کد خبر 1408100
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
طرفداران ترامپ

هواداران مسلح رئیس جمهور آمریکا در پیام‌هایی ویدئویی دولت فعلی را به فساد متهم کرده و خواستار پیوستن به جنگ برای برکنار کردن آن شدند.

به گزارش مشرق، با تشدید تنش‌های میان دو حزب اصلی آمریکا، هواداران دست به سلاح «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا ویدئوهای تهدیدآمیزی را در فضای مجازی منتشر کردند.

 شمار زیادی از هواداران دو آتشه و مسلح ترامپ، ویدئوهایی را در حمایت از او و تهدید علیه مقامات حزب دموکرات در رسانه اجتماعی «تیک‌تاک» بارگذاری کردند.

در یکی از این ویدئوها، یکی از هواداران ترامپ، مخالفانش را «دموکرات‌های نازی» خطاب کرده و با نشان داده کوله پشتی خود می‌گوید: «وقت رفتن است. همگی می‌دانید از چه کاری حرف می‌زنم».

یکی دیگر از حامیان ترامپ در ویدئویی با لهجه غلیظ تگزاسی می‌گوید:‌ «در صفحه‌ام گوسفند نمی‌خواهم، به گرگ‌هایی نیاز دارم که در کنار من ایستاده و با این دولت فاسد، پلیس‌های فاسد و هر فرد فاسدی در این کشور مبارزه کند و کشورمان را به افتخار سابقش برگردانیم».

در ویدئویی دیگر، یکی از حامیان ترامپ می‌گوید افتخار می‌کند که در لیست افراد تحت نظر وزارت دادگستری قرار گرفته است. او که پرچم آمریکا را سردر خانه‌اش نصب کرده می‌گوید: «دولت مستبد آمریکا که از حدش فراتر رفته است، آزادی ما را گرفته است».

یک هوادار دیگر رئیس جمهور سابق آمریکا خطاب به فرماندهان نظامی این کشور می‌گوید: «شما شاهد خیانت آشکار علیه کشورتان هستید. ما مردم از شما می‌خواهیم کاری بکنید. فقط دو نفر به شما دستور می‌دهند: وزیر خارجه و رئیس جمهور که مرتکب خیانت شده و آن را از زمان تماس تلفنی ترامپ و طرف اوکراینی فهمیدیم. مردم از ۲۰۱۹ این را می‌دانند، خودتان از چه موقع می‌دانستید؟ یازده تای شما را ترامپ منصوب کرده است».

فرد دیگری از ایالت کنتاکی در ویدئویی کوتاه می‌گوید: «رفقا ویدئوهایتان را دیدم. اینجا در کنتاکی خورشید از پشت ابر می‌تابد و این همان کاری است که ما وقتی این دولت لعنتی را تصاحب کردیم انجام می‌دهیم».

در یک ویدئوی دیگر، مرد میانسالی با به دموکرات‌ها می‌گوید: «آن‌ها نمی‌توانند قسر در بروند. مبارزه در راه است. قرار نیست بامزه و زیبا باشد. این همان اتفاقی است که وقتی کمونیست‌ها تلاش می‌کنند کشور را بگیرند اتفاق می‌افتد. باید در جواب آن‌ها بجنگیم. نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق بیفتد. برای چه خانه مردم را می‌گردند؟»

یکی از هواداران مسن ترامپ نیز در ویدئویی می‌گوید: «می‌دانید، ۶۲ سال سن دارم. ممکن است به شکل‌های مختلفی بمیرم ولی یک چیز هرگز به فکرم خطور نکرده بود. اینکه کنار هم‌رزمانم در میدان جنگ کشته شوم. به چنین چیزی فکر نکرده بودم تا "الان"».

چند روز گذشته نیز بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت ردیابی رسانه‌های اجتماعی Dataminr، توییت‌هایی که از اصطلاح «جنگ داخلی» استفاده می‌کنند، پس از حمله اف‌بی‌آی به عمارت دونالد ترامپ در فلوریدا به شدت افزایش یافت.

موضوع یورش اف‌بی‌آی به عمارت ترامپ در فلوریدا که با تایید خودش هفته گذشته به سرخط اخبار تبدیل شد و موضوعات سیاسی دیگر در آمریکا به حاشیه راند، این کشور را در آستانه یک جنگ حزبی تمام‌عیار و حتی جنگ داخلی قرار داده تا شاید طرفداران ترامپ بتوانند حمله نیمه تمام ششم ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره آمریکا را تمام و با دموکرات‌ها تسویه حساب کنند. 

ماموران اف‌بی‌آی ۱۱ مجموعه سند را از خانه ترامپ ضبط کردند که برخی از آن‌ها با عنوان طبقه‌بندی شده فوق‌محرمانه و  اطلاعات دسته‌بندی شده حساس علامتگذاری شده بود، به این معنی که فقط در یک مرکز امن دولتی قابل حفظ و مشاهده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    9 4
    تجزیه تگزاس وفرو پاشی آمریکا وبازگشت آلاسکا به روسیه نزدیک است
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 2
    منم یه چرخی توفیسبوک وتوییترواینستا زدم یه پیامهایی تو امریکا بهم میدن که نکشی میکشنت
  • معلم IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 2
    توآمریکا همه مسلح شدن ، انرژی اکتیواسیون میتواند زندان افتادن یامرگ دونالد ترامپ باشد إن شاءالله 🤲
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 1
    ایالات متحده مانند شوروی سابق تبدیل به کشورهای مختلف میشه
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    2 0
    بهتره قبل از اینکه ترامپ دستور جنگ به هواداراش بده اف بی آی یا سی آی ا نفلش کنه.
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    بهتره قبل از اینکه ترامپ دستور جنگ به هواداراش بده اف بی آی یا سی آی ا نفلش کنه.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    2 1
    آمریکا در آینده ای نه چندان دور درگیر جنگ داخلی خواهد شد
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      1 1
      شتر در خواب بیند پنبه دانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس