اسلامی

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: هدف از مذاکرات برجام رفع تحریم ها، دفع اتهامات علیه کشور و استفاده مردم از مزیت های اقتصادی آن است.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی روز دوشنبه در جریان سفر به لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: اساس مذاکرات برجامی برای دفع اتهامات و گرفتن بهانه از دشمن است که مرتب علیه کشور اخبار و مدارک ادعایی را مطرح می کند.

وی اظهار داشت: تحریم هایی که به این بهانه وضع شده باید با مذاکرات برجام لغو می شده است و اکنون نیز هدف از مذاکرات این است که تحریم ها لغو شود و مردم ایران از مزیت اقتصادی آن انتفاع حاصل کنند.

افتتاح فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، کلنگ زنی طرح تولید کاغذ از سنگ در ازنا، افتتاح تصفیه خانه منطقه ویژه اقتصادی ازنا، بهره برداری از پنج کیلومتر مسیر چهارخطه ازنا - شازند از برنامه های سفر محمد اسلامی می‌باشد.

همچنین حضور در گلزار شهدای الیگودرز، افتتاح پارک خانواده، افتتاح ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلنگ زنی پروژه آلیاژ فخر الیگودرز با ظرفیت هفت هزار تن و بهره برداری از طرح آبیاری نوین در سطح ۱۴۰ هکتار اراضی شهرستان الیگودرز از دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی خواهد بود.

۴۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان، هفته دولت امسال در استان کلنگ زنی یا بهره‌برداری می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    غرض از کشت گندم برداشت گندم است که کاه هم به تبع آن حاصل آید.‌ و غرض از مذاکرات بدجامی گرفتن کاپ اخلاق بید که سیب و گلابی و آب آشامیدنی هم به تبع آن حاصل آمد زنو نابین . و اکنون هدف از مذاکرات برجام رفع تحریم ها، دفع اتهامات علیه کشور و استفاده مردم از مزیت های اقتصادی آن است.
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    برجام یک مصیبت عظمی بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت به نفع ما در جریان است.خدا رو شکر
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    بار دیگر به هیچ وجه نباید زیر بار پروتکل الحاقی برویم حتی اگر تحریمها را برندارند.با خنثی سازی تحریم دلیلی ندارد زیر بار خفت بار پروتکل الحاقی برویم.برای غربیهای زیاده خواه همان پادمان کافیست.اجرای پروتکل الحاقی برای پرستیژ ابرقدرتیمان و جان دانشمندانمان خطرناک است.
  • بلبل تنها IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    بعید به نظر میاد! سود اقتصادی و منفعت شخصی حاصل نخواهد شد مگر در عمل.
  • بلبل تنها IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    چرا اول گفتن یه توافق سیاسی نظامیست؟
  • احسان CA ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    چرا؟ تحریم که به نفع ما بود
  • احسان CA ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    چرا؟ تحریم که به نفع ما بود
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    اگر هدفتون رفع تحریمهاست پس چرا تمام پیشرفتهای اساسی ومورد نیاز کشوردراین زمان ضروری را(علی الخصوص کااهک اتمی وبالستیک)را بتن،متوقف،تعلیق وپلمپ کردید وچرا باید با نصب دوربین وحضورجاسوسان استکبار صهیونیسم ونوکران وهابیشون... کشور رازلحاظ امنیتی نظامی سیاسی واقتصادی بی ثبات کردید!؟پس راه لغو تحریم با برجام وبتن کررن پیشرفتها نیست بلکه باید نفت گاز معادن منابع وذخایر منطقه مخصوصا نفت وهابیها به غرب تحریم شود ویا بازبان زور-ولاغیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس