کد خبر 1403730
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
بدل طارمی در پرسپولیس؛ آیا خیریتی در کار است؟

امضای قرارداد بازیکن ذوب‌آهن اصفهان با تیم پرسپولیس تهران حاشیه‌هایی را ایجاد کرده که ممکن است به محرومیت سرخپوشان پایتخت منجر شود.

به گزارش مشرق، سینا اسدبیگی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هفته گذشته به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست تا در فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران پیراهن قرمزهای پایتخت را بر تن کند. حضور این بازیکن در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی آغاز حاشیه‌ای بود که ممکن است تبعات زیادی برای پرسپولیس و اسدبیگی داشته باشد. زیرا باشگاه ذوب‌آهن مدعی شده که این بازیکن با باشگاه قرارداد امضا کرده است.

ادعای ذوب‌آهن با تهدید به شکایت این باشگاه از اسدبیگی و پرسپولیس همراه بوده و در صورت اثبات می‌تواند تبعات زیادی برای تیم تهرانی داشته باشد. اگر اسدبیگی با تیم ذوب‌آهن اصفهان قرارداد داشته باشد بدون شک این بازیکن ۴ تا ۶ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم خواهد شد و ممکن است پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس نیز بسته شود.

بیشتر بخوانید:

از محرومیت سنگین پرسپولیس تا رد ادعای ذوب‌آهن

اتفاقی که چند سال پیش برای مهدی طارمی و پرسپولیس رخ داد. طارمی چند سال پیش با سفر به ترکیه به عضویت تیم ریزه‌ اسپور درآمد اما بعد از مدتی به ایران بازگشت تا با پرسپولیس قرارداد امضا کند قراردادی که هم وی را از حضور در مسابقات محروم کرد و هم ۲ پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست. طارمی بعد از پایان آن محرومیت از پرسپولیس جدا و به لیگ قطر رفت تا از لیگ ستارگان به فوتبال اروپا معرفی شود.

البته در پرونده اسدبیگی هنوز چیزی مشخص نیست و مسوولان باشگاه و مدیر برنامه‌های این بازیکن ادعا کردند که تمام استعلامات لازم را از سازمان لیگ فوتبال ایران گرفتند. در صورت صحت ادعای اسدبیگی و پرسپولیس باشگاه ذوب‌آهن نیز با وجود شکایت به فیفا بازنده این پرونده خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    3 2
    فقط محمد قاضی و الهیار صیاد منش و علی قلی زاده و کاوه رضایی و مهدی قائدی و سعید رضایی مهاجم شهر خودرو
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    4 0
    طارمی کجا و این کجا
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    2 2
    سردار آزمون بیاد پرسپولیس خوب میشه
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    5 0
    اگه خوب بود به تیم ملی دعوت می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس