کد خبر 1421769
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
جهانبخش در سکون؛ ستاره‌ای که در برایتون جا ماند

علیرضا جهانخبش که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود، شرایط خوبی به لحاظ آمادگی فنی ندارد و این موضوع می‌تواند چالش بزرگی برای او در جام جهانی قطر باشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در ۲ بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های اروگوئه و سنگال توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد؛ به خصوص اینکه مهاجمان مطرح این ۲ تیم نتوانستند دروازه ایران را باز کنند و گل اروگوئه به ایران هم به خاطر گل به خودی مرتضی پورعلی‌گنجی بود. در مجموع بیشتری ملی‌پوشانی که در این بازی‌های تدارکاتی به میدان رفتند انتظارات را برآورده کردند تا نگرانی‌ها از رویارویی با تیم‌های قدرتمند انگلیس و آمریکا و ولز کمتر شود؛ اما در این میان بازیکنی که با وجود انتظارات زیادی که از او می‌رود نتوانسته از دوران طولانی‌مدت افت خود خارج شود باعث شده نگران تیم ملی شویم.

بیشتر بخوانید:

افشاگری از وضعیت رختکن تیم ملی در زمان اسکوچیچ

علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردیدهایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند. جهانبخش به بازیکنی کُند و خنثی تبدیل شده و نیمکت‌نشینی‌اش در تیم فاینورد هم مصداق همین موضوع است. این بازیکن که در تیم‌های نایمخن و آلکمار دوران درخشانی داشت با انتقالی عجیب و البته اشتباه راهی تیم برایتون شد.

حضور جهانبخش در این تیم انگلیسی آغاز دوران افت این بازیکن بود. او در نهایت مجبور شد دوباره راهی لیگ هلند شود؛ اما جهانبخش در بازگشت به اردیویسیه هم نتوانست همان بازیکنی باشد که با گل‌ها و پاس گل‌هایش محبوب هواداران آلکمار بود.

تیم ملی فوتبال ایران کار بسیار سختی در جام جهانی قطر دارد و به همین خاطر جهانبخش باید تلاش کند در این مدت کم باقیمانده تا آغاز این رقابت‌ها به بالاترین حد آمادگی دست پیدا کند؛ در غیر این صورت شانسی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس