کد خبر 1395078
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
غیبت رونالدو در تمرینات منچستریونایتد

باشگاه منچستریونایتد در حالی در آستانه ثبت اولین خرید تابستانی‌اش است که انتظار نمی‌رود فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در تمرین امروز این تیم شرکت کند.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی از چند روز پیش آغاز شده که کریستیانو رونالدو طبق برنامه از پیش تعیین شده باید از امروز (دوشنبه) در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد اما به نظر می‌رسد حضور برنده پنج توپ طلا در تمرینات شیاطین سرخ با تأخیر صورت خواهد گرفت. کریستیانو رونالدوی ۳۷ ساله به اطلاع مدیران باشگاه منچستریونایتد رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد و به دنبال بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای بهبود رکوردهایش در این رقابت‌هاست.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز»؛ انتظار نمی‌رود رونالدو امروز در کرینگتون (محل تمرین منچستریونایتد) حضور پیدا کند. طبق این گزارش؛ این فوق‌ستاره پرتغالی به دلیل مسائل خانوادگی نمی‌تواند امروز در تمرینات شیاطین سرخ حضور پیدا کند و مدیران باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ هم عذر او را برای عدم شرکت در تمرینات این تیم پذیرفته‌اند.

تایرل مالاسیا مدافع چپ فاینورد هم که در آستانه پیوستن رسمی به منچستریونایتد است، پس از اینکه روز گذشته (یکشنبه) مرحله اول تست‌های پزشکی این باشگاه انگلیسی را پشت‌ سر گذاشت، امروز (دوشنبه) وارد کرینگتون شد تا پس از انجام مرحله دوم تست‌های پزشکی منچستریونایتد، قراردادش را با این باشگاه امضا کند. او اولین خرید تابستانی اریک تن‌هاخ خواهد بود.

دو باشگاه منچستریونایتد و فاینورد برسر انتقال این مدافع هلندی به جمع شیاطین سرخ در ازای ۱۵ میلیون یورو به علاوه دو میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، به توافق رسیده‌اند. مالاسیای ۲۲ ساله که دو سال دیگر با فاینورد قرارداد داشت، فصل گذشته در ۵۰ بازی برای این تیم به میدان رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس