کد خبر 1416638
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
قاچاق

در یک اقدام اطلاعاتی مشترک به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ۷۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خارجی کشف و ضبط شد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان زیراهی افزود: با هدف مبارزه با پدیده قاچاق در دریا به ویژه قاچاق سوخت سازمان یافته که یکی از اولویت‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمایت از تولید ملی و پویایی اقتصاد است، در یک اقدام اطلاعاتی مشترک به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ۷۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور خارجی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این شناور قصد داشت محموله سوخت را به کشورهای دیگر حمل کند و تحویل دهد که در ۶۰ مایلی سواحل کشور توقیف شد و ۷ خدمه آن که خارجی هستند، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: ارزش سوخت توقیفی که از نوع گازوئیل است ۲۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار زیراهی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون یک میلیون و ۵۵۵ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال توقیف شده و ۲۴ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    1 1
    شمایی که میگی دوره جنگنده تموم شده پس چرا این همه کشورها دنبال خرید جنگنده به روز هستن مگه میشه با پهباد به رهگیری جنگنده دشمنی رفت که در ارتفاع خیلی زیاد به حریم هوایی کشور وارد میشه حرفی میزنی آدم شاخ در میاره تازه ترکیه هنوز با اون نیروی هوایی قوی باز هم به آمریکا سر خرید دوباره اف ۱۶ التماس میکنه
  • جواد جوادی IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 1
    این همه سوخت را کی به اینها داده؟؟؟؟ مگه با کارت سوخت و ده‌ لیتر و بیست لیتر میشه این‌همه سوخت جمع کرد؟؟؟ چرا اون‌اصلیه که به اینها سوخت داده را پیدا نمی کنید؟؟؟
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      0 0
      از کجا میدونی پیدا نکردن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس