ستایشی

شامگاه روز دوشنبه ۳۱ مرداد شتایشی سخنگوی قوه قضائیه در آخرین برنامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان غربی از قسمت‌های مختلف زندان ارومیه از جمله بند نسوان بازدید کرد.

به گزارش مشرق،  شامگاه روز دوشنبه ۳۱ مرداد ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در آخرین برنامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان غربی به همراه عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان از قسمت‌های مختلف زندان ارومیه از جمله بند نسوان بازدید کرد.

سخنگویی قوه قضاییه ستایشی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت قضایی زندان و نحوه خدمات رسانی به زندانیان و امکانات موجود از کمبودها و مشکلات نیز اطلاع حاصل کرد تا در خصوص رفع آنها پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی در ادامه بازدید در بند نسوان زندان ارومیه حاضر و با تعدادی از مددجویان گفت‌وگو و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

یکی از مددجویانی که با سخنگوی قوه‌قضاییه دیدار کرد خانمی بود که اوایل همین هفته خبر دروغ خودکشی وی توسط بی‌بی‌سی فارسی و برخی رسانه‌های ضد انقلاب، منتشر شده بود

سخنگوی قوه قضاییه در حضور رئیس دادگستری و دادستان مرکز استان بیش از ۲۰ دقیقه با این فرد صحبت و درخواست های او را استماع کرد.

ادعاها در خصوص خودکشی این خانم در حالی مطرح شد که خبر مورد اشاره نه تنها کذب بود، بلکه اخیرا با تبدیل قرار بازداشت این زندانی، مقدمات آزادی وی نیز فراهم شده است.

در همین رابطه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، تاکید کرد: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.

ستایشی همچنین در جریان این بازدید از کارگاه‌های اشتغال بانوان هم دیدن و به اجرای سیاست کلی قوه قضاییه در گسترش اشتغالزایی برای زندانیان تاکید ویژه کرد.

سخنگوی قوه قضاییه پس از این بازدید دو ساعته که ساعت ۲۳ روز دوشنبه ۳۱ مرداد به پایان رسید ارومیه را به مقصد تهران ترک کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    1 0
    «سخنگویی قوه قضاییه ستایشی»!!!!!!! از کی قوه قضاییه ستایشی شده، اصلا معنی این جمل یعنی چه؟ بی ادبی به ساحت قوه قضائی نباشه باز مینوشتی ........ فرمایشی یه معنیی میداد!!!!!!
  • DE ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    چرا زنان زندانی باید چادر سرکنند ؟؟
    • امید IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      خف بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس