کد خبر 1413034
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحیلگر سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

اسرائیلِ نجس و مزدوران آن

بزرگ ترین سلاح آمریکا، انگلیس و اسرائیل علیه ایران چیست؟ دو دوزه بازانی که خود را خیرخواه ملت ایران جا می زنند، اما مقاصد دشمنان را پیش می برند.

منافقین بودند که با وجود شش دهه جنایت و خیانت، آمریکا را دوست جا زدند و خواستار شراکت و توافق "برد- برد"(!؟) با او شدند. ماجرا هنگامی پیچیده تر شد که برای جا انداختن پروژه غرب، ادعا کردند دموکرات ها با جمهوری خواهان و اسرائیل فرق دارند.

اما نفاق جدید باید پاسخ می داد که اگر اسرائیل دشمن ترین دشمن است، چرا مطابق نقشه او (و آمریکا و انگلیس)، در سال ۱۳۸۸ آشوب بر پا کردند؛ و  چرا در روز قدس، شعار "نه غزه، نه لبنان" داده و صهیونیست ها را خر کیف کرده اند؟!

یا چرا هنگامی که مدافعان حرم، راه فتنه نیابتی صهیونیسم مسیحی را در عراق و سوریه بستند، به جای حمایت، به ترور شخصیت مدافعان پرداختند؟

این هنر جمهوری اسلامی است که با درایت و صبر، نقاب از چهره منافقین برداشت. جریانی که مایکل لدین (مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا)، طی دو سخنرانی در مهر و دی ماه ۱۳۸۸ درباره آنها گفت:

"روزی ما خواهیم نشست و در مورد تاریخ پنهان جنبش سبز صحبت خواهیم کرد و همه شما خواهید گفت که از سال ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) شروع شد اما من به شما می‌گویم که ما می ‌دانیم و می ‌توانیم مستند کنیم که ریشه این حرکت به اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی [سال‌های ۱۳۶۵-۶۶ شمسی] برمی‌گردد و در طول مراحل مختلف، تکامل پیدا کرده . [در ماجرای سفر مخفیانه مک ‌فارلین به تهران] ما با افرادی  از دفتر نخست‌وزیری وارد گفت‌وگو شدیم؛ از دفتر میرحسین موسوی و اطرافیانش".

موسوی، آخرین بار به نیابت از صهیونیست ها، علیه مدافعان حرم و سردار شهید همدانی عقده گشایی کرد، و حال آن که طرحان فتنه سبز، او را با نقاب طرفداری از خط امام (ره) به میدان آورده بودند.

حالا هم که دشمن، تحت فشار پیروزی های جمهوری اسلامی است، پیاده نظام اجاره ای غرب مامور شده اند مخالفت با "توافق فاقد تضمین و لغو پایدار تحریم ها" را "همسویی با اسرائیل" وانمود کنند.

رحمت و رضوان خداوند بر امام عظیم الشان (ره) که فرمود: "خود اسرائیل هم این مطلب را احراز کرده که اگر انگشتش را به بحر محیط (اقیانوس) بزند، نجس می‌شود. چون این را احساس کرده، می‌خواهد با اینکه «من کمک کرده‌ام» ایران را بدنام بکند، از باب اینکه می‌ داند که موافقت او با ایران، بدنام کردن ایران است".

منافقین مدعی اصلاحات و اعتدال، وانمود می کنند اسرائیل را شرور ترین دشمنان می دانند. جنایت های این رژیم هم بر کسی پوشیده نیست. با این حساب،  منافقین باید پاسخ دهند که چرا در فتته سبز، سنگ اسرائیل را به سینه زدند و رزمندگان مهار کننده نقشه رژیم صهیونیستی را مورد تهمت و ترور شخصیت قرار دادند؟
 

پادوهای همیشگی و مخالفان فصلی اسرائیل، توضیح نمی دهند که نسبت اسرائیل با آمریکا کدام است؟ نوچه و سگ زنجیری آمریکاست؛ یا حاکم بر آن؟

اگر نوچه باشد، که مخالفتش با توافق بی‌تاثیر است و دلیلی ندارد مقامات کاخ سفید، قبل و بعد از هر مذاکره، به تل‌آویو گزارش بدهند یا مشورت بگیرند. اما اگر صهیونیست‌ها غالب هستند، بنابراین آمریکا با هماهنگی و مدیریت صهیونیست‌ها تصمیم می گیرد.

از سوی دیگر، بسیاری از شرارت‌ها و اقدامات خرابکارانه و تروریستی علیه کشورمان به ویژه در حوزه برنامه هسته‌ای طی دهه گذشته، با هماهنگی و همکاری مشترک آمریکا و اسرائیل انجام شده است

اگر اسرائیل، مخالف مشی آمریکاست و این دو، سیاست متضاد دارند، چرا هنگام گستاخی اسرائیل، همین مدعیان دروغین اعتدال و اصلاحات، تبدیل به سپر بلای اسرائیل می‌شوند و می‌گویند این «تله تنش» است و نباید اسرائیل را مجازات کرد؟

آخرین بار، باراک راوید، خبرنگار صهیونیست فاش کرد:"موساد به طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال، به عنوان بازوی جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده می‌کند".  این، شبکه ای است که توسط علی اصغر رمضانپور (معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی) و با بودجه رژیم سعودی  اداره می شود.

برخی نشریات و خبرنگاران مدعی اصلاحات، برای  ایران اینتر نشنال، (و رسانه های دیگر منوتو، بی بی سی، صدای آمریکا و رادیو فردا) خوراک تهیه می کنند. دست پخت های مسموم و آمیخته با دروغ، رسانه هایی مانند شرق و اعتماد و انصاف نیوز و... در رسانه پادوی موساد باز نشر می شود. این همه هماهنگی تصادفی است؟

احمد پورنجاتی از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم، ۲۴ دی ماه ۸۲ در جمع نمایندگان مدعی تحصن  گفته بود «مواظب باشیم خردل زیر دُم‌مان نمالند». و بعد تعریف کرده بود:

«چرچیل از استالین پرسید شما چگونه به گربه‌ای که از خردل بدش می‌آید، خردل می‌خورانید؟ او پاسخ داد: پسِ گردنش می ‌زنیم و خردل را به زور در دهانش می‌ریزیم. چرچیل گفت: اما ما این کار را نمی‌کنیم. خردل را به دم گربه می ‌مالیم تا دمش بسوزد. آن وقت، دمش را می ‌لیسد، خردل را نیز می ‌خورد».

کسی زیر دُم منافقین خردل نمالید. اما خاصیت نفاق این گونه است که مرتکبان آن، لاجرم خود را پیش چشم ناظران خراب کنند. "یُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یَخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یَشْعُرُونَ. می خواهند خدا و اهل ایمان را فریب دهند، در حالی که جز خودشان را فریب نمی دهند، ولی درک نمی کنند".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    19 1
    بنظرم مرز بندی درحال حاضرانجام شده مکتب شهیدسلیمانی بخوبی مواضع امنیت اورانقلاب اسلامی رانشان میدهد
  • مورخ ایرانی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    2 25
    یک تحلیل دقیق سیاسی باید عاری از کلمات بی ادبانه باشد؛ این تحلیل نبود، فحش نامه بود.
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      13 1
      تحلیل بسیار خوبی در مورد واقعیت رژیم کثیف و آدمکشی که مادر باردار و جنین غیر مسلحش رو با گلوله مستقیم به شهادت میرسونه بود
    • DE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      9 1
      طرف قاتله ، با ادب بهش بگید ، لطفأ دیگه آدم نکشید. من که تا بحال نه شنیده ام و نه دیده ام با قاتلان کسی مودب حرف بزنه ،،،
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
      3 0
      وقتی جوابی برای مطالب مطروحه نداری و از افشای خباثت شان ناراحت می شوی، بهانه متن را می آوری و برای مخالف منافقین خواستار رعایت ادب می شوی!! مگر منافق حرمت دارد که چنین رعایتی را می خواهی!؟
    • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      3 0
      اولا کجاش فحش بود بعد سزاوار بدتر از فحش هستند چون که رو ندارند که خجالت حالیشان باشه . عملا مبدل به عمله گری واضح و آشکار دشمنان که دائم در رسانه های خود علیه ایران و مصالح مردم فعال هستند توقع برخورد هست
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 0
      این بی ادبی از زبان یک اصلاح طلب افاضه شده نه نویسنده
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 0
      این بی ادبی از زبان یک اصلاح طلب افاضه شده نه نویسنده
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      0 1
      این بی ادبی از زبان یک اصلاح طلب افاضه شده نه نویسنده
    • FR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      این تحلیل نبود چون تحلیل به اندازه کافی داده شده انرا که کس است یک حرف بس است.....
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    10 4
    صهیونیستهانجسنداماازانه نجستر بیرگ تربیشرفتراصلاح طلبان بیغیرتند
    • FR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 0
      دقیقا
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    ایراییل مگر نام حضرت یعقوب علیه السلام نیست؟ به جای آن از واژه رژیم صهیونیستی استفاده کنید
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      1 0
      اسراییل نام حضرت یعقوب است که شریعت حضرت ابراهیم وحضرات اسماعیل واسحاق راکه یکتاپرستی ودوری ازشرک وفسادبرای خدابودراانجام میدادند از14میلیون یهودی نزاد8میلیون یهودی مخالف حکومت فرعونی وفرعونی زاده ی صهیونیست هستند مثل دواعش که بااسلام بیگانه اند
  • DE ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    1 0
    لعنت به اسرائیل و منافقا و امپریالیست و کمونیستا و قماش دوزاری شما که کل دنیا رو به گند کشید
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      و جاسوسان کثیفش
  • US ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 3
    جدی میگی
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    4 2
    والله نجس تر و کثیف تر و پلشت تر از مقامات نظامی و سیاسی اسراییل سراغ نداریم
  • FR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 0
    آفرین ! ساده و شفاف این اصلاحطلبان ستادی خائن را به لجن کشیدید
  • سیامک ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    هرکس از اروپا پیروی کند وحتی اسمه سیاستمدارهای آنها را بیاورد و منظورش الگو قرار دادن آنها باشد محکوم به نجاست است وباید ازش پرهیز کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس