کد خبر 1418852
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
درگیری

یک زن در خصوص پوشش نامناسب به ۲ نفر خانم بدحجاب تذکر داد که با چاقو فرد محجبه ناهی از منکر را مصدوم کردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته ساعت ۱۴:۲۰ یک زن در خصوص پوشش نامناسب به ۲ نفر خانم بدحجاب تذکر داد که آنها با چاقو فرد محجبه ناهی از منکر را از ناحیه سر مصدوم کردند.

اورژانس با حضور در محل حادثه به مداوای فرد صدمه دیده پرداخت.

همچنین هر دو نفر ضارب دستگیر شده و به کلانتری۱۵۹ بی‌سیم منتقل شدند.

امید می‌رود با برخورد مناسب با عوامل این نابهنجاری درس عبرتی برای استفاده کنندگان از سلاح سرد رقم بخورد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 309
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 54
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    تنش و دوقطبی در جامعه در باره مسائل فرهنگی خیلی زیاد شده متاسفانه و ریشه ش در ایجاد شبکه های اجتماعی و کنش ها نوظهور مجازی بین مردم هست
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      واسه همین دشمن 300 شبکه ضد ایرانی راه اندازی کرده. معاویه هم طی 40 سال حکومتش همین کار رو می کرد. طوری که موقع ضربت خوردن حضرت علی (ع) مردم شام با تعجب می گفتند «این کافر تو مسجد چکار داشته؟!». الان هم از نظر مشتی هالو باقالی حکومت ایران ستمگر و رژیم آمریکا حامی حقوق بشره!! لابد از زانوی پلیس روی گلوی جورج فلوید فهمیدن! بارالها آیا افزایش هوش الاغ ها مقدور نیست؟!!
    • دادا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      دادا ریشه اش در اختلاسها هست حاشیه نرو.
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      موافقم. ضمن این که مرگ این خانم بهانه ای است برای لاشخوران داخلی و خارجی برای حمله به جمهوری اسلامی وگرنه همین دیروز یکی از ماموران نیروی انتظامی ناجوانمردانه ترور شد و هیچ صدایی از این جماعت درنیامد
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      10.13 اختلاس چه ربطی به حرومزاده ها داره با چاغو ادم میخان بکشن
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      لاشخور لات ها و اراذل اوباشی مثل تو هستند که با لات بازی و عربده کشی و جنایت و بغل کردن ناموس مردم و کشتن دختر بچه ها آب رویی برای اسلام نگذاشتند
    • ثريا IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      66 29
      اينها واقعاً زن و دختر هستند يا اراذل و اوباش چاقو كش و در ظاهر زنان بد پوشش و بد حجاب و قمه بدست ...؟؟؟!!!
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      36 16
      دادا ریشه در منافقین و قر کمر بعضی ها هست حاشیه نرو
    • DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      34 14
      مقصر صدا و سیما ست.
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      29 21
      به نظرم یک نادان یا نفوذی پیشنهاد برخورد سخت در زمینه حجاب داده و تونستن مسئولین را راضی کنند در نتیجه دو قطبی شدید و این برخوردها در جامعه زیاد شدن که خواست دشمن است
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      64 57
      مردم باید از خودشون دفاع کنم وگرنه توسط گشت ارشاد کشته می شن
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      20 14
      با بررسی کامنت ها مشخص میشه اکثریتش توسط منافقین کفتار صفت اسقاطیلی نوشته شده که بوی خشونت از آنها به مشام میاد و میخواهند قیام مسلحانه سال ۶۰ را کاریکاتوری باز نمایی کنند، وقتی میگیم منافقین مترسک بدشون میاد که به نگید منافق ما آزادی‌خواه هستیم ولی در کمپ خودشون در اشرف گور به گوری، لیبرتی و حالا تیرانا همه زنها محجبه با لباس کلفت و گشاد هستند و همه شان فقط ناموس خواهر مریم بودند و فقط در حوض خوشبختی اون می‌توانستند آرایش کرده و لباسشان را دربیاورند پس تریپ آدم به خودتون نگیرید.....
    • پسر IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      23 27
      لا اکراه فی الدین
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      25 18
      ۱۲:۳۶عاقبت همه کسانی که مقابل قانون بایستند سقط شدنه اینو مطمئن باش
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      17 11
      اینها از همان قماش هند جگر خوار هستن اخه حمله با چاقو ؟
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      17 7
      به پسر خدا گفته لا اکراه فی الدین نگفته لا اجبار فی الدین!
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      11 7
      چرا مدافعان حقوق زنان خفه شدند؟ مگر این ماهی از منکر زن نبود؟
    • الیاس IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      13 13
      آیا نمی بینیم جوامع غربی که حجاب را از دست دادند چقدر گرفتار زنا و تجاوز به زنان و آمار زیاد حرام زاده شده اند. ترکیه هم پر از معضلات اجتماعی و اخلاقی. اگر در ایران قانون حجاب برود چند سال دیگر ایران هم مثل آنان می شود و جامعه بسیار فاسد.
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 3
      آندری آندریویچ اسمیرنوف سفیر شوروی در ایران وقتی بعدها سفیر ان کشور در ترکیه شد در نامه ای به جانشین خود نوشت ایجاد اختلاف بین مردم سیاست بریتانیا است اما ما با دامن زدن به آن حکومت ایران را کنترل می کنیم.
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 3
      دوقطبی سازی از اجرای قانون نمی گذرد از لجن پراکنی عده ای در رسانه و گوش به فرمان عده ای نادان می گذرد
    • ذره بین IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 1
      ریشه اش؟!
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 2
      داداخانم تو منقلتو بچسب!!!
  • بنده خدا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    چرا از این خانمهای مومن و محترم پشتیبانی نمیکنید و از بعضی از این خانم های بد حجاب و پست و کثیف و هرزه پشتیبانی میکنید و ارزشهای دینی را زیر سوال میبرید.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      زمان انتخابات هم همین چیزارو میگین؟؟؟
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      تو الان بگو با زنی که به اصطلاح سلاح سرد حمل و استفاده میکنه میشه زن چاقوکش چیکار باید کرد!!
    • منتظر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      35 8
      چون از اونا بهشون نفع میرسه نه از خانمهای عفیفه و محجبه و نجیب
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 5
      همه مثل تو نیستن
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      21 13
      دم این شیر زن گرم.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      18 17
      دخالت نکنن.مگه ما نیستیم خودمون چادری هستیم ولی کاری به دیگران نداریم
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      15 6
      ببین اولا هر کی روسری نداره هرزه نیست،دوما تن فروشی و هرزگی از روزی شروع شد ک دسته پدران رو بستن خانه نشین شون کردن فقر رو وارد جامعه کردن اجنبی افغانی رو وارد کشور کردن اینها کار و بازار ایران رو اشغال کردن در نتیجه ایرانی ها منزوی شدن و مجبور شدن ناموس بفروشن،قابل توجه حضرات شبها برید کنار خیابون ببینید چ خبره،خب چشمتون و روی اصل فساد بستید دنبال ه چیزهای واهی میگردید،پس شما نمیخاید مشکلی حل بشه ک هیچ هر روز مشکل هم ایجاد میکنید
    • پاسخ به عبد الشیطان IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 9
      تو بنده ی شیطانی !
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 1
      دخالت نکردن از سیستم تفکری غرب هست که می گویند تا آن جامع نابود شود ولی اسلام این را نمی گوید
  • فاطمه IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    تنش در بین مردم تیشه به ریشه جمهوری اسلامی میزنه با زور نمیشه کاری کرد باعث ایجاد تفرقه و نفرت بین مردم شدید
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      شما میگی با زن بدحجابی که چاقوکشی هم می کنه چکار باید کرد؟
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      94 26
      تا وقتی جمهوری اسلامی فرهنگ نحس غربی وارد می کند هیچ چیزی درست نمی شود هیچ بدت هم می شود نمونه آن همین زن ها که گستاخ شدن و شرور شدن آن وقت آقایان دنبال کرامت زن هستند کرامت چی؟ کرامت را خودتان از بین بردید با تقلید از غرب وقتی خواستید مانند مردان کنید آن ها را
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      11 15
      اون چیزی که من میبینم اختلاف بین دو گروه تند رو هست. مردم عادی زیاد درگیر این مسائل نمیشن و باهم خوبن
  • فاطمه IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    رفتار اینها از نظر من که محجبه و نمازخون هستم اصلاا شایسته و درست نیست همینها باعث نفاق و دشمنی در بین مردم شدند و کشور رو دچار چند دستگی کردند با زور و کتک هیچی درست نمیشه اگه امام علی علیه السلام هم بود آیا مثل شما رفتار میکرد؟ حضرت فاطمه ی زهرا ( سلام الله علیها ) اینقدر ادعا نداشت که این خانوم های شاغل در نیرو انتظامی و این بگیرو ببندها ادعا دارند و با وحشی گری با جگرگوشه های مردم برخورد میکنند ،تا کی میخواید ادامه بدید کشور رو نابود کردین همین امثال شما، شما دشمن نظام هستید دشمنان اصلی شما هستید
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      الان اونی که تذکر داده مگه مامور بوده؟ اصلا اونی که چاقو کشیده کی بوده؟ انگار دقیقا تنظیم شدید یه چرتی رو زیر هر خبری بنویسید بدون توجه به اصل خبر مشخصه یا رباتید یا دیگه مغز ندارید
    • ایرانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      شک ندارم تو نه نماز خونی، نه چادری هستی و نه حتی خانم!!! که اگه بودی اولین دغدغه ات انحراف و مشکلات روحی و روانی و رفتاری نوجوانان و جوانانی بود که بخاطر قرار گرفتن در محیط آلوده به تحریک و هوسرانی میشد نه حمایت از کسانی که دانسته یا ندانسته در حال بازی در زمین دشمنان دین هستند! در ضمن منافقینی چون تو نباید اسم علی(ع) را بزبان بیاورند چرا که آن حضرت توسط تفکرات امثال شما به شهادت رسید مجتهدین خودخوانده بیسوادی که نه دیندارند و نه دین شناس! فقط دنبال نمایشند یکروز با دینداری روز دیگر با حمله به دین!
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      79 23
      تو یک مزدور مافیای سیاسی اقتصادی هستی که برای سواری گرفتن و چپاول اموال مردم، فساد را ترویج میکنه!(یهود سابقه ۳۵۰۰ساله در منحرف کردن جوامع دارد).
    • شهاب IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      79 23
      خانوم نماز خون بقول خودت این مملکت یا اسلامی هست یا نیست اگه هست قران واسه همه اومده نه واسه یه عده ... شما بخاطر نوع تفکر خودتون دارید یواش یواش امامان رو هم مث خودتون یجور دیگه نشون میدید که نمیشه گفت . ولی آیه حجاب برای تمامه زنها اومده و به صراحت به زنان گفته اینکارو انجام بدید حالا تو میگی نماز میخونی ولی یجور دیگه میخای دین رو تحریف کنی به نفع خودت بماند حالت دوم ایران یه کشور غیر اسلامیه که باید تکلیف خودشو بااین حجاب مشخص کنه یا باشه یا نباشه بنده گشت ارشاد رو نه تایید میکنم نه رد ولی چاقو کشی رو هیچ کسی تایید نمیکنه ضمنا دوستان کامنت گذاشتن جامعه داره به سمت دو قطبی پیش میره اصلا اینجوری نیست تو تاریخ چند هزار ساله ایران زنان ایران همیشه حجاب داشتن حتی حجاب زرتشتیت از اسلام بسیار سخت تر بوده بجز زمان پهلوی همیشه زنان جامعه ما حجاب داشتن البته بنده نه تایید میکنم حجاب رو نه رد ولی اینکه یه نفر خودشو نماز خون و مسلمان جا بزنه بعد بیاد ایات قران رو نادیده بگیره یکم بنظرم ....بازیه انشالله جامعه ما با بهترین عملکرد زنانش بتونه بهترین راه رو انتخاب کنه
    • حاج کاطم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      31 19
      از حاج کاطم به شهاب .برادر برای ما روشن بفرما این صحبتی که کردی زنها طبق اسلام باید حجاب داشته باشن این باید خبری هست یا اجباری و همچنین با آیه لا اکره فی الدین در تناقض هست یا نه ؟ چون مفسر هستی میپرسم ، دوم اینکه اگر شما زن ایرانی مسیحی یا یهودی یا زرتشتی دیدی شامل این قانون میشوند یا نه؟ سوم اینکه کدوم اسلام ؟ اسلامی که در نهج البلاغه اومده یا اسلامی که بر اساس تفکر ما شکل گرفته؟ دزدی اختلاص آقازاده بی تقوایی شعبون بی مخ ها لمس ناموس مردم و...؟ کدام اسلام مد نظرتون هست؟
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      14 16
      مطمئنی محجبه و نماز خونی؟!!!!!
    • سید IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      16 17
      به حاج کاطم: مغلطه نکن، لا اکراه فی الدین درباره اصل دین هست و اعتقادات اساسی که باید با عقل و اختیار بپذیری، نه اینکه در مورد تک تک احکام هم بگی: لا اکراه فی الدین، هرکس دلش نخواست نپذیره. ضمن اینکه این قانون کشوره و همه کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند باید به قوانین احترام بذارن. احترام به قانون در همه جای دنیا پذیرفته است و ربطی به دین و آیین نداره، هر کی ادم باشه این رو قبول داره.
    • عبدالله IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      20 12
      ١٢:٠٤@ حاج کاطم باید یعنی باید. اگر نمی‌فهمی کمی توضیح میدهم تا دیگر روی بدیهیات بحث نکنی: قرآن کلام الله مجید است و آیۀ حجاب [نور ٣١] امر خداست. خدای والا فرمان میدهد نه پیشنهاد. شاهنشه هستی آنقدر والاست که فرضاً پیشنهادش هم بایستی امر تلقی شود. چون یکطرف خالق است و دیگری مخلوق، یکطرف رازق است و دیگری مرزوق، یکطرف مالک است و دیگری مملوک و یکطرف حاکم است و دیگری محکوم. پس آنچه میماند باید است و باید هم باید است. حجاب باید رعایت شود وگرنه لا اقل مثل روزه‌خوری هنجارشکنی است و ٣٠ ضربه تعزیر دارد که اگر اجراء شود، بزهکاران طلبکار نمی‌شوند. امّا «لا إکراه فی الدین» [بقرة ٢٥٦] مربوط به چاردیواری اختیاری است نه آداب اجتماعی. درون خانه‌ات هر غلطی کردی کسی کاریت ندارد، بیرون ولی بالعکس اگر هنجارشکنی نمودی همۀ بندگان خدا باهات دشمن میشوند حتّی اگر تذکرت ندهند/ نفرینت نکنند. هیچکس از هنجارشکنی خشنود نمیشود مگر واقعاً منافق مریض‌القلب باشد. از اینها گذشته، گیرم خواب‌نما شدم سر از لاس‌وگاس در آوردم و به اولین زنک بی‌حجاب گفتم روسری پوشد. اینکه حد اکثر پیشنهادی بیجاست؛ متلک/ توهین که نیست تا جوابش چاقوکشی باشد. حتّی اهانت هم چاقوکشی را توجیه نمیکند: پلیس لاس‌وگاس هم با اینکه موافق ارشاد نیست البته هرگز چاقوکشی را برنمي‌تابد. حکم چاقوکش هراس‌افکن هم در بلاد اسلام اعدام است [أحزاب ٦١]. هرکس خوشش نمیاد هری ... اینجا مملکت امام زمان (عج) است و ملّت شهیدپرور بخاطر برقراری شریعت قیام کردند گرچه به مقصد نرسید ولیک دیگر اینقدر خر نمی‌شویم تا دین و اخلاق را هم به رهزن دنیا بخشیم: قرار نیست بخاطر چندتا بی‌نماز درب مسجد بسته شود. معممین سیاسی/ مراجع تقلید هم اگر فردا ریش تراشیده بطر عرق نوشان گیتار بنوازند هم ککمان نمی‌گزد. از قبل از کودتای سقیفه تا بعد از این انقلاب همچنان بر دین اهلبیت پیمبریم (س). و السلام
    • حجت IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      6 10
      درازگوش خودتی، بدبخت بیچاره. امر به معروف و نهی از منکر واجب شرعیه. برو پوشکتو عوض کن پلشت صندلیو کیسو مانیتورو به .... کشیدی
    • حاج کاطم IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      11 18
      از حاج کاطم به منتقدان ، صحبت هایتان را شنیدم و آگاه شدم ، و از تفکر شما آگاه گشتم ، اگر رسول الله که قرآن ناطق هست را الگو قرار دهیم میفهمیم که خداوند به خلق عظیم ایشان اشاره میکند و امتداد پیامبر اهل بیت ایشان هستند اما تفکر شما تفکری شبیه خلیفه دوم مسلمین هست . یکم نرم شوید تا در جان مخاطب فرو روید،اگر قرار بر زور بود خداوند شیطان را بزور بنده مخلص خود میکرد ، در ضمن ما قوانین کشورمون باید براساس دین باشد یعنی چه قانون قانون است باید بپذیریم ،انقلاب کردیم تا قانون قانون اسلامی باشد ، درضمن دلشکستگی مردم جای دیگر است ( اختلاص ،بی تقوایی،شعبون بی مخ ها،لمس نامحرم و..) آب در هاونگ نکوبید آبروی شیعه های واقعی علی علیه السلام را بیشتر نبرید ،جالبه بجای گیر دادن به زنها چرا مانتوی بیحجاب تولید میشود؟ اگر جلوی تولید بیحجاب را بگیرید کسی بیحجاب میماند؟ یا هدف چیز دیگریست، بسلامتی مشرق بفرس صلوات محمدی پسند
    • شهاب IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 7
      در جواب حاج کاظم که سوال کردند بنده بدترین کار رو مغلطه میدونم که نوعی دروغ هست اشاره کردند به لا اکراه فی الدین و با همین یه جمله قران میخان بگن استغفرالله امامان و پیامبر نسبت به حجاب سختگیر نبودن برادر عزیز اول اینکه تو قران گفته لا اکراه فی الدین و در ادامه همین ایه گفته قد تبین رشد من الغی فمن... خب آیه کامل تو قران سوره بقره هست جزو ایات الکرسی محسوب میشه برو کل ایه رو ترجمه ش رو بخون بعد بیا ...بگو نصف ایه رو نوشتی پس نصف دیگش کو چرا مغلطه میکنی عزیز من خواستم ترجمش رو بنویسم دیدم بهتره خودت بری بخونی بهتره در مورد زرتشت و مسیحیت ویهود هم برادر عزیز من اگه قرار بر حجاب زرتشت باشه من وجنابعالی توان خرید لباس پوشیده ای که اشو زرتشت گفته برای حجاب زن رو نداریم چون اونقدر پارچه باید زنها بپوشن که همه مردها ورشکست میشن منظورم میزان پوشش اونا خیلی سختگیرانه تره بقیه ادیان هم حجاب داشتن ودهنوز تو کلیساها و کنیسه ها رعایت میکنن حالا جامعه سکولار میگه نیاز نیست بخودشون مربوطه فرمودین اختلاس و دزدی و.... اولا لعنت به هرچی آدم دزد و بیشرفه که از بیت المال مردم نجیب ایران اختلاس میکنه دوما حجاب چه ربطی به اختلاس داشت بنده گفتم اگه جامعه اسلامی هست خوب باید حجاب باشه اگه اسلامی نیست اول دیگه مردم تکلیفشون رو مشخص میکنن و این تصمیم جمعی یک ملت هست اعم از مرد و زن خداوند ریشه نفاق و دورویی رو از این مملکت خشک کنه
    • حاج کاطم IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      9 13
      از حاج کاطم به ۲۰۵۲ ،عزیزم نامحسوس داری تهمت میزنی ،بی شک اگر پیرو مکتب ناب محمدی بودی مبفهمیدی قاضی خداست ، خداوند یه عقلی به عامران امر به معروف بده یکم روانشناسی یاد بده یکم جامعه شناسی یاد بده یکم انسان شناسی یاد بده یکم موقعیت شناسی یاد بده که کاری نکنند که زنان پاک چادری نتونن از خشم مردم بیرون رفت و آمد کنند یکم عقل عطا کنه که کاری نکنند محجبه ها با استرس و نگاه تیز مردم رفت و آمد کنند ،البته شماها هر گندی ک بخواین میزنین میزارید پای آزمایش الهی،، چرا اختلاص ربطی به بی حجابی نداره؟؟؟؟ حالت خوب نیست؟ همه چیز به هم مربوطه ،شما عقلت نمیرسه بی حجابی اول بخاطر اعتراض مدنی شکل گرفت و ادامه پیدا کرد، بنده طرفدار حجابم ، بنده متنفر از غرب هستم ،اما درد من از بی هنری و خشک مغزی شماست که جامعه ۹۸ درصدی رو نابود کرد درد بنده از بی هنری شماست ،شایدم عمدا اینکارو میکنید در راستای حجتیه،الله اعلم ،اللهم عجل الولیک الفرج ،،، در زمان ظهور امام با افرادی روبرو خواهد شد که قران میخوانند و در برابر امام می ایستند ،حاج قاسم رحمت الله علیه فرمود این دختران بد حجاب هم دختر ما هستند ،شما آب در آسیاب دشمن میریزد، یوسف هم ک باشی اول باید دنیای مردم را بسازی راه بهشت از دنیا میگذرد، و من الله توفیق ، برای سلامتی مشرق نیوز فاتحه الصلوات
    • سید IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      3 6
      دوباره به حاج کاطم: ۱. این مطالبی که گفته‌ام و در ادامه می‌گم، ناظر به کامنت شماست و ربطی به ماجرای مرحوم مهسا امینی نداره؛ ۲. شما که مدعی شناخت اسلام و معارف اهل بیت هستی و منتقدان رو به دیگران منتسب می‌کنی، نمی‌شه که نؤمن ببعض و نکفر ببعض باشی. همون اسلامی که می‌گه دین زوری نیست، مجازات‌ها و حدودی هم برای زیر پاگذارندگان احکام الهی تعیین کرده و همون پیامبری که خدا درباره‌اش فرمود انک لعلی خلق عظیم و امیرالمؤمنینی که مظهر رحمت الهی بود و هست، در اجرای حدود الهی با احدی شوخی نداشتند. بنابراین نمی‌شه با یک آیه یا یک حدیث، نسخهٔ کلی برای همه چیز بپیچی. دین‌شناسی با سال‌ها زحمت به دست میاد. اینقدرها ساده نیست که ماها خیال کرده‌ایم و در هر موضوعی فورا نظر اسلام و پیامبر را اعلام می‌کنیم. ۳. اون بحث شیطان هم که گفتی اگه دین زوری بود خدا شیطون رو مؤمن می‌کزد، اگه دقت کنی بازم مغالطه است و قیاس مع‌الفارق. اونی که شما می‌گی اصلا سلب اختیاره و ایمان بدون اختیار ارزشی ندارند. اکراه هم غیر از اینه که کسی اختیارش سلب شده باشه (در حالت اکراه اختیار شخص سلب نمی‌شه). ضمن اینکه ایمان داشتن امری قلبی است و اصلا امکان ندارم کسی با اکراه ایمان بیاره، فقط ممکنه ظاهراً خودشو مؤمن نشون بده.
    • حاج کاطم IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      1 3
      برادرا منتقدا ، گند زدید حالا باید نظام هزینشو بده ،درد من اینه که نمیفهمید الویت چیه ، بجای اینکه یباری از دوش نظام بردارید هزینه درست میکنید
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    9 56
    اگر هدفتان امر به معروف است از تلوبزیون ان زمان که رودرو بود تلویزیون میکروفون قلم کتاب وهیچ گونه وسیله ارتباط جمعی نبود.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      22 3
      نه بابا، یعنی حالا من میتونم تو را ارشاد کنم تا بفهمی؟!! البته دانشگاه اصلی فضای مجازی بی در و پیکر هست که درسهاتون را میگیرید نه ...
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 1
      تا حالا فکر کردی وقتی توی تلویزیون اذان میگن چرا دوباره توی مسجد هم میان اذان میگن ؟ یا مثلا چرا توی تلویزیون مراسم اربعین پخش میشه ولی مردم میان پیاده روی هم میکنن ؟ تازه اینا مستحباتن ، امر به معروف و نهی از منکر واجب دینه .
  • فرهاد IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    64 85
    برای مصببین فوت مهسا امینی چی ؟ امیدواری می کنید به دست قانون به سزای عملشون برسند
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      76 33
      حرف مفت کمتر بزن
    • صادق IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      جناب قاضی القضات! میشه بفرمائید از نظر جنابعالی مسبب مرگ این خانم کیه؟!!! طبق نظر پزشکی قانونی ایشان بیماری زمینه ای داشتن و در اثر سکته قلبی فوت کرده اند، میگوئید استرس بهشون وارد شده، بسیار خوب آیا ایشان در کل زندگی قرار بوده ایزوله باشند و در معرض هیچ استرسی قرار نگیرند؟ بفرض روزی هنگام خروج از منزل چند سگ ولگرد که از قضا امثال شما حامیشان هم هستید بهشون حمله میکرد و ایشان سکته میکرد آنوقت با شما باید بعنوان مسببان مرگ ایشان برخورد میشد؟!!! البته شما مشتی لاشخور هستید که بوی خون به دماغتان خورده و از هر طرف برای دریدن جامعه هجوم آورده اید وگرنه هیچ منطقی اینگونه بزرگنمایی از یک اتفاق را نمی پذیرد هرچند اتفاق تلخی بود ولی روزانه هزاران نفر در سرتاسر جهان سکته میکنند ولی کسی دنبال جنایتکار نمی گردد!!! بی شک شما نه دلسوز ملتید و نه آن مرحومه!
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      94 43
      چی میگی؟ یارو خودش سکته کرد و مرد، نکنه میخوای عزراییل رو محاکمه کنند؟!
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      19 97
      یا نمی فهمی یا خود را به نفهمی زده ای آن خانم موقع تذکر دادن سکته کرده و مرده حالا بروید از حضرت عزرائیل شکایت کنید.
    • سعید IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      83 28
      مجری قانون موظف است برای جلوگیری از جرایم بیشتر و مفاسد اجتماعی از ریشه دواندن آن جلوگیری کند،(آقایان مجری قانون! این کودهای انسانی موسوم به سلبریتی که باعث رشد علفهای هرز لیبرال میشود را دریابید)
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      54 8
      مسببین درسته نه مصببین امیدواری کردن؟؟؟!!! یا امیدوار بودن معلوم است که درحال یادگیری زبان فارسی هستی.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      59 14
      ازاریل بریم بگیریم اعدام کنیم ؟ طرف وایستاده سکته مغزی کرده
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      14 14
      مسبب مرگ خودش و ....... بوده قطعا پلیس نبوده‌. وقتی که میدونی ممکن هست طبق قانون باهات برخورد بشه پس یه طوری بیا تو خیابون که مشکلی پیش نیاد
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    یه سری زن لات و بی سروپا و هرجایی سابقه دار رو استخدام کردن تا با پوشش ناجور تو جامعه بچرخن و هر کسی هم که بخواد گیر بهشون بده با داد و بیداد و ضرب و شتم و چاقو جوابش رو بدن
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      81 30
      آفرین به هوشت. اصل قضیه همینه. از این نقشه هیچ نباید غفلت کرد. برداشتن روسری پاداشش ویزای انگلیسه. درآوردن مانتو پاداشش ویزای کاناداس. درآوردن ... پاداشش ویزا و گرین کارت آمریکاس.
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      8 9
      لات بی سرو پا تو و امثال تو هستین ! واقعا دمشون گرم !
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      12 3
      15:09 لات خانوادت بود تو لامذهب کثیف بزرگ کرد دم گشت ارشاد گرم بابت سقط شدن یک راس بی بند بار ازشون تشکر میکنم
  • میتی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    83 22
    متاسفانه اتاق فکر قوی و قدرت رسانه ای خوبی برای حمایت و رواج حجاب دیده نمیشه. اینجوری پیش بریم وضع خیلی بد خواهد شد. از همه بدتر که مردها دارن بشدت بی غیرت میشن
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    74 26
    این خانم چرا چاقوی دو دختر نجیب و معصوم را با سر خود خونی کرد؟ یعنی راه بهتری وجود نداشت؟ مجلس شورای محترم نمی خواهد تفحص کند و حق دو بانوی بی گناه را از آن خانم محجبه بستاند؟
  • US ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    بچه مردم رو تو گشت جنایت زدن کشتن و درس عبرت برای سایرین نشد تا تو کار هم فضولی نکنند ، مقصر اون کسی که اینطوری به اینها بال و پر داده تا تو کوچه خیابون یقه ملت رو بگیرند
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      84 21
      ببند اجنبی جانی
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      86 11
      جنایت کار تو و امثال توئه که براش حقوق هم میگیرید
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      92 17
      دروغگوی بی همه چیز اول ثابت کن که کسی کتکش زده. اگه نتونی ثابت کنی یه دروغگوی ... هستی
    • رضا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      6 3
      به وقت پلیس آمریکا پا نذاره روگردنت
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    33 95
    قشنگ باعث دودستگی و نفرت در جامعه شدين
    • آزاده IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      92 24
      میفرمائید برای اینکه این دودستگی نباشه چکار باید کرد؟ حکم خدا را تعطیل کنیم خوبه! فرض که چنین کردیم فردا عده ای دیگر چاقو کشیدند و خواستار آزادی همجنسبازی شدند!! باز هم کوتاه بیایم تا دودستگی نشه؟ بسیار خوب روز دیگر جماعتی شوریدند و خواستار مدارا با مواد فروش ودزد وقاچاقچی و و و شدند!!! اصلاً نظرت چیه قانون رو تعطیل کنیم تا خدای ناکرده کسی ناراحت نشه و دودستگی ایجاد نشه؟! ولی آنوقت کسی امنیت خواهد داشت؟ وقتی کسی از مزایای زندگی اجتماعی برخوردار میشه غلط میکنه که به محدودیتهاش تن نمیده، میخواد هرکاری خواست بکنه بسیار خوب بره توی جنگل و بیابان تنهایی هر غلطی خواست بکنه ولی اگه بخواد از مزایای زندگی اجتماعی برخوردار باشه فرقی نمیکنه در کدام جامعه و کشور باشه باید به قوانین اون جامعه تن بده.اگه خود را به نفهمی نمیزدید و اندک تحقیقی در جوامع دیگر میکردید میفهمیدید که هیچ جا نیست که بی قانون و رها شده باشد و برخورد با متخلفین و متجاوزین به قانون بسیار سخت است.
    • CA ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      18 40
      مرد حسابی چرا حرف بیخود می‌زنی، مگه در کشورهای مسلمان دیگه که گشت ارشاد ندارن همجنس‌بازی و دزدی آزاد شده؟ بحث اینه این گشت ارشاد هیچ تاثیری در عفاف و حجاب ندارخ که هبچ، با دین‌زده کردن و دو قطبی کردن جامعه به اسلام و نظام ضربه می‌زنه، خیلی سخته درک این مطلب؟ هر کی هم که دلش برای این نظام و برای اسلامیتش سوخته و دلسوزانه نظر می‌ده متهم میشه به اجنبی بودن و مامور بودن و هزار تا انگ دیگه
    • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      7 4
      حکم خدا را برای همه چیز اجراکنید!!!!خدا فرمان داده مردم در بدبختی زندگی کنند یک عده در رفاه و پول ؟؟؟یک عده دزدی کنند یک عده به نان شب محتاج؟؟؟؟و خیلی چیزهای دیگه...
    • عبدالله IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      16 8
      ١٢:٣٣@ از پرچم کانادات معلومه چقدر مرد حسابی و دلسوز نظامی! امّا حالا که ادّعای دلسوزی میکنی پس خوب گوشهاتو واکن بفهم چی میگم: نظام هم برای اینکه ثابت کند اسلامی است باید شریعت اهلبیت (س) را رعایت کند و إن‌لّا هیچ ارزشی ندارد. و السلام
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 0
      از هم مردم ایران با توالت شورهای آلبانی و مزدوران سعودی و انگل ستان و جیک سولیوان و مصی پولی نژاد در دو دسته قرار دارند. ربطی یه این اتفاق ندارد.
  • امیر IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    81 23
    مهسا بهانه است جمهوری اسلامی نشانه است سلبریتی ها اگه راست میگن کمتر بهم تجاوز کنند گندش تا دربیاد اصلا صدا سیما ارشاد مقصر ه این خائن ها مفت میخورند تیشه میزنند
  • عادل IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    13 56
    استاد آسمان ریسمان بافتن هستید.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    20 63
    با وحشی گری با جگرگوشه های مردم برخورد میکنند/// به زبان آلبانی به تهمت زن بیدین بی غیرت بی وطن چی می گن؟ تو عربی بهش می گن دیو...
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    34 60
    راستی اسپری فلفل، مشت و باتوم هم سلاح سرد محسوب می شوند یا لوازم نوازشی
    • خادم IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      20 13
      اگه برای ایجاد نظم و تادیب ارازلی چون تو بکار رود وسیله امنیت اجتماعی است ولی اگر در دست ارازلی چون تو برای سلب آسایش مردم باشد میشود سلاح و حکمش اعدام، حالا هرقدر میخوای دادبزن و اربابت رو صدا بزن که حقوق اشرار رو زیرپا گذاشتم من!
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    79 20
    یکبار برای همیشه اينستاگرام و شبکه های اجتماعی مضل را مسدود کنید
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    آشغالا ! کی اول جنگ را شروع کرد ؟ شما ناهیان از منکر . شما آشغالا میگیرین می برین می کشین ، ملت هم اینجوری جوابتان را میدن
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      92 23
      ساکت شو منافق، جنگ رو اول دشمنان این مملکت با رهبری علی نژاد برای برداشتن حجاب شروع کردن که فتنه جدیدی ایجاد کنن ولی کور خوندن، این همه جوون شهید نشدن که یه سری هرزه بی سروپا بیان بی غیرتی و بی حجابی رو رواج بدن
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      77 6
      هنوز هم این دروغ را تکرار می کنید؟ برای شما مهم نیست که حقیقت چیست و کجاست؟ فقط همینکه فحش بدهید و ناحق بگویید روح مریضتان ارضا می شود. بی دلیل نیست که از درون پوسیده و ویران هستید.
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      75 20
      هههه. زباله آلبانی رو باش. ما تو ایران از زبون شماها بجای «کلوخ استنجا» هم استفاده نمی کنیم. بس که بیشرف هستی.
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      72 19
      اگه ملت اشغالی مثل توئن جاتون همون جاییه که اون دختره رفت یه روز بالاخره کارتون یکسره میکنیم یا جای ماست یا شما لامذهب های کثیف
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      16 5
      اشعال خودتی بااربابت امریکا
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      15 6
      از کوزه همان برون تراود که در اوست. متاسفم برای کسی که سایرین رو آشغال خطاب میکنه. این اوج تفکر شما مدعیان آزادی خواهی و ولنگاریست!
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      5 1
      من اشتباه به این بی ادب مثبت دادم در ضمن تهمت نزن
  • محمد IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    32 88
    به چه حقی پر زندگی خصوصی مردم دخالت میکنید که کار به اینجا برسه
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      80 22
      کف خیابان زندگی خصوصی نیست. بفهم نفهم.
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      86 21
      تو خونت برهنه باش مادمازل. به بابا و داداش باغیرتت! مربوطه و کسی دخالت نمی کنه. اما پاتو از درخونه ت که گذاشتی بیرون میشه اجتماع. اجتماع هم قانون داره و طویله نیست که هرکی هر غلطی خواست بکنه. اینو به اون "مصی کثافته" هم بگو. درسته که یه مزدوره ولی بالاخره ارزشش بیشتر از کاغذ توالت مصرف شده س. یا نیست؟! خخخخ
    • ناشناس IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      15 4
      اگه موافق خشونت و چاقو کشی اون زنا هستی پس تو هم یه قاتلی الکی ادای انسانیت درنیار عزادار کسی ام نشو
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    22 83
    دنیا مسئله نوع پوشش را حل کرده حتی بن سلمان و عربستان اما دو حکومت مقتدر جمهوری اسلامی و طالبان همچنان میخواهند خلاف جهت آب مردم را به شنا وادارند
  • محمدایوب IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    73 18
    لطفا در هنگام تذکر امر به معروف وله همراه گشت ارشاد یک دکتر همراه باشد اول معاینه کنند بعد تذکر بدهند چنانچه بیمار بود وسکته کرد اصلاح طلبان وهرزه ها غوغا به پا نکنند آن زن که چاقو کشیده واقعا توقع حجاب دارید ازان زن وامثال او
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      16 22
      آقای محمد ایوب من از تو احمق تر ندیدم
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    18 82
    دلم خنک شد دمشون گرم
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      72 26
      ما هم از مردن اون بی حیا خوشحالیم این به اون در انشاالله روزی همتون میفرستیم به جهنم یا ما یا شما درود بر گشت ارشاد
    • CA ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      15 12
      تو که نوشتی از مرگ اون دختر خوشحالی و این کامنت رو گذاشتی، والله والله یا احمقی یا مامور گروهک منافقین از آلبانی که وظیفه‌ات نشان دادن یک چهره احمق از نیروهای ارزشی و انقلابی است. خدا هدایت کنه
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      16 5
      12:39 حرف مفت نزن با این جماعت باید همینطوری حرف زد تجربه نشون داده کوتاه بیایید اینا وقیح تر میشن امان از شما انقلابی های ساده لوح با بهونه جذب حداکثری روز به روز اینارو پرروتر کردید به درک ناراحت شدن وقتی توهین میکنن باید منتظرش جوابش هم باشن
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 3
      ولی اون دوتا نقره داغ خواهد شد. کاربرد سلاح سرد جرم بسیار سنگینی داره. حالا حالا ها پاشون گیره. این عاقبت پشت کردن به قانون و گوش دادن به ارجیف و جو های مجازی امثال تو هست. حالا برو از معرکه نجاتشون بده نه میری نه میتونی
  • BE ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    21 71
    درس خوبی بهش دادن.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      74 13
      حالا میرن دادگاه چنان درسی میگیرن هفت جدش باقی بمونه
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    59 10
    تا یک حرکت مثبتی میشه اختلاس را وسط میکشند مظاهر فساد اشکال گوناگونی دارد و زنجیر وار به هم متصلند این خانم تذکر لسانی داده اینها اینقدر در لجن غوطه ورند که جری شده‌اند برای فرار رو به جلو از خودشان فاسد تر ها را وسط میکشند
  • خودم IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    35 63
    آره شما گفتید ما هم باور کردیم
  • M IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    رضاخان با زور نتونست جادر بکشه ما هم با زور نمی تونیم با حجاب کنیم اصولا دین با زور نمیشه اگر میشد خودت حضرت علی سکوت نمی کرد. بی حجابی الان حاصل 30 سال کار است. تو کشور ما دو تا رئیس جمهور ترویح بی حجابی میکردن مگر میشه یک شبه بی حجابی را جمع کرد. این کار تخصص و صبر و اتفاقا نامحسوس میخواد نه گشت ارشاد زوری. متاسفانه این کار هم مثل کارهای دیگه تو کشور ما توسط یکسری افراد بی مغز طراحی شده
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      78 9
      اتفاقا با زور بی حجاب کرد طوری که بعد از رفتنش هر کی چادر برداشته بود دیگه چادری و محجبه نشد
  • بهلول IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    18 85
    چقدر بچه گانه تا اتفاق مهسا امینی رخ داد 2 نفر از ناحیه سر به یه خانم اسیب زدند اگر خانم پلیس نبوده بیخود کرده تذکر داده چیکارس اگر پلیس بوده که داستانش جداست
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      92 15
      شما بی جا می کنی مگه صاحب مملکتی میگی بی خود کرده
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      89 15
      یا دستورات دینی رو مثل خیلیها که ندونسته اشتباه تفسیر می کنن نمیدونی یا خودت رو به ندونستن زدی ، نهی از منکر وظیفه هر مسلمان است. پلیس و غیر پلیس نداره.
  • بنده خدا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    هر کس از راه رسید که نمی تونه امر به معروف و نهی از منکر کنه .بد برخورد میکنند با مردم .فقر .تورم گرانی .اجاره حانه های سرسام اور همگی دست به دست هم دادند مردم دیگه به تنگ اومدند .دیگه برای کسی اعصاب نمونده همه مردم عادی به نون شبشون محتاج شدند . کسی به فکر مردم نیست .بعد میگن بچه بیارید .مگه دیگه امیدی هست در دل مردم که بخوان به بچه و این چیزا فکر کنند .به نون شب محتاج شدن .مردم به نیازهای اولیه شون محتاج شدند .این ها به زور میخوان به نیازهای ثانویه شون رسیدگی کنند .
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      یعنی با هون برهنگی مشکل «فقر .تورم گرانی .اجاره حانه های سرسام اور» حل میشه؟؟!! علمای اقتصاد خشکشون زد!
    • عبدالله IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      7 4
      اتفاقا همه مشکلات از همان بی حیایی و بی غیرتی و مخالفت با امر خداست. این هم فرموده خدا در قرآن کریم: «وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا»
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    121 8
    اول گفتن نصیحت نکنید، بعدا گفتن قضاوت نکنید، بعد ترها گفتن هر کسی رو تو قبر خودش میزارن، الا میگن به تو چه اصلا امر به معروف و نهی از منکر میکنی! و به این ترتیب الان آدم نمیتونه حتی به بچه اش نصیحت نکنه.
  • ایرانی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    لقمه حرام آدم رو بی شرف می کنه ، یک روز عو عو شما سگان نیز تمام میشه ، آنقدر بی وجود هستید که عقده هاتون رو سر دختر 22 ساله بی پناه خالی می کنید. شما زمان عاشورا اگر بودید یزدید رو خلیفه به حق می دونستید و به زنان بی پناه امام حسین هم رحم نمی کردید. انشاله قسمت همه خواهر ، مادر ، زن و دختراتون بشه. انشالله مرگ پر از درد و رنج داشته باشید که خواهید داشت.
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      فعلا کسی که عو عو میکنه پاچه میگیره امثال تویی که ..جز این ندارید اسم امام حسین نیار حالا اینطوره ای ول به گشت ارشاد انشاالله مثل اون که رفت ... قسمت خودت و خانوادت و همه همفکرات شه
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      لقمه حروم تو شکم تو هستش که اینطور موافق فساد و فحشایی
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    کامنت ها رو خوندم چند مسله رو فهمیدم. اول کلن مردم ایران اعصاب ندارند زود درگیر میشند و به هم می‌پرند دوم مردم رو جلو هم قرار دادند ک مردم خود مردم رو بکشند سوم خیلی اینایی ک افراطی هستند در مسله حجاب خونواده هاشون عقده ای میشند و چون به زور پدر و مادر حجاب می‌کنند از نظر رووحی مشکل دارند
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      داداچ اینا کل مردم ایران نیستن. کل مردم ایران یا داشتن میرفتن عراق یا از راهپیمایی اربعین برمی گشتن یا تو راهپیمایی اربعین عراق بودن یا توی «راهپیمایی جاماندگان اربعین» در تمام شهرها و روستاها. اینا همون «جماعت قرکمر و کنسرت» هستن که از این دختر بینوا مثل لاشخورا استفاده می کنن برای بیان کینه و حقدی که به اسلام دارن. در برابر اقیانوس جمعیت ایران در راهپیمایی ها هیچی نیستن ولی گوشی بدست شونصدجا کامنت میدن. سروصداشون زیاده ولی عرضه یوخ!
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      17 3
      فعلا که اون بی حجاب چاقو کشیده.خود زنی نکن
  • ا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    نتیجه فضولی کردن تو کار بقیه همینه تا درس عبرتی بشه براش
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      حالا فضولی رو نشونتون میدیم میفرستیم ور دست همونی دختره که سقط شد حالا که ابنطور بدترش میکنیم
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      12 1
      از کی تا حالا خیابون شده خونتون؟ یعنی دیگه جایی واستون نمونده؟
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    119 7
    اخه فضولگیم حدی داره هر کسی داره یقه دیگران میگیره اخه نمیشه اینطور که
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      6 5
      توی حریم و فضای خصوصی دخالتی نشده خیابان فضای شخصی نیست کرونا که یادت هست!!
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    118 7
    اگه پلیس آمریکا اسپری فلفل بزنه بازم حرف می زنی؟ نظرت درباره پلیسی که جلوی دوربین پاشو رو گلوی طرف فشار میده چیه؟ اونجا هم قرشمال بازی درمیاری؟ راستی چرا نمیری پیش همون پلیس مهربون آمریکا زندگی کنی؟ خیلی ها رفتن. تو هم حتما بری که برنگردی.
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      جورج فلوید سابقه آدم ربایی و سرقت مسلحانه داشت اما مهسا امینی چی؟
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      106 6
      مگه فقط جرج فلوید رو کشتن صدها زن در محل زندگیشون مورد حمله پلیس آمریکا قرار گرفتن و کشته شدن
  • شناس IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    فضولی درکارمردم درجوامع جهان سوم خصوصا خاورمیانه بیدادمیکنه، کاش یه روزی عقل وخرد دراین جوامع بیدارشود!!!!!
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      9 4
      چه قدر برخی نادان تشریف دارن خیابان حریم شخصی نیست
  • سید حسین IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    108 8
    مگر قرار نشد کسانی که با سلاح سرد یا گرم مردم را تهدید میکنند حکم محاربه بگیرند؟! حالا این وحوش از تهدید هم رد شده اند و مردم را مضروب هم میکنند! اگر قوه قضاییه کمتر از حکم محاربه بدهد مساله خیلی مشکوک میشود...
  • سهیل بشردوست DE ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    کار درستی انجام داده، وقتی هزینه دخالت در پوشش مردم بین مرگ و زندگی باشه عقب نشینی صورت خواهد گرفت
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      پس ای ول به گشت ارشاد بابت به جهنم فرستادن یک ... بی حیا کار دستی کردن با جهنم فرستادن یک ... هرجایی درس خوبی به بقیه بیحجابا دادن :)
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      116 3
      عجب حرومی هستی توی منافق
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      110 7
      در دادگاه وقتی این دوتا به ...........افتادن معلوم میشه کی عقب نشینی کرده جماعتی مثل شما لیاقتش زانوی پلیس آمریکاست
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      20 6
      کرونا به مردم ثابت کرد که در مکان های عمومی نمیشه گفت به تو ربطی نداره اختیار و آزادی در فضای خصوصی و شخصی هست یعنی توی خونه نه خیابون.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      20 5
      آدم بی فکر دخالت نکردن یعنی چی !! اگر لباس و پوشش رها بشه مرحله به مرحله تا جایی پیش میره که با تاپ و شلوارک میان توخیابون و این برای دیگران نیست به خانواده خودت هم میرسه
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    108 7
    دختری که روزی صد تومن خرج ارایشش هست فقیره و ناراحت
  • IQ ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    100 3
    قبلا تو دعوا مردها چاقو می‌کشیدن خاک رفته سر چاقو هم یک مشت ضعیفه میکشن
  • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    دولت رییسی از وقتی اومده تنش اجتماعی آورده چی میخواین از جون مردم
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      8 8
      از وقتی آقای رییسی آمده، اصلاح‌طلبها و منافقین به دست و پا افتادن که هر طور شده آرامش مردم را سلب کنند یا آشوب درست می‌کنند یا با دروغ‌پردازی‌ها روی اعصاب و روان مردم راه می‌روند و هر روز یک داستانی برای عصبانی کردن مردم درست می‌کنند تمام کارهای مثبت و زحمت‌های دولت را با بهانه‌های واهی، تخریب می‌کنند تا مردم هر روز فقط اخبار و تحلیل‌های منفی بشنوند و هر روز ناامیتر و ناراحت‌تر و عصبانی‌تر بشوند
    • فرهاد IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 3
      دشمنان کینه توز و قدرت طلبان عرصه سیاست و ناصحان جوگیر و منفعل از هر اتفاقی برای مقابله با منافع ملی با سنگ پرانی در روند حرکت انقلابی دولت در عرصه بین الملل در رویارویی با زیاده خواهی های غرب در شرایط حساس کنونی از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند، وریا، کریمی، امینی و..... ادامه دارد....
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      7 0
      وقتی مالک اشتر به ده قدمی خیمیه معاویه رسید با فتنه ی عمر عاص دم خیمیه علی ع شلوغ شد. هیچ دستور یا قانون جدیدی در دوره رییسی نسبت به قبل ایجاد نشده. چون رییسی داره خارج از کشور خوب عمل میکنه و باج نمیده توسط اصلاحات و عوامل آمریکایی درون کشور رو براش شلوغ میکنن تا امتیاز بده.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    جورج فلوید سابقه آدم ربایی و سرقت مسلحانه داشت اما مهسا امینی چی؟/// برای همه کثافتکاری ها و جنایات غرب یه «توجیه» تو حلقتون فروکردن. حتی اگه بگن آمریکا 200 هزار زن و بچه (چون مردهای جوان و میانسال را که برده بودن جنگ) رو در هیروشیما و ناکازاکی جزغاله کرد از خود آمریکایی ها بهتر توجیهش می کنید! شما رفیق جورج فلوید بودی؟ جورج فلوید رو می شناختی و میدونستی که گروگانگیره؟ اینارو کی بهت گفته؟ رسانه های آمریکا. چطور حرف اونارو قبول می کنی ولی حرف «پلیس مظلوم ایران» رو که سالی حداقل 50 شهید میده قبول نمی کنی؟ آیا شما کتک خوردن مهسا را دیدی یا از شاهد موثقی شنیدی که به یقین رسیدی که پلیس اونو کشته؟ راستی شما اگه قاضی بودی به پلیسی که یک گروگانگیر فرضی و یک سارق مسلح فرضی دستبند زده رو تو روز روشن «با خونسردی» زجرکش کرده حتما حکم برائت میدادی. ولی حتی قاضی آمریکایی هم اون پلیس رو مقصر شناخت! آخه آدم دستبند زده و روی زمین انداخته چه خطری داره که قتلش رو توجیه می کنی؟ شماها چجور آدمایی هستین؟ چرا با اکثریت مردم مومن و مسلمون ایران _که روز اربعین حتی در دهات هم مراسم گرفتن_ فرق دارین؟ مگه شماها تو ایران مدرسه نرفتین؟ مگه تو خانواده های ایرانی بزرگ نشدین؟ کی شماهارو غربزده و ضددین کرد؟ ماشین تبلیغاتی غرب که با «متد معاویه» کار می کنه و بسیار موثره.
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      1 0
      اشتباهی منفی زدم
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    95 1
    روی خود من طرف سلاح سرد کشید. برای چی برم شکایت کنم؟ وقتی میدونم مجازات ترسناکی در انتظارش نیست و از اینکه بعدا بلایی سر من بیاره ترسی نداره.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    114 5
    زنی که با خودش چاقو داشته، برای پوست کردن میوه استفاده میکرده؟!
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      6 2
      معلومه که یه طراحی حساب شده از "سرویس های امنیتی" در کاره. "مصی زباله" هم یکی از عمله هاشونه. داستان داریم هنوز. از سپیده رشنو تا مهسا. قصه ادامه داره.
    • ایرانی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 6
      چرا همه متدینین فقط روی حجاب حساسن؟ فقر،تورم ،رکود ،بیکاری ،اختلاس ،رانت ،اعتیاد ،تن فروشی،واقعاً از دیدگاه شما اینها مشکل نیستند .پس حالا معلوم شد کیا دنبال نابودی ایران و ایرانی هستند
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 3
      خیر برای اینکه اگر مثل دختر اصفهانی که در شیراز دزدیدنش و معلوم نیست چه بلایی سرش اومده و یا خانمی که در مریوان خودش رو از پنجره پرت کرد بیرون تا بهش تجاوز نشه و یا هزاران زن و دختر دیگه که بی صدا بهشون تعرض میشه و پلیس در خواب نشه
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 3
      خدا شفا بده
  • ایرانی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 28
    متاسفانه، دشمن خوب فهمیده که چطور به ملت ایران ضربه بزنه، مگه در دوره قبل، مردم ما همین مردم نبودند، دشمن الان یک عده نادون رو به جون ملت انداخته تا بین ملت نفاق و جدایی بندازه و از آب گل آلود ماهی بگیره. متاسفانه جامعه شناسان و اساتیدی هم که اطلاعاتی دارند و می تونند کمک کنند و این توطئه کثیف رو خنثی کنند، لال مونی گرفتند. اگه ملت با احترام به یکدیگر در کنار هم باشند، دشمنان هیچ غلطی نمی تونند بکنند. دشمن فقط با تفرقه بین ملت( حالا از هر شکلیش) می تونه پیروز بشه. بیاین و به همدیگه احترام بگزاریم. تموم کنید این تفرقه و توطئه کثیف غرب رو. دست از سر هم بردارید. انسان که سیب زمینی نیست. قرار نیست همه مثل هم باشیم. افکار و دیدگاهتون رو درست کنید.
    • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      9 5
      کسی نمیگه همه مثل هم باشند.اما تو یه جامعه همه موظف به رعایت هنجارهای اون جامعه هستن. پوشش مناسب برای یک خانم طبق هنجار یک جامعه اسلامی به نظر شما چه شکلیه؟ شما وارد دانشگاه هاروارد هم که میشی یه منشور اخلاقی سردر ورودی نصب کردن که همه موظف به رعایت اون هستن. اتفاقا من هم موافقم که انسان مسلمان سیب زمینی نیست. باید یه جاهایی امربه معروف و نهی از منکر کنه
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 5
    این هم نتیجه دیگری از عملکرد گشت ارشاد. بجای ایشان این بانوی گرامی مصدوم شد
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      14 4
      اگر گشت ارشاد نبود که این بانوان معصوم اجازه راه رفتن در خیابان را نداشتند و فقط به خاطر محجبه بودن بهشون حمله میشد آدم زرنگ ! اگر ارشاد نباشه آخرش به جایی میرسه که با لباس کنار دریا میان تو خیابون و البته به زن و دختر و خواهر خودت هم میرسه فقط برای بقیه مردم نیست
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 3
    حمله با چاقو به دیگران حکمش اعدام بشود یا قطع دست
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 4
    آقا میشه حجاب رو ول کنید بچسبید به یه چیز دیگه اصلا این دو تا شوید رو رها کنید بسه
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 4
      ببخشید ولی بحث بیش از شویده ..اون همه بی حیاییه که باعث کلی خیانت و طلاق و مسائل خانوادگی میشه..فک میکنید چرا الان نسبت به زمان گذشته طلاق وخیانت شده...وفتی من که محجبه هستم میرم مغازه می بینم آقای فروشنده در برابر اون خانمی که با کلی آرایش و لباس بدن‌نما اومده چه خوشکل دل وقلوه میده..تفاوت قضیه را بگیر..اصلا به نظرم یه نظرسنجی بکنن از آقایون تو جامعه چقدر با بدحجابی زنها تحریک نمیشن و مشکل ندارن
  • DE ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 6
    مردم رو در مقابل همدیگه قرار دادید.متاسفم براتون
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 8
      اونی که شونصد شبکه ماهواره ای رو راه انداخته داره این کار رو می کنه. ما از اعتقاداتمون "دفاع" می کنیم. اگه این خاکریز رو رها کنیم دشمن تا رسمیت همجنسبازی رو تو ایران اعلام نکنیم ول کن نیست. اونا امثال سپیده رشنو _و هزار بار بدترش _رو با پول جور میکنن و جای مردم ایران جا میزنن.
  • فرهاد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 4
    دارند با هر بهانه‌ای از موفقیت دولت جلوگیری می کنند
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 6
    خدا این بی حجابا رو به حق ۵ تن هدایت کنه اگه نشدن نابودشون کنه.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 5
    مگر هدف بالا بردن معروف و کم کردن منکر در جامعه نیست؟ از خودتان سوال کنید با این مرگها؛ دودستگی ها و نفرت ها به کدام یک از این دو هدف رسیده ایم؟ البته که شباهت های همه ی ما بیش از تفاوتهای ماست و یکدستی توده ها همان چیزی است که حاکمان نمیخواهند...
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 4
    دستشون بشکنه
  • شهروند IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 3
    مسئولین تشریف ببرید پارک سیسنگان طرف ساحلش اونجا کناار ساحل یه جاهایی هست که اجاره میدن افرادی که اونجا رو اداره میکنن روی یه مانیتور بزرگ به دیوار که حالت پرژکتور هست یه عالم کلیپ مستحجن پخش میکنن از اونور اب چطور اینا بد اموزی نداره جلوی اینا رو کسی نمیکیری چرا چرا اینور مملکت با اون ور مملکت اینقد فرق فاحش هست چرا یکدست نیستید ،،،
  • صفدر IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    8 12
    مگه نمی گید این بی حجابها به خودشون بد میکنن ، یادتونه ی زمونی برا معتادین سخت می گرفتین تا آدم شن شدن نه روز به روز هم بیشتر و سن اعتیاد هم کمتر شد ، الان هم نباید واسه اینها وقت و هزینه را تلف کرد. فقط از روزی میترسم که این بی همه چیزها فردا به انسانهای با ریشه و مومن به خاطر حجابشون و نماز خواندن و عزاداری هاشون گیر بدن که الان این فاز را هم شروع کردن ،اینها همه تفاله های مفت خورها و دلال ها و رانت خواران و قاچاقچی ها و دزدها هستن که هار شدن .
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      18 3
      پس پیغمبر هم اشتباه کرد!! نباید با کثافتکاری اعراب جاهلی مبارزه می کرد!
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    49 7
    متدینین بفهمن دو قطبی وجود نداره الآن رسما جنگ حق باطل تو خیابون جریان داره. باید متدینین هم با خودشون سلاح های دفاعی حمل کنن.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 8
      خدا شفا بده باید امثال تو با این تصورات محاکمه باشند مطمئنی از آلبانی پیام ندادی
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 9
      متدینین چاقو کش نیستن .فتنه ننداز.دنبال جنگی ؟
    • NL ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      12 3
      به 14:32 جنگ حق و باطل الآن تو خیابون جریان داره منتها شما نمیخواین قبول کنین.
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 2
    مزدورای ماهواره ای و زباله های تلگرامی تا حالا جای جلاد و شهید رو عوض می کردن از زمان مصی مشنگه جای زن مومن محجبه رو هم با "..... دریده" عوض میکنن. اولی عقب مونده و امله. دومی مدرن و پیشرفته! هرچی برهنه تر بهترتر!!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 6
    منتظر اعدامشون هستیم
  • مجهول IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    16 5
    بایدفورابابدححابی برخورد درمقابل بی حجابی قدعلم کنیم
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 3
    تا مردم در رسانه های دشمن هستن و تو زمین اونها بازی داده میشن اوضاع درست میشه؟ ببینید همین کشورهای غربی چقدر بر رسانه های خودشون و مردم کنترل و نظارت دارن....
  • كريم IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 6
    بايد در باره مجرمين قصاص انجام بشود.
  • تک سوار DE ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    14 5
    ببینم عرضه دارید اینو تبدیل به غم نامه کنید!! شما برای مهسا بیشتر از این موضوع مایه گذاشتید. الان وقتشه که از معاونت زنان ریاست جهوری مصاحبه بگیرید.
  • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    8 2
    عامل اصلی اینگونه اعمال و حرکات همه بی برنامگی و انداختن ملت به جان همدیگر است و افراد چه دارای مجوز قانونی و چه غیر مجوز شدن نهی از منکر
  • ... RU ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 4
    متاسفم واقعا
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    14 10
    دمش گرم باید قلبش را میزد
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      13 8
      دم گشت ارشاد کردم با عملکرد عالیش هر چندتا از بی بندبارهای کثیف کمتر بشه ما خوشحالیم شما هم ایشاالله بری بقل همون دختره که رفت جهنم :)
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      12 7
      چرا یک ماه پیش که مادرشهید در شیراز ضرب شتم بی حرمتی طرفدار حقوق زن ساکت بودن
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    13 2
    در همه کشورها اطاعت از قانونی وظیفه همه هست ولی تا ایران مطرح میشه یه عده نادان راه صراط را در سرپیچی از قانون میدونند. متاسفانه برخی خانمها با کوچکتین تذکری چنان داد وهوار راه میندازند و بعد خودشون رو مظلوم جلوه میدند که آدم خشکش میزنه،با تقلید اخلاق خشن خودشون کرامت خودشون رو از بین میبرند بعد انتظار دارند سایرین شان نداشته شان را حفظ کنند.یه زمانی بود تا یه خانم سوار اتوبوس یا مترو میشد فوری مردان جایشان را به اونا میدادند ولی الان اینقدر بعضی هاشون گستاخ و طلبکار و دچار افکار متوهم و زن سالاری شدند که حتی اون احترام رو به دست خودشون از بین بردند
  • شاپرک IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    12 8
    به خاطر تذکر نبوده به خاطر حمله تروریستی بوده که در حال انجام دادنش بوده
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 9
      دم ارشاد گرم با اوباش بی بند بار همین جور باید برخورد کرد
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 8
      دم ارشاد گرم بایت به درک فرستادن یک تروریست بی حجاب بی بندبار انشاالله قسمت تو میشه مثل اون سکته کنی بمیری :)
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      1 1
      چی میزنی داداش
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 8
      تروریست تویی رجوی زاده انشاالله میری کنار همون دختری گور به گوری که ارشادی های با غیرت فرستادنش به جهنم قسمت بزرگ کوچیکتون همینه:)
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 4
    کاملا اتفاقی بعد از ماجرای خانم امینی!!! الان ما باید باور کنیم؟
    • وطنم ایران IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      19 4
      اتفاقاً این نشون میده وقتی در جامعه عده ای شیپورچی در تقابل با قانون قرار میگیرند چه پالسی به هنجارشکنان داده میشه! اینکه هر غلطی کردند و قانون را زیرپا گذاشتند مجریان قانون از ترس با آنها برخورد نخواهند کرد!!!! با منافقین و مریضها ونوکران اجنبی کاری ندارم ولی از مردمی که مملکت و امنیت خود و خانواده شان براشون مهمه درخواست میکنم مواظب باشن مواضعشون به نفع چه جریانی هست و چه عواقبی برا امنیت وآرامش ملت خواهد داشت!
  • ndavood IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 2
    امرمعرف نهی ازمنکر برای کسیت که نا آگاهانه کاری را انجام میدهد.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 3
    بچه های خودشون وقتی میرن خارج حجاب دارندو نوه فلانی حجاب داره خدا ناظر بر اعمال همه ادمهاست
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    9 22
    حجاب رو آزاد کنید این مشکلات حل میشه والسلام اینو یه خانم اصیل ومحجبه میگه تا کی میخواین ملت به جون هم بیفتن بس کنید دیگه هرکس دوست داره حجاب کنه نداره بی حجاب باشه.
    • خادم IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      8 4
      تو راست میگی ولی ... اونجای آدم دروغگو!!
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 14
    هرکسی به خاطر خود شیرینی به دیگران تذکر میدهد که حجاب را رعایت کن و همین امر باعث عصبانیت مردم و درگیری فیزیکی می شود
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      12 8
      غلط میکنید شما اوباش بی بند بار بی خانواده جامعه رو به گند بکشید
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 2
    زنانی که امر به معروف میکنند زبان تیزی دارند. درحالیکه زبان مورد نیاز برای امر به معروف زبان نرم است. بگو و برو. انتظار داری طرف ۳۰ سال مانتو پوشیده با یک تذکر تو چادری شود؟
  • 0 IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 0
    سلام عرض ادب احترام ، باید جلوی سلاح سرد گرفته شود ، و اینکه با این زنها بدحجاب که خود را فرد متمدن می دانند و فقط بدحجابی رانوعی فرهنگ غربی و تمدن می دانند کاری نمیشه کرد ، باید خود فرد مختار باشد نسبت به حجاب و پوشش خود ، متاسفانه سلبریتی ها می توانند تاثیر گذار باشند و این خانم ها از آنها تقلید کنند ضمن اینکه من نمی خواهم به هنر پیشه ای خدای ناکرده توهین کرده باشم آنها از نظر من و همه مردم با ارزش و قابل احترام هستند، به زور نمیشه کاری کرد باید خود فرد انتخاب کند ، کتاب حجاب در ترازوی اندیشه و ایمان تقریبا نکات جالبی در مورد حجاب گفته است ، خدا کنه این خانمهای بد حجاب همین طورنوع پوشش آنها اروپایی است در اندیشه و افکارآنها اروپایی باشد در کل نباید به خانم ها بدحجاب بی احترامی کرد بخاطر پوشش بدشان و آنها نباید به کسانی به انها اتذکر می دهند بی احترامی کنند ، زنهای هستند بدحجاب ولی شاید رفتارشان از بنده بهتر باشد یا اینکه خدای ناکرده زنهای باشند در قالب چادر ولی متاسفانه رفتار نامناسب دارند ، باید فرهنگ سازی مناسب کرد . یاحق
  • ... IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 3
    خدا لعنتشون کنه
  • هاشم IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 3
    به قول ایت..مطهری امر به معروف در حد دکمه لباس مردم ورنگ لباس مردم و درمورد بند کفش مردم و درحول و حوش موی سر مردم و دوخت لباس مردم است ما معروف و منکر نمشناسیم ما منکرها را به جای معروف و معروف را به جای منکر میگیریم ای بهتر که ما جاهلها این کا رنکنیم این کار اگاهی و بصیرت و خبره گی و دانایی و جامعه شناسی و روان شناسی میخواد تا ادم بتونه چگونه امر به و یانهی از منکرکند.....ولهذا ائمه دین فرمودند که جاهلها(که البته کم نداریم) امر به معرف و نهی از منکر نکنند0
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 2
    جناب اباس اغا (عباس عبدی) که راجع به هر چیزی نظر میده در اینباره نظری ندارن؟
  • 1400 IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 5
    دروغه ، فیلمه ، برای اینکه نشان داده بشه که گشت ارشاد هم مورد حمله واقع میشه ، برای کم رنگ کردن کشتن مهسای عزیزه . هم شخصی که به اطلاح حجاب نداشته و هم شخصی که تذکر دهنده بوده هر دو از یک گروه بودن
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    خدایاااااا
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 3
    چرا بچه‌ای همین ریس و بالا بالایی‌ها رو کسي به حجاب دعوت نمیکنه که اونور آب
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 5
    تذکر لسانی جوابش چاقو است؟!!
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 3
    همانطور که مذهبی ها به بی حجابها اعتماد ندارند. ادمایی که کمی حجاب کمتر رعایت میکنند وقیقا همین افکار بد رو درمورد باحجاب ها و حزبالهی ها دارند
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 7
    گشت ارشاد کافی هست چرا مردم خودشون را قاطی میکنند همه شدن ناهی از منکر و از روی بیسوادی به خود و بقیه صدمه میزنند نهی از منکر علم و قانون میخواد،
  • امیر IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 4
    متاسفانه نیروهایی که برای این کار اعزام میشن هیچ آموزشی ندیدن
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    9 6
    بهترين كار و انجام داد
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 10
      دم گشت ارشاد هم گرم که با هلاک کردن اون زنیکه بی بند بار و به جهنم فرستادنش بهترین کارو کرد:)
  • مفتخری IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 5
    اگر دشمن تواین جنگ نرم موفق شود که گشت ارشاد را تعطیل کند مطمئن باشید تا چند وقت بعداز آن باید منتظر تظاهرات مرد و زن عریان و هم جنس بازان در خیابان باشیم .اتفاقی که طی ۶۰تا۷۰سال گذشته در غرب رخ داده است .
  • موسوی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 3
    درست نیست سر راه مردمو بگیری و حرفی بزنی که باعث تحریکشون بشه بعد بگی چرا اینجور شد اون خانم محجبه هم گاز گرفت کلا این رفتارها پسندیده نیست و عامل این رفتار هم تبلیغات زیاد برای امر به معروف و نهی از منکر هست که بجای جلوگیری از فساد و اختلاس و دزدی و اعتیاد شده عامل مزاحمت برای خانواده ها والله کسی مزاحم خانواده من شه از به دنیا اومدنش پشیمونش می کنم حالا شما میگید چاقو زدن ببین چی گفته که اینقدر تحریک شده چاقو زده ما هم اکثر فامیل چادری هستن ولی سرشون به کار خودشونه این چادرنماها اصالت ندارن که اینجور رفتاری دارن در شان یک زن چادری نیست درگیری درست کردن مگه واقعا طرف مشکل روحی داشته باشه یا پرش کرده باشن
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 4
    بابا حجاب زوری نیست سره مردمو گرم نکنید با این حرفا
  • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 1
    بابا اينقدر به هم نپيچيد تمام دنيا دارن از زندگي و نعمت خدادادي استقاده ميکنند و خدا را شاکرند به همديگر احترام ميکنند آنها حالا اديان ديگه اي هستند .مگر ما انسان نيستيم چرا بايد به هم ديگه بپريم . بخدا قسم اگر رسول ا.... ص مثل شما رفتار ميکرد الان اسلامي نبود. مگر کشورهاي اسلامي مثل مالزي اندونزي قطر کويت امارات عمان اردن يمن بحرين مسلمان نيستند دين رسمي شان مسلمان هستند مگر چنين وضعي دارن خدا لعنت کنه انگليس را هزار بار لعنت . تمام اين فتنه ها از آن انگليس هست . بخدا قسم انها چنين چيزي ميخواهند تفرقه و اختلاف و نفاق . چيزي است که تمامي ندارد. و مهمتر از آن جهل جهل جهل.
  • فاطمه IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 4
    هم نمازخونم هم چادر دارم هم عقل، ولی تو تا زمانی که یه مسعله ای با نیرو انتظامی برای دخترت یا خواهر و مادرت پیش نیاد نمیتونی بفهمی و بفهمی و درک کنی در هر قشری آدم آگاه هست و نادان و بیسواد هست تمام توانت رو هم بکار بگیری نمیتونی منکر رفتار و خوی وحشی خیلی از همین گشت ارشادی ها بشی خصوصا خانوم های گشت ارشادی، و باز خوب شد که الان روحانیون بیانیه دادن و گشت ارشاد رو محکوم کردن ، خائن تویی که کله ی پوسیده ات تهی از مغزه و به جاش اسلام من در آوردی رو زباله کردن تو سرت اون که خداست میگه لااکراه فی الدین تو کی هستی و گشت ارشاد کیه که آیه نازل میکنید و شرو ور میگید ضمنا زمین خیلی گرده و میچرخه بترس از چرخش زمین و گردش روزگار دنیا دو روز است یک روز به نفع تو و یک روز بر علیه تو اگر قراره گشت ارشادی باشه اول برای قشر فرهنگی و مشاورا گرگ های در لباس میش باشه برای قشر شاغل جامعه برای قشر خانوم های کارمند باید باشه که چند شوهری اند و عامل فساد در جامعه و دارند تیشه به ریشه نسل ایران میزنند اگر قرار به گشت ارشاد باشه اگه خیلی جرات دارند برند شمال تهران مرکز فساد ایران رو ارشاد کنند زورشون رسیده به یه دختر شهرستانی ضمنا بالفرض که مهسا ده بار قبلا سکته هم زده باشه بالفرض که بیماری زمینه ای هم داشته باز بی حرمتی هایی که گشت ارشاد به خیلی ها کرده رو نمیشه قایم و انکار کرد فرض کن من نه نماز خونم نه چادری چشم ها که میبینند مردم که کور نیستند تو کوری امثال تو کور و کرن ، مردم دارن رو به روی هم قرار میگیرند جامعه دچار چند دستگی شده من شخصا از قشر دیندار زده شدم بابت رفتارهای نسنجیده شون و حالم بهم میخوره از افرادی چون شما که بی چون و چرا شستشو مغزی شدین و نمیخواین اون مغز گنجشکیتون رو به تعقل وادارید چون نون شما در نفهمیدنه ندیدنه نشنیدنه والسلام
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      6 6
      امثال تو نه چادری هستن نه نماز خون شما همون مثل همون مریم رجوی هستید حیف اب نمیبینید وگرنه شناگر خوبی هستید ده برابر بدتر از هرزه های چاقو کش بیرون میومدید اون نماز بزنه به کمرت بی وجود پست تو کی باشی که احکام زیر سوال ببری حیف اسم فاطمه که روی تو متظاهره
  • ایلیا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 4
    باید باهاشون برخورد بشه،امام حسین شهید امر به معروفه،قرار نیست بعد این همه شهیدی که دادیم،تاریخ تکرار بشه و آمرین به معروف هتک حرمت بشن،تفکرات غربی،پیاده نظام فرهنگی و اخلاقی آمریکا در ایران هستند،اینقدر باهاشون مماشات شد که همسوی با فضای سنگین رسانه ای داخلی و خارجی با هر بهونه ای به دین و ارزشها توهین میکنند..بس دیگه مماشات،بسه
  • محمدایوب IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 6
    بعضی نادانها ومغرضها می گویند به خاطر یک تار موی زنها آنها را گشت ارشاد میگیرد شرف ندارید دروغگو های کثیف بعضی از این زنها خیابان را با اطاق خواب اشتباه گرفته اند مانتو بی نهایت جلو باز بدون دکمه شلوارهای ساپورت نازک نازک بدن نما آنوقت می گویند چرا برخورد می کنند
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 1
    از نظر شرعی امر ب معروف در صورت خطر جانی کنسل هست
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 5
    همین مامورین ارشاد تو عروسی های خودشان و اقوامشان اغلب بی حجاب میشن
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 9
    بازهم این منافقهای بیشرف پیر و پاتال اجاق کور دم موت شل و کور آلبانی نشین ریختن تو فضای مجازی .
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 5
      دنبال پدر نداشتشون میگردن امثال شاپرک سهیل بشر دوست و....
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 4
      ارزش پوشک بزرگسال رجوی ریغونه و خرهاش از خودشون بیشتره! معلوم نیست "بن سلاخ" چرا اینقدر خرج اینا میکنه.
  • هشیار باشید IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 1
    آقا هم گفتند که حجاب مسئله اول کشور نیست بنابر این نتیجه میگیریم که این درگیریها یه پروسه نفوذیهای امریکایی هست تا اولا مردم رو بیشتر بدبین به اسلام کنند و تظاهرات خیایابی و براندازی ایجاد نمایند . سلاح تحریم امریکا به جایی نرسیده و از راه حجاب وارد شده . ثانیا با این کشته شدن خانم مهسا امینی جو انقلابی اربعین رو تحت شعاع قرار بده و حواسها رو پرت مسائل دیگر بکنه . در ماجرای تشیع سردار سلیمانی هم انهدام هواپیمای اکراینی برای همین بود تا به اثر شهادت سردار بر دلهای ازادگان جهان تاثیر منفی بزاره و هواسهارو پرت کنه هشیار باشید
  • سید IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    8 3
    امید داریم هرچه زودتر دست از سر مردم بردارید
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 5
    حالا چرا صدای اونهایی که سنگ مهسا امینی رو به سینه می‌زدند در نمیاد؟!!! این خانم محجبه ای که چاقو خورده مگه انسان نیست؟ عکسهای حمایت دانشجویان دانشگاه هنر رو که ببینید همه چیز رو معلوم میکنه، اونها دنبال عیاشی و لاابالی گری خودشون هستند و کسانی مثل مهسا رو بهانه میکنن
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 0
      دانشگاه هنر؟ همون که پشت دانشگاه امیرکبیره؟
  • ابی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    8 4
    به تدریج برخورد مردم با این افراد مذهبی و حتی پلیس بیشتر میشه ...عاقبت پافشاری رو جهل وحماقت و بی کفایتی در اقتصاد و تامین معیشت مردم همین میشه ..بیشتر شدن دزدی و اختلاس و زورگیری ...حکومت با رفتار طالبانی و اچرای قوانین بدوی و اعراب 1400 سال پیش باعث دو دستگی بیشتر میشه ...
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 4
      حرف مفت نزن از اولم بین ما و شما خط ربطی نرود که باعث دو دستگی بشه با شدت باید با این اوباش بی بند بار برخورد بشه
    • رضا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      8 2
      برو کتاب بخون حجاب و پوشش همیشه حتی پیش از اسلام جزیی از فرهنگ ایرانی بوده نمونش کتاب زن به ظن تاریخ
  • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 4
    وقتی قانون جمهوری اسلامی حجاب را الزام کرده باید زنان تمکین کرده و احترام بگذارند بی حجابی منشا فساد است ولی گویا بی حجاب ها آنرا نمی فهمند
  • مهران IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 0
    حضرت علی میفرمایند: اگر از پای یک زن یهودی خلخال به ظلم و جنایت دربیاورند، انسان خوب است تا از این غصه بمیرد.» این سخنان نماد آن است که حضرت علی(ع) «امام عدالت» هستند.... و خدا ناظر بر اعمال و نیت ماست
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 5
    خوب ملت را دوگروه کردید وجان هم انداختید جرعت هم ندارید برای آخرین بار هم شده یه رفراندم بزارید حجاب اجباری آری یانه .
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 11
      هیچ خط ربطی بین ما و شما نیست
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 3
      کامل میکنم هیچ خط ربطی بین ما و بدحجابها نیست
  • ابوالفضل IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 5
    باید درس خوبی به این بد حجاب ها داد
  • فریبا IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    9 7
    حتما زیادی فضولی کرده تو کارشون
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 8
      حتما اون دختره هم بی بند بار بوده که ارشاد گرفتتش بعدش هم سقط راهی جهنم شد :)
    • پاسخ به کامنت دوم IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 5
      مرتیکه ی خوک صفت ! اون طفل معصوم الان مرده که تو داری بهش توهین میکنی ! واقعا خیلی لجن هستی ! تو الان راحت راحت داری حق الناس میکنی !
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 2
    جالب اینکه بر خلاف روزنامه های دیگر، مشرق خبر چندانی از مهسا امینی درج نمیکند.
  • فریبا IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 1
    یه بحث بیخودی و بی نتیجه! برین به کاراتون برسین، هر آدمی که یه ذره عقل داشته میفهمه همش فیلم و صحنه سازیه
  • فریبا IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 4
    در پاسخ به اون شخصی که توهین به خانومای بدحجاب کرده و اونا رو هرزه خوانده باید بگم حجاب هرگز دلیل هرزه نبودن نیست و خودتم بهتر از هر کسی می دونی، خودتو گول نزن
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      5 3
      اتفاقا هست خودتی ما که میبینیم تو کف خیابون چه خبره همه جاتون نمایش میزارید با چشم خودم تو ساحل بابلسر دیدم جوری میچرخید که دنبال مشتری هستید پس حرف مفت نزن
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 2
    برخوردتون با اختلاس گرها وغارتگران بيت المال رو فراموش شده ومردم رودور ميزنيد
  • علیرضا IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 2
    یعنی تمام مشکلات جمهوری اسلامی شده بیحجابی.مگه شماها مرض دارین قتل فساد فحشا اختلاس بیکاری خفت گیری و ........را ول کردین چسبیدین به حجاب.بسه دیگه تمومشرکنیداین خیمه شب بازی را.
  • علی حقجو IQ ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 3
    تسلیت و اظهار تاسف برای این اقدام ناجوانمردانهضروری است. باید آنارشیستها با اقدام ضربتی مراجع ذیربط مواجه بشوند. برخورد باآنارشیست ها قرار دادن مردم در مقابل مردم نیست. اگر مردم ما به حداقل قانون احترام می‌گذارند
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 5
    یک سوال چرا یک ماه پیش که مادرشهید در شیراز ضرب شتم بی حرمتی شود این خبر تیراراژ گذاشته.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 0
    ریشه این رفتارها به خاطر مسئولین به ظاهر با ایمان است اما در خفا انواع فسادها و دزدی ها انجام می دهند
  • حامد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 5
    چاقو کشی هم به لیست بدکرداری این بی وجدان ها اضافه شد
  • ایرانی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 1
    از همین پیامها و کامنتها میشه فهمید جامعه مربوط به چه دوره ایه !! اوج دوره تحجر و نفرت آدمها از همدیگه استفاده از کلمات حرومی ؛ لاشخور ، لات و .... برای بعضی کفتار صفتا چیزی عجیب نیست !!
  • US ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 1
    دو دستگی و شکاف
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 3
    زمان راهپیمایی یا انتخابات همین زنهای بی حجاب کثیف هستند؟؟؟؟؟
  • DE ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 7
    چاقوکشی تو خیابان جلو چشم همه ؟ دیگه خیلی پرو شدن . باید مجازات سنگین بشن . مصی بیاد نجاتشون بده .
  • هاشم IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 3
    نتیجه رو در رو قرار دادن مردم وحمایت کور کورانه ازیک طرف و مشروعیت دادن به یک طرف دعوا .
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 6
    دیگه گندش رو درآوردن چاقو کشی؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 11
    دو نفر رو آویزون کنین همه ساکت میشن
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 5
    ریشه فساد در دزدی واختلاس ورفتارهای زشت سران جمهوری اسلامی هست اگر خودتون‌رو به خری زدید دیگه مشکل مانیست و با جماعت نفهم ما راکاری نیست.
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 4
      شما یه مشت بیغرت هستید که ناموستون رو دست به دست میکنید
  • علی نظری IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 5
    کسی پاشو از گلیمش درزاتر کنه حقشه
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 8
      پس دم ارشاد گرم اون دختره کثیف راهی جهنم کرد درس عبرتی باشه برا شما بی غیرتهای بیحجاب بی بند بار
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      2 5
      تکفیری ها همه رو کافر و جهنمی میپندارند فقط خودشون و خانوداه هاشون تو بهشت هستند !!! خخخخ
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 1
      تمام مسئولان اظهار تاسف و دلجویی نمیکنن؟
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 0
      حرف مفت نزن
    • حامد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 4
      اتفاقا طبق قانون ،اون کسیکه با هر روش(از جمله بدحجابی) به حقوق سایرین در جامعه تجاوز کنه، پاشو از گلیمش درازتر کرده .
  • بلال خان IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 2
    متاسفانه مجلس درباره فضای رها شده مجازی بشدت کوتاهی میکنه آقایان مجلس هیچ کشوری اندازه ایران فضای مجازی رها شده و یله نداره نمی تونید یه قانون درست و منسجم بزارید بگید یا اینکه از همین فضای مجازی می ترسید که بدتر
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 5
    تورو خدا کشور رو دچار دو قطبی شدن نکنید... اینقدر به پوشش گیر ندید... جمله ی مرحوم آیت الله طالقانی در مورد حجاب رو فراموش نکنید
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 1
    جناب قالیباف نمی خواهد هیئت تحقیق و بررسی تشکیل دهد؟
  • ایرانی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    7 4
    برخورد جدی کنید تا حالشون جا بیاد
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 3
    خوب ملت و کشورمون رو دو قطبی سازی کردید ملت رو مقابل همدیگر قرار دادید ؟ !!! عاقبت اینکار رو در آینده خواهید دید که چقدر برای کشور هزینه تولید خواهید کرد !
  • فریبا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 7
    همین الان تو همین سایت اعلام شد که مسئله ی چاقوکشی نبوده و فقط ضربه ی موبایل دختر خانومای بدحجاب بوده، شلوغش نکنین صاحب نظرا
  • !!! IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 1
    برخورد قهری برای اصلاح رفتارهایی که از نظر شرعی و نه قانونی نابهنجاری تلقی میشوند، گره گشا نیست بلکه منجر به عقده ای اجتماعی خواهد شد، متاسفانه از تجربیات قبلی هنوز درس نگرفته و نمیگیریم!!! جای سوال است : اگر در یکی از کشورهای غربی که فرهنگ و آداب اجتماعی خود را دارند، داشتن حجاب منع شود و برخورد قهری شود، پاسخ ما چگونه خواهد بود؟!!! و همچنین متاسفانه رفتارها وصحبتهای متناقض مسولین در چند سال گذشته و تشدید آن منجر به عدم اعتماد به دولت و نظام شده!!! زمان انتخابات و یا راهپیمایی و تجلیل از شهدا و یا مراسم خاص با افراد بقول خودشان بد حجاب مصاحبه و با تبلیغات رسانه ای آنان را تجلیل ولی در زمانی دیگر تشیع جنازه میکنند؟!! چرا؟!! آیا میتوان بزور و اعمال قدرت مردم را مقید به رعایت بعضی از مسائل شرعی کرد؟پیشبرد اهداف فرهنگی و شرعی نیاز به صداقت و رواج مهربانی و صبر و حوصله و برنامه ریزی عقلانی دارد، کاری نکنیم که نسل جوان وبعدی دین زده و بی تفاوت نسبت به سرنوشت کشور خود شوند
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 2
    اولا این افراد چه بخواهند و چه نخواهند زمانی باحجاب می شوند آنهم زمانی که از دنیا می روند و به غسال خونه میبرندشان و می شورندشان کفن برتنشان می کنند روسری جوراب حتی در دهنشانهم می پوشانند بعد شوگلات پیچشان می کنند داخل قبر میگزارند روشون خاک می ریزند سنگ می گذارنددیگه حتی توانی برای مقابله کردن ندارن حتی مورچه ها وکرمهایی که روی بدنشان آمدن نمی توانندکنار بزنند حتی همان مجریان و شبکه های دشمن اونهاراتشویق به بی حجابی می کنندوبه گناه می کشندنمی توانند به آنها کمک کنندتاراه نجانی برای برداشتن حجاب به قول خودشان اجباری بکنند مانند مسیح پولی نژاد سالومه ووووووو
  • CA ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 11
    با اینکه طرفدار نظام هستم طرفدار اقای خامنه ای هستم و بارها در اینور دنیا حتی با بعضی از اعضای خانواده ام درگیر شده ام ولی دم اونای گرم که اون زن فضول رو ادب کردند که بفهمند تو کاری که بهشون مربوط نیست دخالت نکنند این تازه اولشه اون پرده احترام دیگه افتاد .حالا با اینکارهاتون ضد نظام درست کنید اقای رییسی تحویل بگیر اگر کاری نکنی این نوع درگیری ها بیشتر خواهد شد و اسم شما هم خراب خواهد شد
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      3 5
      دروغ میگی
    • رضا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      4 4
      شما در مورد مبحث امر به معروف و نهی از منکر یه مطالعه ای بفرمایید اون وقت متوجه میشید که اینکار اسمش فضولی نیست.متوجه میشید که برای همین امربه معروف و نهی از منکر شهید هم دادیم. فضولی به عملی که اون عمل، اثر اجتماعی داره اطلاق نمیشه. رعایت حجاب مثل رعایت پروتکل ها برای کروناست
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 1
      تکلیف ما رو مشخص کن برخره استرس دادن به انسان کار زشتی. یا چاقو زدن به یک انسان .. اخه درقضیه استرس دادن گفتید ممکن حالش بد بشه.. اما ظاهر در این قضیه چاقو تویه شکم یک خانم کردن رو هم افرین میگید.. کاملا مشخصه که قلب شما از چه چیز پر همانطور که خدا در قران کریم گفت.. جهنم ابدی شایسته شماست.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 5
    متاسفم برای حمله کننده های وحشی
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 5
    شما چه کاره هستید راه میرید تو خیابون گیر به مردم میدید
  • شیرینی فروش IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    5 3
    عجب مردم را به جان هم انداختید
  • حیدر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    6 3
    مهسا امینی فوت کرده همه چیز را زیر سوال میبرید گویا صدنفر را توی ارشاد کشتن. چرا کسانیکه حین امر به معروف با چاقوی طرف مقابل کشته شدن صداتون در نیامد
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 4
    ننگ بر حمله کننده ها
  • DE ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 4
    یکی از خصوصیات مردم اروپا بعد از جنگ جهانی دوم همکاری مردم با پلیس برای قانون شکنان بود و هنوز هم ادامه دارد لیکن کمرنگ تر شده و بدبختی جوامع اروپایی هم از همینجا شروع شد که اکنون هر کس هر غلطی میکند دیگران مانند سابق به او تذکر نمیدهند و خلافکاران با سوء استفاده خلاف خود را عمل شخصی پنداشته و با کمال بیشرمی و پررویی تحت عنوان آزادی های فردی به خلاف خود ادامه می دهند و جالب ابنجاست که هرچه عقب مانده تر و درپیتی تر ، برای خودنشان دادن و مطرح شدن بیشتر با مسایلی نظیر حقوق انسانها آزادی بشر حقوق حیوانات...حقوق تساوی زن و مرد... افه می آیند زیرا نمیدانند بیشترین نقص حقوق انسانها و حیوانات و طبیعت...دقیقا از طرف همین کشورهای غربی مدعی آزادی و دمکراتی و حقوق بشر و حیوان.... انجام گرفته و درحال انجام است واین ها مشغولیاتی بیشتر نیست. امریکای جنایتکار دهها میلیون انسان را از فقط از جنگ جهانی اول تا کنون کشته و تکه تکه کرده ولی تا کنون هیچ یک از اراذل و اوباش سیا ۳۰ کراوانی پاپیونی آنها محاکمه نشده اند ولی اگر همین ها دوبله پارک کنند جریمه میشوند ودر تمام روززینامه هایشان حتی روزینامه های غربگدایان بیسواد ما هم نوشته و پوشش داده میشود تا اثبات کنند بعله عدالت و دمکراتی و قانون در غرب برای همه است. مرگ بر چنین دمکراتی و آزادی که در عمل فقط پشتیبان آزادی جنسی و بی بندوباریست. یک میلیون کشته در عراق برای غارت نفت و گاز ولی به بهانه سلاح های نامتعارفی که خودشان به صدام داده بودند.....و صدها جای دیگر
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 3
    وقتی امربه معروف خطر جانی داشته باشه لازم نیست
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      0 1
      چرا در جامعه ای اسلامی که هزاران شهید داده باید امر به معروف و نهی از منکر یک خانم برای يک خانم دیگر خطر جانی داشته باشه؟اتفاقا باید هر واکنش ناهنجار ،مطابق با قانون و در صورت لزوم با بررسی و درمان بیماریهای اعصاب و روان برای فرد مهاجم،پاسخ داده بشه تا خطر جانی از بین بره اگه اینطور باشه که فردا همه ی بی حجابا چاقوکشی میکنن تا کسی بهشون امربه معروف نکنه دیگه خانوما دو دسته میشن چاقوکش و غیرچاقوکش
  • متین IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 4
    چاقوکشی، رفتاری نابهنجار محسوب میشه.اون هم در برابر یک خانم که همجنس خودش حساب میشه.و تنها تذکر لسانی داده. علاوه بر بحث پوشش و حجاب ،بحث بی فرهنگی هم هست. باید برای این فقر فرهنگی و شخصیت‌های ناهنجار فکری جدی کرد.برخورد تهاجمی این خانم باید ریشه یابی بشه،اگر اختلالات شخصیتی مثل آنتی سوشیال یا بوردرلاین دارند یا بیماریهای اعصاب و روان دارند ارجاع به روانپزشک انجام بشه و تحت درمان قرار بگیرند. زنان جامعه ما شان و احترام خودشون رو باید بدونن. نه فقط این خانم،بلکه هرکسی که هنجار جامعه رو رعایت نکنه،یا به صورت بدحجابی،یا چاقوکشی،یا... باید قبل از مجازات طبق قوانین اجتماعی،ریشه یابی بشه،شاید عقده های محبوس شده در وجودش رو ،داره با مخالفت با هنجارهای جامعه تخلیه میکنه،که البته راه صحیحی نیست وباید به مسیر صحیح هدایت بشه.
  • یک ایرانی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 3
    من از بانوی ناهی از منکر بجای تمام مسئولین دلجویی میکنم
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 0
    فیلم اینم پخش کنید
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    2 0
    خدا به دختران و خانم های محجبه رحم کند در آرایشگاه ها داروخانه خرید میوه فروشی و خیابان امنیت جانی نداریم حتی در مطب پزشکان خدایا به مجبه ها رحم کن این یک پروژه برای ازبین بردن محجبه ها و خانواده های شهداست خدااااایا رحم کن مثل گناهکاران به چاپری ها نگاه می کنند با تمسخر و فحش و ناسزا بر باعث و بانیانش لعنت لعنت لعنت
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      من خودم مانتویی هستم اما هنجارهای پوشش رو رعایت میکنم.خیلی ناراحت شدم این خانم این کار رو کرد.از این به بعد به خانومای غیر چادری نگاه منفی تو جامعه پیش میاد همه میخوان فکر کنن ما چاقوکش یا بی حیا هستیم من خودم برائت خودمو از این دست خانوما که با چاقوکشی یا بی حیایی، واکنش نشون میدن و اهداف دیگه ای دارن، اعلام می‌کنم همه باید این کار رو بکنیم این خانومای بی حجاب یه عده ی کمی هستن که هدفدار بی حجابی میکنن. همه که اینطوری نیستن.ما هم به خدا و امام حسین و قرآن اعتقاد داریم.یه بار یه خانوم محترم و چادری به من تذکر دادن.خیلی مهربانانه و از روی دلسوزی حرف زدن.یه سری از احکام حجاب رو هم توضیح دادن که من نمیدونستم.از اون به بعد با خواست خودم و اعتقاد قلبی، دارم رعایت میکنم .
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 2
    دسته چاقوشون درد نکنه
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 2
      تو دیگه چه جانوری هستی
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    3 1
    اکثرا بی حجاب ها همینن خودتون رو فریب ندید! ادم ساده و خوب که اینطوری لباس نمی پوشه و خودش رو به نمایش جنسی عموم نمیزاره .. !
  • پریچهر نصیری IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    1 2
    به نظر من میشود تعدیل کرد یعنی ادارات و اماکن دولتی حجاب اجباری باشد ولی در خیابان و ملا عام خیر البته با حفظ حریم. متل خیلی کشورهای اسلامی. خانم های خانواده دار به هر حال متین لباس می پوشند و اکثر دخترها و بانوان رعایت می کنند. ولی حیف است که نظامی که در مقابل این همه سیستم های غیر انسانی غرب ایستاده و مستقل ترین کشور دنیا است به خاطر مسایل ناچیزی مثل حچاب اجباری مجبور شود نیرو و انرژی صرف کند.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      1 1
      مسئله ی ناچیزی چون حجاب؟ اگه ناچیز بود بخاطرش چاقوکشی نمیشد اگه ناچیز بود اینهمه شهید نمی‌دادیم اگه ناچیز بود حضرت زهرا (س) چادر به سر نمی‌کرد اگه ناچیز بود در قرآن آنقدر واضح به مسئله حجاب خانمها پرداخته نمیشد التماس تفکر...
  • . IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خدا نگذره ازشون
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    همه ی بی حجابها یکسان نیستند عده ی قلیلی از بی حجابها هستند که هدفدار با حجاب " مبارزه" می‌کنند ،مثل رشنو،این خانم چاقوکش رو هم که پیگیری کنند مشخص میشه از کجا خط میگیره، ظاهرا این عده قلیل دارن تلاش میکنن جامعه ایران رو دودسته نشون بدن در این اوضاعی که در اون قرار داریم همه ی خانمها چه محجبه و چه غیرمحجبه باید دست به دست هم بدن و با پیروی از دستورات قرآن کریم و رعایت هنجارهای پوششی یک جامعه اسلامی،اجازه ندن کشور عزیزمون بازیچه ی دست کسانی چون مصی علی‌نژاد و سایر هم دستانش بشه، چون درغیر اینصورت دودش به چشم ما و عزیزانمون و فرزندانمون که در این مملکت زندگی میکنیم میره. بانوان ایرانی،حرمت و شخصیت دارند،متین و محترم هستند،تا الان کجا شنیده بودیم که یک خانم، چاقوکشی کنه؟اون هم دربرابر یک خانم دیگه که هیچ برخورد فیزیکی یا هیچ کنش ناهنجار با ایشون نداشته؟
  • طاها IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
    1 0
    مرتد و خائن به اسلام فقط باید اعدام شود تمام
  • 113 IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    خطاب به برادر و خواهری که میگن فقر ،اختلاس،دزدی و... سرور گرام مگر اینها برای همه ملت ایران نیست پس چرا من و شما و. بقیه نمی‌ریم دنبال هرزگی دنبال دزدی چرا از صبح سگ دو می‌زنیم واسه نون حلال مشکل از جای دیگه است همه چیز رو همون اول بدون زحمت میخوایم مگر هر خونه ای از شما مخل کارتون مدرسه یا دانشگاهتون یه قانونی ندارن آیا اگر یه نفر چه در خونه یا محل کار این قانون رو نقض کنه خود شما با فرد خاطی برخورد نمیکنید الان چرا برای قانون مملکت چنان گستاخانه قد علم میکنیم دنیای وحش نیست که من دلم اینو میخواد اینو نمی‌خواد پس میتونم انجام بدیم هر چیزی باید جای خودش باشه اختلاس و دزدی و بیکاری باید رفع بشه هرزگی و هیزم برای شرق و غرب بردن هم باید ریشه کن بشه
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    بعضی ها هم واقعا پوشش درستی ندارن و واسه ی زن شرم اوره ک بدن خودشو تو دید بقیه بزاره و فساد اخلاقی رو ترویج بده . من با برخورد گشت ارشاد مخالفم ولی مخالف بد حجابی و بی حیایی زنان هم هستم
  • لیلا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    پشت هر زن ...ای یک مرد بیغیرت وجود داره.اون زنانی که خودشون رو در معرض دید قرار میدن شوهراشون شادی میکنن
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    لزوم برخورد قاطع با بی حجابان توسط قوه قضاییه، غیرت مرد ایرانی متأسفانه از بین رفته است که زنان آنها بی حجاب وارد کوچه وخیابان می شوند .
  • عباس IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    حقشه باید چشمای اینجور فضولارو در بیارن
  • محمد امین IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    اصلا بحث بی حجابی و نهی از منکر را کاری نداریم. آیا مگر حمل چاقو جرم نیست؟ کشیدن سلاح سرد و گرم برای ایجاد رعب و وحشت مصداق محاربه است.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    تا باشد از این چاقو کشی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس