پاسخ منفی بایدن به درخواست مکالمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند؛ جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، تماس تلفنی یاییر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی را نادیده گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری "استپ نیوز"، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دولت بایدن در حوزه تصمیم گیری درباره پرونده توافق هسته ای با ایران، "وقعی" به نظرات رژیم صهیونیستی نمی نهد.

یانون مگال روزنامه نگار اسراییلی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: یائیر لاپید از جو بایدن، درخواست مکالمه با رئیس جمهور آمریکا را کرده ولی به وی گفته شده رئیس جمهور در تعطیلات به سر می برد.

مگال افزود، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم شتابان به واشنگتن پرواز کرد اما آمریکا پاسخ ایران (در مورد توافق هسته‌ای) را داده بود. به طور خلاصه، این یعنی اینکه بایدن دولت رژیم صهیونیستی  را اساسا به حساب نمی آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    26 8
    ما به یک مسئله توجه نداریم.اینکه چرا آمریکا در مقابل ایران منفعل شده؟ در حقیقت تلاش شباته روزی دولت سیزدهم برای احیای اقتصاد در حال جواب دادنه و آمریکا از آینده تحریم ناامید هست و ناچاره در رفتارش تجدید نظر کنه من به دور از نگاه های سیاسی قدردان دولت آقای رئیسی هستم.
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      18 3
      بله همینطوره و این یعنی شکست تحریم های آمریکا ... که آمریکایی ها متوحه این موضوع شدن .. قرار بود با این تحریم های آمریکا ایران و ایرانیان بطور کامل به زانو دربیایند تسلیم کامل غرب شوند ...
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      4 16
      زرشک داداش
    • امین IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      9 6
      ما به یک مسئله توجه نداریم. اینکه چرا دولت فوق موفق رئیسی در مقابل آمریکا در حال مذاکره است.در حقیقت تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم در رکورد زدن های نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی در حال جواب دادن است. من به دور از نگاه سیاسی شدیدا از دولت رئیسی بابت ساخت یک میلیون واحد مسکن، تورم تک رقمی، خودرو ارزان، جبران ضرر بورس، کاهش بی سابقه قیمت مواد غذایی، از بین بردن کرونا و کاهش بی سابقه نرخ دلار، از بین بردن آلودگی هوا، افزایش قدرت خرید مردم و کاهش نرخ بیکاری شدیدا سپاسگزارم.
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      میشه بگید با ادامه تحریمها، چه عاید ایران میشه؟ رهبر هم گفتن که رفع تحریمهای ظالمانه باید انجام بشه البته کسی در نیرنگ و فریب این یانکی ها شکی نداره ولی اینکه بیشتر از ۱۵۰ میلیارد دلار پول ملت دست این اراذل هست حیف نیست؟ باید مذاکرات تا رفع تحریمها ادامه پیدا کنه.
    • محمد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      پاسخ به امین : من فقط گفتم تلاشهای دولت سیزدهم برای احیای اقتصاد در حال جواب دادنه؛ اینو آمارهای بین المللی و نشریه های اقتصادی مثل اکونومیست هم اعلام کردن ، شما چرا دردت اومد؟؟؟ اگه تمام مردم دنیا هم مخالف باشند من از کار خوب قدردانی می کنم حالا فرق نمی کنه چپ باشه یا راست.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    6 6
    از مزایای آلزهایمر
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    2 1
    فکر کنم این مستر جوک بایدن دیگه چیزی مصرف نمی‌کنند
  • FR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    6 1
    اسقاطیل در شرایط فعلی جهان کاملا ول معطله !
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    9 5
    به ۲۰:۳۷ : این توقع هایی که داری خدا هم نمی تونه تو این مدت کوتاه برآورده کنه. خدا هم دنیارو در 6 روز خلق کرد نه یهو. راستی شما که از رئیسی توقع جادو داری خودت برای مملکت چکار می کنی که اینقدر طلبکاری؟ لابد مثل رئیسی روزی 20 ساعت برای ایران میدوی!
  • FR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    5 1
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏👏👏 بابا انقد مزاحم اون پیرمرد نشید،خسته ست ذهنش درگیر حل مشکل ایرانه😄😄
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    6 1
    آنها فکر نمی‌کردند محتاج کشوری شوند که آنرا تحریم بی سابقه در تاریخ نامیدند
  • LU ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    فیلمشونه
  • US ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    گول بازی ها و ادبیات زرگری بین آمریکا و اسرائیل را نخورید. رئیس جمهورهای آمریکا بدون اجازه اسرائیل به دستشوئی هم نمی روند. آمریکا به اسرائیل محل نذاشت؟؟؟؟!!!!خخخخخ
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    حالا که غرب به نفت ایران محتاج شده دارن میگن توافق کنیم! خیلی زور داره که تو این شرایط هم انگار دارن به ایران منت میذارن که توافق کنن!
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    اسرائیل دست پرورده و نوکر هر چه آمریکا بخواهد انجام میدهد مو به مو و بدون کم و کاست
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    پیرمرد روزهای عادی خواب هست چه برسد که در تعطیلات هم بوده همین یکماه پیش سه روز اسرائیل بوده گانتس احمق میبایست متوجه باشه و با این فیلم بازی ها که مثلا رفته آمریکا تاثیر بذاره خیط نشه
  • FR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    مین امریکا تقاضا کرده که جزیی از حوزه تمدنی ایران بشه ! مقدمه ای خوب است
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    برجام یک مصیبت عظمی بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت به نفع ما در جریان است.خدا رو شکر
  • DE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    0 0
    به طور خلاصه، این یعنی اینکه بایدن دولت رژیم صهیونیستی را اساسا به حساب نمی آورد .بایدن عددی نیست که بخواد در مقابل اراده صهیونیستها ایستادگی کنه .‌او خود از صهیونیستها پلبد تر است . وقتی صهیونیستهای اصلی در امریکا نشسته اند و به او فرمان میدهند با یک مشت عجق وجق نماد صهیونیست کودک کش چکار دارد. او دستوراتش را مستقیم از صهیونیستهای دم دستش‌ میگیرد. اینها همه جنگ زرگریست و تبلیغات رسانه ای برای گول زدن‌ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس