جدال ایران و برزیل یکی از بی‌رحمانه‌ترین مسابقات قهرمانی جهان است/ شکل برگزاری رقابت‌ها ایراد دارد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: حذف ۳ تیم از بین ایران، برزیل، ژاپن، فرانسه، صربستان و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان در شان این رقابت‌ها نیست.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در گفت‌وگویی در خصوص مصاف تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: بازی ایران و برزیل و همچنین دیدار ژاپن و فرانسه و جدال صربستان و آرژانتین جزو بی‌رحمانه‌ترین مسابقات قهرمانی جهان است که در این مرحله هر کدام از این تیم‌ها حذف شوند نشان‌دهنده مدل نامناسب برگزاری قهرمانی جهان است و ایراد دارد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: همه این تیم‌ها از قدرت‌های حال حاضر والیبال جهان هستند که حذف هر کدام از آنها در این مرحله شایسته مسابقات قهرمانی جهان نیست.

وی درباره اینکه نتیجه بازی ایران و برزیل را چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: برد و و باخت هیچ کدام از این دو تیم قابل پیش بینی نیست. ایران برای ارائه یک نمایش خوب از والیبال پا به میدان خواهد گذاشت و مردم بازی زیبایی از بلندقامتان خواهند دید و فرزندان ایران عزیز تلاش خواهند کرد بهترین عملکرد را داشته باشند.

داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم خوب کشورم تقاضا دارم ملی‌پوشان والیبال ایران را برای این بازی مهم دعا کنند.

دیدار تیم‌های والیبال ایران و برزیل فردا (سه‌شنبه) ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تغییر کیروشی به نفع نکونامی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    نکونامو بذارین سرمربی به جای عطایی تا صد سال دیگه بریم عقب تازه پاتوسیرو هم بیارید والیوال تا ناکامی و شکستهای داورزنیو کامل کنه*****

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس