کد خبر 1391641
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
گوشی

دیروز هواوی اعلام کرد که این شرکت گوشی های هوشمند میان رده سری هوآوی ۱۰ Nova را در ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱، یعنی هفته آینده در بازار چین عرضه می‌کند.

به گزارش مشرق، بار دیگر افشاگر چینی مشهور در حوزه فناوری، به رسانه اجتماعی چینی ویبو مراجعه کرد. اینبار برای اینکه جزئیات مشخصات هواوی Nova ۱۰ Pro را برای عموم به اشتراک بگذارد.


در پست‌ های امروز او می‌گوید که به نظر می‌رسد که هوآوی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی که در گوشی رده بالاتر هوآوی Nova ۱۰ Pro استفاده می‌شود، هیجان‌زده است. او افشا کرد که به زودی هوآوی در مشخصات رسمی این دستگاه ادعا می‌کند که شارژ سیمی ۱۰۰ واتی آنها می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نوا ۱۰ پرو را تنها در ۲۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. البته نکته اینجاست که این شارژر با ولتاژ بسیار پایین تری رقیب تولید کنندگان دیگری مانند شیائومی، ریلمی و وان پلاس است.


افشاگر چینی اطلاعات بخش شارژر هوآوی Nova ۱۰ Pro را پیش از معرفی افشا کرد.

شارژ ۲۰ دقیقه‌ای گوشی جدید هواوی +عکس

مشخصات هواوی Nova ۱۰ Pro
این افشا کننده همچنین در روز های اخیر چندین ویژگی از سری جدید هوآوی نوا ۱۰ را به اشتراک گذاشت. هوآوی نوا ۱۰ پرو به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی آمولد خمیده آبشاری با نرخ نوسازی تصاویر ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این نمایشگر وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند. در گوشه سمت چپ بالای آن نیز حفره پانچ به شکل قرص در بالای دستگاه نمایان است. دوربین سلفی قدرتمند و مدعی آن در این محل خواهد بود.

در واقع در بخش دوربین ها، Nova ۱۰ Pro دارای دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی با چینش RYYB، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمق‌سنج پیشرفته خواهد بود. اما همانطور که گفتیم تنظیمات دوربین های سلفی آن جذاب‌تر به نظر می‌رسد. جایی که دو دوربین سلفی آن در جلو دارای تنظیمات و مشخصات درجه یک و در سطح پرچمداران هستند. در واقع هوآوی در این دستگاه از یک سنسور اصلی ۶۰ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پرتره با سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

این دستگاه به کمک نسخه ۴G تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G کار می کند و ضخامت آن ۷.۸۸ میلی متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است.
 

شارژ ۲۰ دقیقه‌ای گوشی جدید هواوی +عکس

مشخصات هواوی نوا ۱۰
در مورد نسخه استاندارد هوآوی Nova ۱۰، مشخصات به اشتراک گذاشته شده اشاره دارند که این دستگاه به جای آن از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی آمولد تخت با حفره پانچ در میانه نمایشگر استفاده می‌کند که از رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده نسخه پایه ذکر نشده است اما ما می‌دانیم که نسخه پایه نوا ۱۰ دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی است. این دستگاه باریک تر از برادر بزرگتر خود است. در واقع تنها ۶.۸۸ میلی متر ضخامت دارد و با وزن ۱۶۸ گرم در دسته دستگاه های بسیار سبک ارزیابی می‌شود.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس