ناو هواپیمابر آمریکا در کره جنوبی پهلو گرفت

ناوهواپیمابر اتمی یو. اس. اس رونالد ریگان آمریکا برای انجام رزمایشی مشترک با کره جنوبی وارد بندر بوسان شد

به گزارش مشرق، خبرگزاری آسوشیتدپرس از مبدا بوسان  با انتشار این خبر  افزود: ناوهواپیمابر اتمی یو. اس. اس رونالد ریگان آمریکا برای انجام رزمایشی مشترک با کره جنوبی  وارد بندر بوسان شد. این رزمایش مشترک با هدف تقویت نظامی و پاسخی به تهدید آزمایش های هسته‌ای کره شمالی است.

بنابراین گزارش این نخستین بار پس از سال ۲۰۱۷ میلادی است که آمریکا ناوهواپیمابر خود را برای انجام رزمایشی مشترک به کره جنوبی اعزام می کند.

آسوشیتدپرس افزود:نیروی دریایی کره جنوبی اعلام کرد که آموزش ترکیبی با  رزم گروه  ناو هواپیمابر ریگان به منظور تقویت آمادگی نظامی متحدان و نشان دادن عزم راسخ  اتحاد کره جنوبی و آمریکا به جهت صلح و ثبات در شبه جزیره کره است.

این رسانه آمریکایی درادامه گزارش داد: درحالی  ناوهواپیمابر یو. اس. اس رونالد ریگان در بندر بوسان کره جنوبی برای انجام رزمایش مشترک با سئول پهلو گرفت که رهبر کره شمالی در ماه جاری میلادی به پارلمان این کشور گفته بود که وی تسلیحات و موشک های هسته ای خود برای مواجه با خصومت ورزی آمریکا با این کشور را کنارنخواهد گذاشت.

 درحالی آمریکا ناوهواپیمابر اتمی خود را به کره جنوبی اعزام کرده است که طی هفته های اخیر، رزمناوهای خود را به تنگه تایوان گسیل داشته که از دیگر نقاط ملتهب جهان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    0 0
    سیبل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس