کد خبر 1404835
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
وزیر ارتباطات

عیسی زارع‌پور به اختلالات ایجاد شده در شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: ما مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه را مامور کردیم تمامی مراکز مخابراتی بررسی و شرکت مخابرات نیز باید ضرر و زیان مشترکان را جبران کند

به گزارش مشرق، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز چهارشنبه ۱۲مرداد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی از آنها در مشهد رخ داد؛ روز شنبه بر اثر قصور یکی از پیمانکاران شرکت مخابرات یکسری از فیبرهای نوری مرکز قطع شده بود و حدود ۴ ساعت ارتباطات چند استان اعم از مشهد خراسان جنوبی و کرمان دچار اختلال شده بود که با مقصرین احتمالی برخورد خواهد شد.

وی افزود: روز دوشنبه هم یکی از حوضچه‌های شرکت مخابرات ایران در خیابان کارگر دچار آتش‌سوزی شده بود که آن نیز منجر به قطع ارتباطات شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ما جلسه‌ای را در این خصوص برای بررسی این دو حادثه داشتیم که علت آن عدم رعایت اصول حرفه‌ای توسط اپراتورها بود. اصول پدافند غیرعامل نیز رعایت نشده بود؛ ما مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه را مامور کردیم که تمامی مراکز مخابراتی بررسی کند. شرکت مخابرات نیز حتماً باید ضرر و زیان مشترکین را جبران کند؛ سازمان تنظیم مقررات پیگیر این جبران خسارت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 0
    بنده در منطقه سکونت دارم و از مخابرات مرکز.... اشتراک ADSL تهیه کردم ولی به علت سرعت پایین و قطعی متوالی و با توجه به اینکه در اوج کرونا هم خودم به صورت مجازی درس میدم و هم بچه ها درس رو به صورت مجازی می خوندند بنده مجبور شدم یک خط تلفن دیگه خریداری کردم که بتونم از یک شرکت دیگه مثل ....اینترنت ADSL رو با کیفیت بهتر تهیه کنم. بعد از خرید خط تلفن دوم، مرکز اول به ما میگه در این مرکز فقط خودمون اینترنت ADSL ارئه میدیم. شرکتهای دیگه هم اجازه نصب مودم و تجهیزات در این مرکز ندارند. الان هر دو خط ما بدون کیفیت با قطعی مداوم هست. تو خونه ما همراه اول و ایرانسل هم بسیار بد خط میده و نمیشه از اینترنت همراه هم استفاده کرد. از وزیر محترم خواهش می کنم لااقل جلوی این انحصارطلبی مخابرات در مرکز ....رو بگیرند.
    • CA ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      0 0
      بقیه تو قیمت گرون فروشن مخابرات قیمتش خوبه ولی کم فروشه
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    والا برا ما هم اینترنت همش قطع میشه حتی وقتی‌ شب ها تماس میگریم ميگه اختلال‌ درشبکه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس