کد خبر 1478112
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
خمز:حضور تماشاگران، برتری ما نسبت به سپاهان است/ امیدوارم تراکتور مثل رئال مادرید جذاب بازی کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل سپاهان باید در بهترین سطح‌مان بازی کنیم و حضور تماشاگران، برتری ما نسبت به این تیم است.

به گزارش مشرق، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جذابی خواهیم داشت. فردا هواداران زیادی به استادیوم می‌آیند، همچنین مردم بسیاری پای گیرنده‌هایشان بازی را تماشا خواهند کرد. امیدوارم بازی جذاب و خوبی باشد که همه از آن لذت ببرند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص حواشی هفته گذشته راجع به «ریکاردو آلوز»، بیان کرد: انضباط نه تنها در تیم، بلکه در زندگی مهم است و نمی‌توان بدون نظم به موفقیت رسید. بی‌انضباطی، به معنای بی‌احترامی به باشگاه، تیم و مربیان است. ما ریکاردو را به دلیل بی‌انضباطی چند روز از تمرینات تیم کنار گذاشته بودیم و در مسجدسلیمان هم کنارمان نبود. اکنون این بازیکن به تمرینات برگشته و در کنار تیم است. بی‌نظمی را نادیده نمی‌گیرم. معتقدم احترام به نماد باشگاه مهمترین موضوع است و هیچ کس حتی خود من، بالاتر از باشگاه نیست. تمامی بازیکنان می‌دانند که نباید بی‌انضباطی کنند و اگر هم تاکنون اشتباه کرده‌اند، نباید آن را تکرار کنند.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه به ریکاردو آلوز مرخصی داده بود؟ ادامه داد: من نمی‌دانم باشگاه اجازه داده یا نه، ولی من اجازه نداده‌ام. تصمیم‌گیر نهایی در خصوص بازیکنان، من هستم. اگر کسی بدون مشورت با من به بازیکن اجازه دهد، با او به مشکل برمی‌خورم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه می‌خواهیم یک گل بیشتر از حریف به ثمر برسانیم، توضیح داد: طبق معمول مقابل سپاهان هم بازی خودمان را انجام خواهیم داد. باتوجه به اینکه همیشه در تمامی بازی‌ها موقعیت گل ایجاد می‌کنیم. می‌خواهیم خوب دفاع کنیم و سپس به گل برسیم. سپاهان تیم خوبی است و در صدر جدول قرار دارد.

وی در خصوص اینکه آیا تراکتور در ادامه لیگ از بازیکنان جوان در ترکیبش استفاده خواهد کرد؟ گفت: هنوز خیلی چیزها مانده که باید برای رسیدن به آن‌ها بجنگیم. می‌توانیم در رتبه بالاتری در جدول قرار بگیریم و برای دستیابی به این مهم، تلاش می‌کنیم. اعضای تیم همواره برای حفظ اعتبار تراکتور، خواهند جنگید.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا تیم شما هم می‌تواند همچون بازی شب گذشته بارسلونا و رئال مادرید، تیم صدرنشِن لیگ را شکست دهد؟ گفت: بازی شب گذشته فوق العاده جذاب و زیبا بود. پیروزی با اختلاف چهار گل، خیلی غیرمنتظره بود. من به عنوان یک تماشاگر از بازی لذت بردم و امیدوارم ما هم همچون رئال، نمایش جذابی در زمین داشته باشیم.

وی ادامه داد: تراکتور در بهترین مقطع فصل با سپاهان بازی می‌کند؛ چرا که بازیکنانمان به خوبی تمرین کرده و شجاعانه کار می‌کنند. فردا بازی سختی داریم و موقعیت‌هایی برای کسب پیروزی خواهیم داشت؛ البته باید در بهترین سطح قرار داشته باشیم و حضور تماشاگران برتری ما نسبت به سپاهان است.

خمز در خصوص اینکه با چند مهاجم در مقابل سپاهان بازی خواهد کرد؟ گفت: مگر هر چقدر تعداد مهاجم در زمین بیشتر باشد، بازی جذاب‌تر می‌شود؟ بازی جذاب، یک ایده است و به جایگیری بازیکنان در زمین ربطی ندارد. احتمال دارد یک تیم با دو مهاجم، بازی تدافعی‌تری نسبت به تیم دیگری با یک مهاجم، بازی کند.

وی در رابطه با حضور سرمربی تیم ملی در بازی فردا و تأثیر آن روی بازیکنان، اظهار داشت: حضور ایشان در تبریز باعث افتخار است. دیدار تراکتور و سپاهان حساس‌ترین بازی هفته است. بازیکنان زیادی از این دو تیم می‌توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند. امیدوارم سرمربی تیم ملی اوقات خوشی در تبریز داشته باشد و بازی جذابی تماشا کند.

خمز در خصوص آینده رومرو گومز در تراکتور، توضیح داد: بازی‌های باقی مانده این فصل برای من مهم بوده و هنوز به فصل بعد فکر نمی‌کنم. پس از پایان فصل جاری، به سال آینده فکر خواهیم کرد.

وی در رابطه با وضعیت محرومیت میلاد کُر، توضیح داد: پس از اینکه فدراسیون فوتبال اتهامات میلاد کُر را به طور رسمی به ما اعلام کند، می‌توانیم تصمیم گیری کنیم. این بازیکن روز گذشته به تهران رفته بود و درخواست تجدید نظر داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 1
    امیدوارم سپاهان پیروز بشه و قهرمان لیگ بشه تا کیسه از رسیدن به جام باز ماند
    • تاجی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      0 0
      بدبخت یعنی از سرورت تاج بزرگ اینقدر سوزش داری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس