لبیک‌گویی دهه نودی‌های زنجان با سرود سلام فرمانده +فیلم

میدان حماسه‌سازی مردم زنجان «میدان انقلاب» امروز شاهد خروش با شکوه و لبیک‌گویی دهه نودی‌ها و مردم همیشه در صحنه این شهر با اجرای سرود«سلام فرمانده» به مولا و صاحب زمان خود بود.

به گزارش مشرق، عصر امروز بار دیگر میدان انقلاب شهر زنجان شاهد اعلام ارادت مردم شهید پرور زنجان به ائمه اطهار و امام زمان (عج) خود بود.

میدانی که همه ساله با برگزاری مراسم عزای امام حسین (ع) در عاشورا و تاسوعای حسینی شهرت جهانی یافته است، امروز محل عرض ارادت زنجانی‌ها به امام عصر (عج) خود با اجرای سرود سلام فرمانده بود.

امروز سربازان کوچک سید «علی» با قلب‌هایی بزرگ چون سربازی گوش به فرمان فرمانده خود در صف لبیک گویی به خط شده بودند، اشک شوق و حس غرور در نگاهشان موج می‌زد دست در دست مادران و پدران خود آمده بودند بگویند امام خود را تنها نمی‌گذارند و پشتیبانش هستند تا آب در دل رهبرشان تکان نخورد.

لبیک‌گویی دهه نودی‌های زنجان با سرود سلام فرمانده +فیلم

سرود سلام فرمانده آهنگی مانند بسیاری از سرودها بود اما مانند سایر سرودها و آهنگ‌ها باقی نماند و در قلب مریدان آقا امام عصر (عج) رسوخ کرد و به مرور نوای آن از گوشه کنار کشور ایران اسلامی به گوش رسید بنا بر اعلام قبلی آهنگ سلام فرمانده عصر امروز و با حضور ابوذر روحی در میدان انقلاب خوانده شد و پرچم‌های برافراشته یا مهدی ادرکنی(عج) مزین این مراسم بود.

پیر تا جوان، زن و مرد، از نسل نخست انقلاب تا دهه نودی‌ها آمده بودند تا نشان دهند اگر روزگاری فهمیده‌ها، قامت بیات‌ها، باکری‌ها و همت‌ها برای این خاک جان خود را نثار کردند و شهریاری‌ها خاری در چشم دشمنان شدند امروز جوانان و نوجوانان برای آبادانی و سربلندی آماده هستند و برای به پا خواستن تنها یک ندای رهبر و ولی فقیه‌شان کافی است تا لبیک گویان این بار وارد جبهه جنگ نرم شوند.

لبیک‌گویی دهه نودی‌های زنجان با سرود سلام فرمانده +فیلم

مراسم خوانش سرود سلام فرمانده در زنجان با استقبال پر شور مردم زنجان مواجه شد و موجب ایجاد ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب زنجان شد، و میدان انقلاب بار دیگر مملو از مردمی شد که سینه‌ای مالامال از عشق و ارادت به ائمه اطهار دارند.

لبیک‌گویی دهه نودی‌های زنجان با سرود سلام فرمانده +فیلم

این مراسم با مداحی حاج ولی الله کلامی، تسبیح اربعین خوانی توسط مهدی رسولی و حضور ابوذر روحی در اصلی‌ترین میدان شهر زنجان برگزار شد، با پایان این مراسم به دلیل حجم حاضران در مراسم ترافیک در سطح شهر همچنان سنگین بوده و نیروهای پر تلاش راهنمایی و رانندگی در حال فعالیت هستند.

سرود سلام فرمانده چون روزنه از نور بر تاریکی دل غافلان تابیده و ضمن ایجاد اتحاد در بین مسلمان و به گوش رسیدن صدای این آهنگ از کشورهای همسایه ترس و وحشت در دل دشمنان انداخته است و آرامش را از بدخواهان انقلاب اسلامی ربوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روجا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    1 0
    ماشاالله..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس