کد خبر 1402278
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
بنی گانتز: مطمئنم آمریکا مانع سلاح اتمی ایران می‌شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار گزافه‌گویی‌های همیشگی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر از حمله نظامی سخن گفت.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) بار دیگر سخن از گزینه نظامی زد و ادعا کرد که این رژیم می‌تواند با حمله نظامی، برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببرد.

گانتز همچون دفعات گذشته مدعی شد که اقدام نظامی می تواند برنامه هسته‌ای ایران را با تأخیر مواجه کرده و به گفته او «همچون یک توافق خوب» عمل کند.

وزیر جنگ رژیم تل آویو افزود: «اسرائیل هرگز اجازه توافق بد با ایران را نمی‌دهد، توافقی که به حکومت ایران مشروعیت داده و باعث گشایش اقتصادش شود. تهدید ایران نه فقط اسرائیل بلکه همه جهان را در بر می‌گیرد.»

بنی گانتز در خصوص سخنان شب گذشته سید حسن نصرالله (+) در خصوص دزدی گاز لبنان از سوی رژیم صهیونیستی گفت که رژیم تل آویو تلاش دارد تا این موضوع را در مناطق «مورد مناقشه» با لبنان حل کند.

او گفت: «من امیدوارم که مجبور به جنگ و درگیری نشویم، اما باید از توانایی خود در استخراج گاز بدون آسیب رساندن به لبنانی‌ها دفاع کنیم.»

وزیر جنگ رژیم غاصب صهیونیستی در حالی که بار دیگر ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند که «ایهود باراک»، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) در مقاله‌ای در مجله تایم نوشت که نباید توان ایران برای شکست دادن اسرائیل را هرگز دست کم گرفت. 

در این مقاله آمده است: «من حتی برای یک لحظه توانمندی ایران برای ارعاب اسرائیل و دیگران، ایجاد اخلال در زندگی نرمال یا تمایل آنها برای دیدن شکست اسرائیل را دست‌کم نمی‌گیرم.»

همزمان  کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز امروز در گزارشی گفت: نیروهای زمینی اسرائیل در حال حاضر برای جنگ آماده نیست و اختلالاتی دارد که به آن اجازه ورود به جنگ زمینی در لبنان را نمی‌دهد.

در ادامه این گزارش آمده، در حال حاضر بسیاری از نظامیان رژیم صهیونیستی از خدمت در یگان زمینی ارتش فرار می‌کنند و به یگان‌های تکنولوژی و نیروی هوایی می‌روند زیرا کم خطرتر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    8 25
    نتیجه‌ی زدنِ اونا و قمپز در کردنای ما......
    • ایرانی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      14 2
      خداوندا هرچه سریعتر بیماری خودتحقیری و خاک بر سرانگاری برخی فارسی زبانان را هرچه سریعتر شفای عاجل عطا بفرما!
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      5 0
      اگه نخورده بود صداش در نمیومد .
    • آزاده IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      اسقاطیل بهتر از هر کسی میداند که ایران منتظر غلط اضافی اوست تا طومار ۷ دهه خباثت آنها را در هم بپیچد پس تنها یک گزینه دارد و آن تقلا برای وارد کردن آمریکا به حمله به ایران ولی از شانس بدشان آمریکا هم به روغن سوزی افتاده، پس این حرفها فقط وفقط لاف در غریبی است وبس!!
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    13 2
    شما هسته ای می زنی ما هم کل کشور جعلی ارزش دارد کوچولو؟ پس ساکت باش و حرف مفت نزن
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      18 0
      هیچ کشوری جرات زدن هسته ای به ایران رو نداره. ظرف حداکثر یک ماه هسته ای می‌خوره. چشم در مقابل چشم!
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    7 0
    بگو. حرف مفته. اونی که باید بدونه خودش خبر داره که اگه حمله کنه چی میشه... احتمالا فقط بخشی از ماجرا این خواهد بود که همون پهپادهایی که قراره روسیه توی اوکراین استفاده کنه سر از تل آویو و حیفا و ... در میاره.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    4 2
    با سلام وزیر جنگ رژیم تل آویو افزود: «اسرائیل هرگز اجازه توافق بد با ایران را نمی‌دهد، توافقی که به حکومت ایران مشروعیت داده و باعث گشایش اقتصادش شود. تهدید ایران نه فقط اسرائیل بلکه همه جهان را در بر می‌گیرد.» از دیدگاه رژیم صهیونیستی توافقی که مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخته و همچنین گشایش اقتصادی در برداشته باشد این توافق بد است. معنای این گزاره استحاله نظام سیاسی و براندازی آن با ابزار تحریم و با مدیریت مذاکرات برجام است. لطفا بیدار شوید، دشمن بخوبی صحنه آرایی کرده است و هدف براندازی است . این پروژه با همکاری غربی ها و کشورهای عربی و همچنین نهادهای دیگر بین المللی است. ورود شتابزده دولت روحانی به این عرصه که در واقع یک تله تاریخی برای ملت ایران بود برای دهها سال ادامه خواهد داشت. برجام یک وزن کشی است. این یا آن . تنها راه تغییر معادلات قدرت در جهان است که هم اکنون با رهبری های دوراندیشانه امام امت و پایداری مردم در ایران و منطقه در جریان است. خباثت های دولت روحانی هرگز از یاد و حافظه مردم و ملت ایران و تاریخ پاک نمی شود.
  • واقعیت تاریخ IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    8 0
    در طول تاریخ این قوم همواره آواره بوده اند . حقشان است . به مسیح (ع)و به پیامبر اسلام (ص)و به کوروش به خشایارشا و حتی به پیامبر خودشان موسی (ع ) به همه خیانت کرده اند . از بس پلشت و لجن هستند .
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    5 0
    این مردک تو خونه اش هم جاسوس پیدا شده و خدمتکارش جاسوس از آب در اومده اونوقت ‌واسه ایران شاخ و شونه می‌کشه ؛)) / کسی که عرضه نگه داشتن گوشی اش رو نداره کسی که نظافتچی خونش جرأت می‌کنه که ازش برای یک گروه هکری جاسوسی کنه کسی که قادر به حفظ اسرار کشور جعلی اسراییل نیست اومده واسه ایران شاخ و شونه می‌کشه ؛))) / طبیعیه وقتی به این راحتی گاف به این بزرگی و خطرناکی میدی برای حفظ موقعیتت و مقامت باید یه جوری مقامات کشورت رو مجاب کنی که بدرد چنین پستی میخوری و چه راهی بهتر از عربد ه کشیدن برای دشمن درجه یک اسراییل یعنی ایران / این عربده کشی های این مردک مصرف داخلی داره و صرفا برای حفظ مقام و جایگاهش بعد از اون افتضاح اطلاعاتی امنیتی که ببار آورده است / خیلی مضحک و خنده داره این مردک از درگیری با لبنان بر سر استخراج گاز واهمه و ترس داره اونوقت چطوری میتونه همزمان با این ترس ، ایران رو به حمله نظامی تهدید کنه !!؟؟؟؟ ؛)))) مرغ پخته از این تناقض خنده اش میگیره / اینه که باز تاکید میکنیم که کاملا مشخص هست که این تهدید های تو خالی این مردک مصرف داخلی داره و برای حفظ پست و مقام خودش در جایگاه وزیر جنگ اسراییله
  • استقلال بزرگ IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    برای داشتن استقلال بزرگ..داشتن شخصیت وطن پرستیست.نه اونا جرات حمله به ایران رو دارن نه امثال اونا//از هموطنان خودمون دارن ریشه جونهارو از بین میبرن.. نخبه های خودمون که بصورت خدادی و مجانی اینجا در نوجوانی ازبین میرن..خفتی بالاتر از این که از دور دارن مسخرمون میکنن و بهمون میخندن..جوونهایی هستن که تمام سناتورهای امریکایی رو از پا در میارن..اما چه میشه کرد..وقتی از پشت خنجر میخوری در بزنگاه جنگ..مثل خیانت اسما به امام حسن
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    بنی بنی شکست چیه ایشالا نابودی کاملتون رو می بینیم
  • مهدی اسدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    سلام : ضرب المثلی است : می گویند سگی که پارس می کند ترس و نگرانی ندارد !!! از سگی که پارس نمی کند باید ترسید !!! یکی نیست به این احمق بگوید : شما با آن همه دبدبه و کبکبه نتوانستید از پس عزیزان حماس و جهاد اسلامی در غزه قهرمان که در محاصره است بر بیایید .‌بنابراین شاید بشود گفت جهاد اسلامی و حماس یک انگشت کوچک ایران باشد . پس غلط زیادی می کنید حرف از حمله به ایران قوی و قدرتمند می کنید ؟! پدر بزرگ شما آمریکا چنین غلط هایی نمی کند . ؟! پس بهتر است خفقان بگیرید و منتظر زمان باشید تا به توفیق الهی تا چند سال دیگر نام اسرائیل به زباله دان تاریخ بپیوندد . انشاءالله .
  • محمد IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    واقعا این سگ صهیونیست ،اسم بنی قاطر برازنده تره براش.
  • علی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    تو اگه جرات داشتی تا الان حمله میکردی پس عر عر نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس