورک، شیکاگو و لس آنجلس برگزار می‌شود. گروهی موسوم به «راهپیمایی برای زندگی ما» در پس برنامه ریزی این تظاهرات سراسری در آمریکاست که دانش آموزان بازماندگان قتل عام سال ۲۰۱۸ در دبیرستان پارکلند، فلوریدا آن را شکل داده‌اند.

تظاهرکنندگان آمریکایی تلاش می‌کنند در جریان تجمعات اعتراضی امروز پیام ساده خود را به سیاستمداران این کشور برسانند و آن اینست که انفعال شما (در برابر خشونت‌های مسلحانه) به مرگ آمریکایی‌ها منجر می‌شود.

در تازه‌ترین مورد، روز گذشته رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که فردی در ایالت مریلند با تیراندازی به سمت چند نفر آنها را به گلوله بست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس