فن در لاین: اروپا باید برای بدترین سناریو گازی با روسیه آماده شود

رئیس کمیسیون اروپا می گوید بروکسل مجبور است دیر یا زود خود را برای قطع کامل دسترسی به گاز  روسیه آماده کند.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی،«اورزلا فن در لاین» در مصاحبه با خبرگزاری «دی پی آ» آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، هشدار داد که اتحادیه اروپا باید برای بدترین سناریوی یعنی توقف کامل گاز طبیعی از روسیه آماده شود.

این مقام ارشد اروپا در مورد طرح انرژی اضطراری اتحادیه اروپا که هفته گذشته ارائه شد، تاکید کرد که مستقل شدن اتحادیه اروپا از بعد انرژی از روسیه حائز اهمیت است و یادآور شد که تصمیم مسکو برای قطع کامل تحویل گاز به اتحادیه اروپا، تنها به زمان بستگی دارد.

فن در لاین در ادامه صرف نظر از اقدامات گسترده ضد روسی غرب گفت که کرملین شریک قابل اعتمادی برای تامین انرژی اروپا نیست. گازپروم عمدا سطح ذخیره سازی خود را پایین نگه داشته است.

رئیس کمیسیون اروپا یادآور شد که در این میان، تنها دوازده کشور عضو به طور جزئی گاز از روسیه دریافت می کنند. اروپا باید برای بدترین سناریو آماده باشد: دیر یا زود، توقف کامل عرضه گاز.

رئیس کمیسیون اروپا در ادامه این مصاحبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا قصد دارد حداکثر تا سال ۲۰۲۷ کاملاً ازنظر گازی از روسیه مستقل شود و به همین منظور نزدیک به ۳۰۰ میلیارد یورو تحت طرحی با این هدف سرمایه گذاری خواهد شد تا در گاز صرفه جویی به عمل آید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    یکم قندیل ببندین ثواب داره، خوبه!! خخخخخخخخ
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    از این پس این زنه سوار بر جارو به محل کارش خواهد رفت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس