هکرها تصویر شهید قاسم سلیمانی را در وبسایت‌های صهیونیستی منتشر کردند

یک گروه هکری عراقی با هک چندین وبسایت‌ تجاری رژیم صهیونیستی، تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی را منتشر کردند.

به گزارش مشرق، یک گروه هکری عراقی به نام «الطاهره» امروز (سه شنبه) وبسایت‌های سه شرکت رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده و در صفحه اول، تصویری از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرود سازمان الحشدالشعبی درباره این شهید بزرگوار را منتشر کردند.

وبسایت روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت نیز با تأیید این حمله هکری نوشت که گروه الطاهره چند ماه پیش نیز وب سایت سازمان فرودگاه رژیم صهیونیستی را از دسترس خارج کرده بود.

در این حمله هکری هفت وبسایت شرکت‌های فعال در حوزه فروش قطعات الکترونیک و خرید اینترنتی مورد حمله قرار گرفته است.

آدرس وبسایت‌های هک شده از این قرار است:

https://lifters.co.il/

https://nadlan-world.co.il/

https://anidia.co.il/

https://as-global.co.il/

https://liam-group.co.il/

https://mtl.co.il/

https://alexbitton.co.il

هکرها تصویر شهید قاسم سلیمانی را در وبسایت‌های صهیونیستی منتشر کردند

گروه الطاهره در تاریخ ۱۸ تیر ماه نیز به همراه یک گروه هکری به نام «Team ۱۸۷۷» ، شرکت صهیونیستی «سلبرایت» (Cellebrite) متخصص در زمینه امنیت دیجیتال و هوش مصنوعی را هدف حمله سایبری قرار داد.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. در ۱۳ تیر ماه نیز منابع رسانه‌ای عراقی از حمله سایبری گسترده علیه سیستم عامل‌ها، مانیتورهای کنترلی و سرورهای متروی تل‌آویو خبر دادند و سپس مشخص شد که این حمله علیه یک شرکت اسرائیلی مسئول پروژه ساخت قطارهای سبک شهری و مترو فعال در تل‌آویو صورت گرفته بود.

در اواخر خرداد ماه نیز گروه « Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.

اردیبهشت‌ماه گذشته نیز، تیم سایبری «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین‌ماه نیز، هکرهای عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرورهای فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرورهای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

علاوه بر گروههای هکری عراقی، گروه هکری «عصای موسی» نیز تاکنون بارها تأسیسات رژیم صهیونیستی و پایگاهها و گوشی همراه فرماندهان نظامی این رژیم را هک کرده است. در این راستا چندی پیش گروه هکری موسوم به «عصای موسی» با انتشار یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

در پی این حملات گسترده سایبری، «گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی در هفتم تیر ماه اعلام کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است. او تأکید کرد: «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»

در این راستا روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز در گزارش خود در تاریخ ۱۹ تیر ماه با اشاره به حمله هکری اخیر به سیستم فاضلاب یکی از شهرهای فلسطین اشغالی، نوشت کارشناسان هشدار می‌دهند که بسیاری از سیستم‌های زیرساختی اسرائیل در بحبوحه جنگ‌های سایبری با ایران افشا شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 0
    هک موفق
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    آخرش یادنگرفتن به بیمارستانهاومراکزدرمانی اسرائیل حمله کنن....چرا؟(چون یهودیان هم خیلی جان دوستن هم به همدیگه خیلی علاقه دارن....درقران آمده یهودعلاقه دارن 1000سال عمر کنن....
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      1 0
      صهیونیسم داعشی است
  • محمد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    دمشون گرم
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    بسیار عالی. رژیم صهیونیستی باد هرچه زودتر از صفحه روزگار محو شود. دنیا پس از صهیونیسم بهشت خواهد شد.
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    1 0
    حاج قاسم سليماني يك وطن پرست و وطن دوست واقعي معلم و استاد در هر زمينه اي اخلاقي نظامي قهرمان و پهلوان واقعي ايران سرمشق بچه هاي آينده ايران كه براي وطنش ايرانش از همه چي گذشت سرداري كه دنيا براش به اندازه دانه ارزن ارزش نداشت سرداري كه با تمام بزرگيش بدون كوچكترين ترسي روي خاكريز قدم ميزد در حالي كه همه از ترس هدف قرار گرفتن گلوله تك تيراندازهاي وحشي داعشي جرات يك ثانيه نگاه كردن به اون ور خاكريز نداشتن تنها مقام و مسئولي كه در كار خودش قول داد و قول خودش زوتر از وقتش عملي كرد و وجود منحوس و كثيف داعش از از سوريه و عراق پاك كرد سرداري كه با شجاعت و غيرت خودش به عراقي ها و سوري ها درس شجاعت و غيرت داد و اگر نبود اين همه مردانگي و غيرت و آزادگي اين سردار بزرگ ايران افتخار و آبروي ايران داعش و اربان آنها در دمشق و بغداد بودن روحت شاد اي افتخار واقعي ايران
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      1 0
      وطن پرست نبودخداپرست بودنمازهم میخوند
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    داغ حاج قاسم هیچ وقت سرد نمی‌شود هیچ وقت با فراغش کنار نمی آیم
  • ش. AE ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    ای جانم سردار دلها حاج قاسم ،شهیدان زنده اند ،خدا رحمتت کنه مرد میدان رفتی از بین ما ولی هنوز میدان دار راه مقاومت هستی امنیت راه کربلا از تو شهید بزرگوار هست خداوند با سیدالشهدا محشورت کنه
  • دختر ایران زمین IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام درود فراوان بر روح طیبه پاک شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی روحش شاد ویادش تا ابد گرامی باد انتقام خون حاج قاسم سلیمانی محو اسرائیل غاصب کودک کش از منطقه و بیرون راندن آمریکا از منطقه برای همیشه تاریخ است به امید خدا نصرمن الله و فتح قریب نصرت از آن خداوند است و پیروزی نزدیک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس