کد خبر 1418352
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
حقانی خواستار بازگشت افغان ها به کشور شد

سراج الدین حقانی اعلام کرد که طالبان به فرمان عفو عمومی پایبند است.

به گزارش مشرق، سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله طالبان با یک پیام صوتی از همه افغان‌های بیرون از کشور خواست تا به کشور برگرددند.

حقانی تاکید دارد که گروه طالبان بر فرمان "عفو عمومی" همچنان پایبند است.

سرپرست وزارت داخلی طالبان افزود که اگر کسی به او باور ندارد، می تواند به رهبران شان مانند کرزی، عبدالله و حکمتیار اعتماد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 31
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خلیج پارس iran IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    18 6
    طنز تلخ تاریخ اینجاست که : سراج الدین حقانی رئیس کل تروریست های وهابی چقدر روشنفکرانه سخن گفته عفو عمومی داده به همه افغانستانی ها !!! افاغنه گرامی با همین عفو عمومی حقانی به سرزمتین خویش افغانستان بازگردید کشورتون به شما بزرگان و اساتید نیاز دارد، وطن داران بشتابید بسوی وطن خویش اوغانستان !
  • لعنت خدا بر امریکا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 1
    اخر این اسم کشور است. تعدادی از اساتید ادبیات جمع بشوند در کابل و اسمِ دیگری بر این مُلک بگزارند/ افغانستان یاد غم و ناله و بیچاره گی .... می افتد/ همان هایی هم که هستند می خاهند فرار کنند کدام عفو عمومی یک روز به هزاره ای ها یک روز شیعیان یک روز دانشجویان یک روز رسانه ها یک روز داروخانه .....ها واقعا سیه روزتر از مردم افغانستان که در مشت این زورگویان اسیر هستند و در این زمانه این چنین خوف جان دارند وجود دارد. یا امان الخائفین
    • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 0
      قوم پشتون یا پختون یا اوغان که در واقع کوچی هستند و متعلق به خراسان نیستند از سمت سلیمان کوه در پاکستان و هند به این منطقه کوچ کردند نام قوم و قبیله خویش را بر این منطقه نهادند اوغانستان ! حتی پرچم این کشور هم متعلق به قوم پشتون ! متاسفانه در طول این دو قرن گذشته که این بخش از ایران بزرگ با توطئه انگلستان تجزیه شد و کوچی های پشتون این منطقه رو تحت کنترل خویش در آوردند هیچ حق و حقوقی برای دیگر مردمان و ساکنین اصلی این خطه قائل نبودن و نیستند .. به شدت فارسی ستیز، ایرانستیز، شیعه ستیز، هرگز اقوام غیر پشتون نباید در حاکمیت این کشور مصنوعی صاحب قدرت و حاکمیت باشند ، قدرت همواره باید در دست پشتون ها باشد این قانون نا نوشته این سرزمین سوخته افغانستان است ..
  • ... IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    1 1
    این مردک حتی توانایی تکلم به زبان فارسی رو هم نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس