جزییات توقیف نفتکشی که سرشبکه قاچاق سوخت در خلیج فارس بود/ دستگیری 21 خدمه+فیلم و عکس

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در خلیج فارس توسط رزمندگان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه کشف و توقیف شد.

به گزارش مشرق، سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ظهر امروز اظهار کرد: کشف و توقیف شناور حامل قاچاق سوخت در این مرحله با رصد و اشراف اطلاعاتی هوشمندانه توسط رزمندگان منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران در موقعیت آبراه تنگه هرمز از یک نفتکش متعلق به یک کشور خارجی انجام شد.

جزییات توقیف نفتکشی که سرشبکه قاچاق سوخت در خلیج فارس بود +فیلم و عکس

وی با اشاره به اینکه نفتکش مذکور با هماهنگی مقام قضایی توقیف شده است، گفت: در این رابطه ۲۱ نفر خدمه نفتکش متخلف  دستگیر و به مقام قضایی ارجاع شدند.

سردار غلامشاهی افزود: این نفتکش، سر شبکه یک باند قاچاق سازمان یافته است که سوخت را از شناورهای سبک دریافت می‌کرد.

فرمانده منطقه یکم نیرودریایی سپاه پاسداران گفت: این نفتکش متخلف تحت نظر رصد اطلاعاتی هوشمندانه قرار داشت و بعد از تحویل کامل سوخت قاچاق از شناورها ، توسط دلاوران  از جان گذشته  منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف گردید.

دریادار دوم پاسدار غلامشاهی افزود: حجم سوخت قاچاق در این نفتکش معادل حدود ۱۱۰ شناور سبک و پنج هزار و ۵۰۰ وانت نیسان تخمین زده می شود.

جزییات توقیف نفتکشی که سرشبکه قاچاق سوخت در خلیج فارس بود +فیلم و عکس

جزییات توقیف نفتکشی که سرشبکه قاچاق سوخت در خلیج فارس بود +فیلم و عکس

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: با توجه به تأکید سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه مبنی بر برخورد جدی و قاطع نیروی دریایی سپاه با قاچاق سازمان یافته و مخرب اقتصاد کشور، همه ما برای اجرای کامل این مأموریت آماده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    فرض کنید که قاچاقچیان موفق شده بودن و این همه لیتر سوخت از منابع ملی ایران دزدیده و در رفته بودن ، حالا که شما موفق تر بودین و مانع از قاچق سوخت شدین و نفتکش را توقیف کردین سوخت را تخلیه کنید و کشتی را ضبط و بغنیمت دربیارین وبه هیچ عنوان پس ندهید
  • هاشمی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 0
    کافیه برید بندر عباس تا بفهمید سر شبکه کیه ملت را مخمل حساب نکنید کدوم مردم میتونه از ساحل به دریا لوله کشی بکنه خواهشن به جای ماله کشی اینها را بی ابرو بکنید برادر و داماد مسئولان بلند پایه...
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    اوراق باید گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس