درخواست ویژه آمریکایی ها از تل آویو پیش از سفر جو بایدن به منطقه

یک پایگاه صهیونیستی با انتشار گزارشی از درخواست ویژه واشنگتن از تل آویو پیش از سفر جو بایدن به اراضی اشغالی پرده برداشت.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری صهیونیستی واللا طی گزارشی عنوان کرد که ایالات متحده آمریکا از مقامات رژیم صهیونیستی خواسته است تا زمان انجام دیدارهای از پیش برنامه ریزی شده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اراضی اشغالی با تشکیلات خودگردان در موضوعات امنیتی با نرمی رفتار کرده و از ایجاد تنش اجتناب کند.

بر اساس گزارش مذکور، واشنگتن تن از تل آویو خواسته است تا از انجام اقداماتی که منجر به افزایش سطح تنش‌ها با فلسطینیان (از جمله مقاومت) شود، بشدت اجتناب کند.

واللا در گزارش خود نوشته است که آمریکایی‌ها خواهان آن هستند تا بروز هرگونه تنش میان نیروهای امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی با فلسطینیان به پس از سفر بایدن به اراضی اشغالی که قرار است در تاریخ ۱۳ جولای انجام شود، موکول شود.

در ادامه آمده است: اکنون محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بخاطر رفتارهای یکجانبه اسرائیل در کرانه باختری احساس سرخوردگی می‌کند. او همچنین نسبت به سیاست‌های آمریکا در قبال پرونده فلسطین خشمگین است و تهدید کرده که امکان دارد علیه اسرائیلی‌ها تصمیمات جدید اتخاذ کند.

این وبگاه صهیونیستی در ادامه گزارش منتشر شده می‌نویسد: تهدیدات محمود عباس ممکن است در توقف همکاری‌های امنیتی و همکاری با مؤسسات سازمان ملل و حتی لغو به رسمیت شناختن اسرائیل ختم شود.

در بخشی دیگر از این گزارش اشاره شده که بایدن و دولت او در صدد آن است تا شرایط را برای انجام دیدار رئیس جمهور این کشور با مقامات صهیونیستی فراهم کرده و اینگونه القا کند که این دیدار در صورت بروز تنش میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی صورت نخواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    اتفاقا"سفر جوبایدن وقت انتقام خون شهدای مظلوم عزیزی که با گلوله ظالمان قدس به شهادت رسیدند و نیش زهر عقرب جرار خانه های کوخی آنان را ویران کرد خدایا ای فریادرس مظلومان تا کی مسلمان ظلم ببیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس