ای کاش انتظاراتمان از والیبال اندازه فوتبال بود/ قدر نسل جدید تیم ملی را بدانیم

مربی والیبال ایران گفت: در جام جهانی فوتبال همه با یک برد ایران خوشحال می‌شوند؛ اما در والیبال با کسب ۲ پیروزی هم انتقاد می‌کنند و ای کاش اندازه فوتبال از والیبال انتظار داشتیم.

به گزارش مشرق، آرش صادقیانی در گفت‌وگویی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی اظهار داشت: خوشبختانه در ۲ بازی دشوار مقابل آرژانتین و مصر پیروز شدیم. آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو است و واقعا تیم بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود. بازی با تیم مصر هم همیشه برای ما یک چالش بود؛ اما تیم ملی ایران موفق شد هر ۲ تیم را مغلوب کند.

وی افزود: مقابل هلند که یکی از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد مغلوب شدیم و این باخت هم طبیعی بود. چون همه تیم‌ها دچار نوسان می‌شوند. فراموش نکنیم تیم کم‌تجربه‌ای داریم و شکست مقابل هلند به خاطر این کم‌تجربگی بود. ان‌شاءالله مقابل برزیل بتوانیم در وهله اول بازی خوبی انجام دهیم و اگر این اتفاق بیفتد می‌شود به پیروزی در این بازی هم امیدوار باشیم. بچه‌ها باید راحت بازی کنند و نباید فشاری روی آنها ایجاد کنیم.

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران تصریح کرد: آینده از آنِ ملی‌پوشان فعلی تیم ملی است. باید قدر نسل جدید تیم ملی را بدانیم. در جام جهانی فوتبال همه با یک برد ایران خوشحال می‌شوند؛ اما در والیبال با کسب ۲ پیروزی هم انتقاد می‌کنند و ای کاش اندازه فوتبال از والیبال انتظار داشتیم.

صادقیانی عنوان کرد: ان‌شاءلله تیم ملی بتواند در رقابت‌های قهرمانی جهان بهتر از دوره پیشین این رقابت‌ها نتیجه بگیرد. هر چند تا الان هم عملکرد قابل قبولی داشته است. قطعا هدف کادرفنی و بازیکنان تیم ملی کسب بهترین نتیجه است.

مربی تیم ملی نوجوانان در پایان در خصوص وضعیت پشتوانه‌سازی در والیبال ایران خاطرنشان کرد: خداراشکر در رده‌های پایه خیلی خوب کار شده و قطار پشتوانه‌سازی روی ریل افتاده است. ان‌شاءالله در آینده شاهد حضور بازیکنانی هم از تیم نوجوانان و هم از تیم جوانان در تیم ملی بزرگسالان باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    4 0
    ما از تیم ملی والیبال انتظار داریم با دقت و تمرکز بالا حداقل کم اشتباه جلوی برزیل ظاهر شود. سرویسها و ابشارهایش موثر وارد زمین حریف بشوند و برنگردند!
  • ... IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 0
    انصافا باید از این فوتبال بدرد نخور کم کنن بدن والیبال کشتی عزیزان بی ادعای پارا المپیکی این فوتبال حتی نتونسته به مرحله دیگه جام جهانی صعود کنه بااین پولها میشود استعدادهای زیادی در همه رشته ها پیدا کرد پرورش داد
  • رضا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    0 0
    پول خرج فوتبال حرامه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس