ناراحتی شدید سرمربی ترکیه پس از شکست برابر آمریکا/ سرمربی ترکیه برای ایران آرزوی موفقیت کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ترکیه پس از شکست تیمش مقابل آمریکا به شدت ناراحت بود.

به گزارش مشرق، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ که از روز جمعه چهارم شهریور با حضور ۲۴ تیم در شش گروه و در دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شد، روز چهارشنبه نهم شهریور به پایان رسید.

در پایان این مرحله تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، صربستان، برزیل، فرانسه، هلند، آمریکا، ترکیه، اوکراین، ژاپن، ایران، آرژانتین، کوبا، آلمان و تونس در رتبه‌های اول تا شانزدهم قرار گرفتند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

مرحله نخست حذفی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از روز شنبه ۱۲ شهریور آغاز ‌شد و به مدت چهار روز با هشت مسابقه در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال آمریکا در سومین دیدار این مرحله که روز یکشنبه، سیزدهم شهریور در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان برگزار شد به سختی و سه بر دو ترکیه را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

تیم ملی والیبال ترکیه در ست‌های سوم و چهارم این دیدار ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب آمریکا شد تا با عملکردی موفق با جام بیستم جهانی خداحافظی کند.

ندیم اوزبی، سرمربی تیم ملی والیبال ترکیه در پایان این مسابقه به شدت ناراحت بود. او که از عملکرد و جنگندگی شاگردانش رضایت داشت در سخنان کوتاهی اظهار داشت: ما بسیار خوب جنگیدیم. فکر می کنم باید از نظر ذهنی خود را برای تورنمنت های بعدی تقویت کنیم

وی همچنین در پایان گفت: تیم ایران هم بازی سختی با برزیل دارد. امیدوارم که ایران بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و حریف خود را شکست دهد.

تیم ملی والیبال مردان ترکیه در سال ۲۰۲۲ چهارمین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را تجربه می‌کند. این تیم در سال ۱۹۵۶ (میزبان فرانسه) در جایگاه ۲۲ قرار گرفت، در دومین حضور و در سال ۱۹۶۶ در کشور چک اسلواکی رتبه پانزدهم را به دست آورد و در سال ۱۹۹۸ در کشور ژاپن در رتبه نوزدهم قرار گرفت. ترکیه امسال بعد از ۲۴ سال دوباره به این رقابت‌ها راه یافته است و در جمع ۱۶ تیم برتر این مسابقات قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران نیز در آخرین مسابقه این مرحله از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور به مصاف برزیل می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    4 1
    انشالله ایران ۳ برزیل ا
  • حمیدخان IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    مشکل اصلی تیم ایران ؛ عدم تشخیص ارنج اصلی تیم توسط عطایی و ضعف همیشگی بچه ها در سرویس است ، وقتی در مسابقات قبلی از حریف عقب می افتادیم به دلیل عدم مهارت در سرویس قادر به جبران امتیازات از دست رفته نبودیم
  • حمید کلباسی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    عیبی یوخ ؛ افندی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس