کد خبر 1406707
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
بازی استقلال و سپاهان حیثیتی است/ خط دفاع برگ برنده تیم «ساپینتو»

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان باتوجه به اینکه در هفته اول است برای هیچ یک از دو تیم حیاتی نیست، اما قطعا به لحاظ حیثیتی برای هر دو تیم مهم است.

به گزارش مشرق، مهم‌ترین بازی از هفته اول فصل بیست و دوم لیگ برتر دیدار بین استقلال و سپاهان است که عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادی و با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران برگزار می‌شود.

افشین حاجی پور بازیکن اسبق هر دو تیم استقلال و سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت: این بازی را نمی‌توان ملاکی برای ارزش گذاری هیچ‌یک از دو تیم دانست چون بازی‌های هفته‌های نخست و به ویژه بازی هفته اول ارزش فنی ندارد. هر دو تیم از دوران بدنسازی وارد مسابقات شده و بدن بازیکنان به صورت کامل آماده بازی نیست. نتیجه این بازی هم با اینکه برای هر دو تیم بسیار مهم است، اما حیاتی نیست چون تازه در هفته نخست رقابت‌ها قرار داریم. با این حال این بازی و نتیجه آن برای هر دو تیم حیثیتی است و این باعث بالا رفتن حساسیت‌های بازی خواهد شد.

حاجی پور تاکید کرد: حضور دو مربی پرتغالی روی نیمکت دو تیم که قرار است اولین حضور خود را در لیگ ایران را تجربه کنند قطعاً بر حساسیت‌های این دیدار سنتی می‌افزاید. ساپینتو و مورایس انگیزه‌های زیادی دارند که کارشان را با بازی خوب همراه با نتیجه مطلوب آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

تاریخچه دیدارهای استقلال در هفته اول لیگ برتر/ خوش یمنی استقلال برای سپاهان تکرار می‌شود؟ +جدول

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: شانس استقلال را در این بازی بیشتر از حریف می‌دانم چون آنها نسبت به سپاهان تغییرات کمتر و البته مهم‌تری داشته و در این بازی هم از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنند. هواداران که فصل گذشته را با قهرمانی به اتمام رسانده‌اند حتماً بر انگیزه‌های تیمشان در این بازی خواهند افزود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: به اعتقاد من برگ برنده استقلال در این دیدار علاوه بر میزبانی، می‌تواند ساختار دفاعی این تیم باشد که نسبت به فصل گذشته تغییری نداشته و آنها با همان ساختار مستحکم دفاعی به استقبال فصل جدید آمده‌اند.

وی بیان داشت: یک شروع خوب برای هر دو تیم به جز مسائل حیثیتی از نظر روحی و روانی هم بسیار تعیین کننده است و می‌تواند در روند دو تیم در هفته‌های آینده هم تاثیر گذار باشد.

مدافع اسبق آبی پوشان تصریح کرد: ممکن است در این بازی هر نتیجه‌ای به دست بیاید و حتی اگر با پیروزی استقلال هم همراه نبود، هواداران این تیم نباید نگرانی داشته باشند و باید به کادر فنی و تیمشان فرصت بدهند.

حاجی پور خاطرنشان ساخت: نتایج فصل گذشته و بی شکستی آبی پوشان در فصل بیست و یکم نباید انتظارات و توقع را از این تیم بالا ببرد. هواداران نباید انتظار یک فصل بدون شکست دیگر را داشته باشند. به نظرم فصل گذشته اتفاق بی نظیری افتاد که تکرار آن بسیار دشوار است. همانطور که تکرار قهرمانی بسیار دشوار است. اما آنچه مسلم است این است که هواداران باید در هفته‌های ابتدایی لیگ تنها از تیمشان حمایت کنند و زمینه را برای موفقیت این تیم در فصل جدید هم آماده نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس