کد خبر 1415178
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
سورپرایز ویژه تیم ملی والیبال برای جدال بزرگ

محمدجواد معنوی‌نژاد در تمرینات تیم ملی والیبال بسیار آماده نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران سه شنبه شب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف برزیل خواهد رفت. شاگردان بهروز عطایی در گروه خود بعد از هلند در جایگاه دوم قرار گرفتند، درحالی‌که برزیل با اقتدار و صدرنشینی به جمع ١۶ تیم نهایی راه یافت.

بر خلاف انتظار محمدجواد معنوی‌نژاد در مرحله گروهی فرصت خاصی برای بازی پیدا نکرد و به جز چندباری که برای دفاع روی تور به زمین آمد، توسط بهروز عطایی به کار گرفته نشد. در حقیقت سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت که بیشتر از امیرحسین اسفندیار و مرتضی شریفی در کنار میلاد عبادی‌پور استفاده کند.

سورپرایز ویژه تیم ملی والیبال برای جدال بزرگ

با این حال محمد جواد معنوی‌نژاد همچنان در تمرینات با آمادگی قابل توجهی حاضر می شود. این ستاره والیبال ایران می تواند سورپرایز تیم ملی در مسابقه سه‌شنبه شب برابر برزیل باشد. با توجه به این که معنوی‌نژاد کمتر به بازی گرفته شده شناخت زیادی نسبت به او وجود ندارد و اصلا بعید نیست که در تقابل با برزیل در ترکیب شروع‌کننده عطایی قرار بگیرد.

در تمرینات روز گذشته تیم ملی والیبال نیز شاهد یک موضوع جالب بودیم. بازیکنان برای مسابقه درون تیمی به دوگروه تقسیم شده بودند که محمد جواد معنوی نژاد در بین بازیکنان تیم اصلی مشاهده می‌شد.

سورپرایز ویژه تیم ملی والیبال برای جدال بزرگ

در یک سمت زمین که قاعدتاً تیم اصلی ایران را تشکیل می‌داد بازیکنانی نظیر علی اصغر مجرد، محمد طاهر وادی،  میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت پور، امین اسماعیل‌نژاد و  البته محمد جواد معنوی نژاد حضور داشتند.

البته تمرینات گروهی نمی تواند معیار مطمئنی باشد اما اصولاً مربیان در بازی های درون تمرینی برای هماهنگی ببشتر ترکیب اصلی خود را در کنار هم قرار می‌دهند و اصلا بعید نیست که با توجه به این مسئله شاهد حضور معنوی‌نژاد در ترکیب شروع کننده ایران برابر برزیل باشیم. بنابراین همانطور که گفته شد احتمالا این بازیکن خوش پرش سورپرایز ایران برابر برزیل خواهد بود.

سورپرایز ویژه تیم ملی والیبال برای جدال بزرگ

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    2 5
    خاک بر سر عطایی که7امتیاز از هلند جلو بود و باخت حالا باید با برزیل نامدار بازی کند میتونست هلند را ببرد و با اوکراین بازی کند
    • سعید DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      هیچ وقت در تورنومنت‌های جام جهانی و المپیک قدرت بردن برزیل رو ندارشتیم. این تیم هم تجربه میدان بزرگ نداره و تمرکزشون زیر فشار به هم میریزه. شما نمی‌خواد کاسه داغ‌تر از آش بشی. قطعا اگر مافیا بازی یه عده نبود الآن این تیم قدرت رویارویی با هلند و برزیل را داشت. پس ببند در گاله رو.مربی وطنی را تخریب نکن پول بگیر دوزاری
  • سعید سام مشهد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    6 2
    بهترین تیم آسیا ایرانه
  • جواد جوادی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    به خاطر تنگ نظری ها و حسادت های درون تیمی، معنوی نژاد هیچ وقت نتونست به جایگاه واقعی خودش برسه. خدا پشت‌ و پناه و یاورش باشه
  • م.ر IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    ادبیات ورزشی نیست ، یعنی چی ، بیرون گود نشستید میگید لنگ کن ،،،، ۱۶تا تیم اومدن برای بردن ، هیچکسی باورش نمیشد تا رده بیان بالا،،، خدا قوت دلاور مردان ایران زمین ، ببر های ایرانی ،،رئیس فدراسیون ، مربی ها وبازیکنان نسل جدید عالی بودید، برد و باخت ذات بازیه ، کافیه از موقعیتها به درستی استفاده نکنی،، همینکه جزء ۱۶ تیم شدید احسن داره.🌹🌹🌹🌹❤❤❤
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    میثم صالحی چرا دعوت نشد.سرویسهاش عالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس