کد خبر 1412807
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
مذاکره جدی تراکتور با کاوه رضایی

این احتمال وجود دارد «کاوه رضایی» که با خارج نشدن نام ارسلان مطهری از فهرست استقلال نمی‌تواند قراردادش را ثبت کند به صورت قرضی راهی تراکتور شود.

به گزارش مشرق، کاوه رضایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی بلژیک را به مقصد ایران و استقلال ترک کرد اما اشتباهات مدیران آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات باعث شد تا او نتواند استقلالی شود!

رضایی که در هفته‌های گذشته در تمرینات استقلال حضوری جدی داشت با یک چالش بزرگ روبرو شد، ارسلان مطهری که از تصمیم مدیران استقلال برای قرار گرفتن در فهرست مازاد ناراحت و شاکی بود، حاضر به فسخ نشد تا لیست این تیم برای قرار گرفتن نام کاوه رضایی خالی نماند!

در حالی که کاوه رضایی با مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات جدی داشت امروز از تبریز خبر رسید مدیران باشگاه تراکتور در حال مذاکره با مسولان استقلال و رضایی هستند تا این بازیکن را به صورت قرضی و تا نیم فصل جذب کنند.

این احتمال وجود دارد با توجه به اینکه رضایی با استقلال قرارداد داخلی امضا کرده است به صورت قرضی تا نیم فصل راهی تراکتور شود.

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه قرارداد رضایی با تراکتور چه زمانی به امضا می‌رسد، گفت به محض اینکه قرارداد امضا شود اعلام می‌کنیم اما این اتفاق فعلا رخ نداده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس