کد خبر 1411450
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
باشگاه ذوب آهن: شکایت از اسد بیگی را پیگیری می کنیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: شکایت ما از سینا اسد بیگی پیگیری خواهد شد و این شکایت شامل مرور زمان و پایان ثبت و صدور کارت های بازیکنان نخواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی رمضانی در مورد شایعه مختومه شدن شکایت باشگاه ذوب آهن از سینا اسد بیگی به دلیل ثبت و صدور کارت بازی بازیکنان اظهار داشت: اصلا چنین مساله ای صحت ندارد و تیم حقوقی باشگاه پیگیر شایت سینا اسد بیگی است و این شکایت شامل مرور زمان نخواهد شد که با پایان زمان ثبت و صدور کارت بازی بازیکنان به پایان برسد. باشگاه شکایت خود را از این بازیکن تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

اسد بیگی بازیکنی است که به تیم پرسپولیس پیوسته ولی باشگاه ذوب آهن مدعی است که این بازیکن ابتدا با آنها قرارداد امضا کرده بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 0
    دوب آهن غلط کرده آنها اول درمورد ثبت غیر قانونی قرار داد بازیکنان خود صحبت کنند بعد ادعا کنند هردو بازی ذوب آهن اصفهان در برابر پرسپولیس و تراکتور میبایست سه بر صفر شود
  • پژمان IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    وقت شکایت گذشت! باید تا قبل از بسته شدن نقل و انتقالات قرارداد سینا رو میداد به کمیته تعیین وضعیت که نداد! چون هیچ قراردادی تو هیئت فوتبال ثبت نشده بود!
  • محسن ملکی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    جالبه که پرسپولیس قبل از عقد قرارداد از فدراسیون فوتبال؛ از تعیین وضعیت؛ از سازمان لیگ و از هیئت فوتبال اصفهان استعلام گرفته و بازیکن هم اقرار نامه نوشته که به هیچ عنوان در فصل جدید با تیمی قرارداد نداره؛ اما فولاد بیشتر پیگیر شده😂 بخاطر هاشمی نسب که بتونه بازی رو ۳ بر ۰ کنه! خیال کردن اینم بازیکن گابنی هست که برن امتیاز معیشتی بگیرن. دیگه ببندید دهانتون رو لطفا🤐

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس